Team DSM 2021

1 2 ... 30 ... 38 39
FritsvanHoefelen

'@Xevar of zo'n jochie is zich aan het voorbereiden op de Spelen en dan gaat er een roddeljournalist over je schrijven. Dat lijkt me pas vervelend

Zwarte Wout

'@Xevar
Het geloof kan niemand je schenken.
Op het TJV forum las ik dat je wat mensen van troll gedrag beschuldigt en zelfs om een ban vroeg. Splinter en balk!

Laatst gewijzigd
FritsvanHoefelen

Storer met een tweede plek in de l'Ain. Het zit ook net niet mee steeds

Rawolf

Goed in vorm voor de vuelta in elk geval.

Hindley was nog een vraagteken maar staat nu op de lijst voor san Sebastian, net als Van Wilder.

FritsvanHoefelen

Eindelijk de verdiende overwinning. Storer pakt de etappe en de eindzege in de l'Ain

Zwarte Wout

Sterk ventje die er steeds meer door komt, van harte gegund!

Yeez

Storer gaat DSM verlaten. https://twitter.com/dnlbenson/status/1422539770534768641?s=21

Laatst gewijzigd
Yskoud

Jammer van Storer, is goed in vorm. DSM zal hem uit kinderachtige wraak wel niet naar de Vuelta laten gaan nu..

xistnc

Graag een bron. Als je dat nu vermeld scheelt dat een hoop.

Yeez

'@xistnc waar doel je op? Ik zie dit bericht nergens in het topic?

xistnc

Dat snap je best. Je betuttelt Kelderfan in het TJV-forum dat hij geen bron noemt en vervolgens doe je dat hier zelf.

Yeez

'@xistnc ik heb de bron erbij staan hoor? Bovendien is dit een ander topic. Je haalt zaken door elkaar

Murcia

Storer heeft een goed seizoen en plukt daar bij een overstap de vruchten nu van, zou een perfecte jongen zijn voor BEX natuurlijk. Daar vertrekt Chavev en misschien ook Nieve en een Australische klimmer erbij is dan een mooie oplossing voor beide partijen.

Yeez

Sterke rit van DSM. Arensman met voortreffelijk werk op kop van het peloton. Jammer dat Dainese Bardet niet kon volgen, die zelf nog knap 5e werd. Die zag er sterk uit

AWestie

Was het al voorzien dat Storer weg ging?

madeinstars

Het blijft toch zuur. Na jaren investeren door DSM en weinig prestaties van Storer lijkt het er nu eindelijk uit te komen en dan vertrekt hij weer.

Murcia

FDJ betaald behoorlijk en Storer komt daar in een ploeg waar hij net als bij DSM kansen voor zichzelf zal krijgen. Die jongen lijkt me een uitgekiende keuze te hebben gemaakt. Bij DSM blijft het interessant wie er naast Degenkolb komt en of de onenigheid die breed in de media werd uitgemeten ook zorgt voor vertrekkende renners met een lopend contract of dat Iwan nu voet bij stuk houdt. Ilan lijkt me de casus om in de gaten te houden.

rennerske

'@Murcia
Kansen en ketonen?

Murcia

'@rennerske
Natuurlijk allebei, maar in alle ernst dit soort renners niet kunnen/willen behouden vind ik erg jammer. Ik mis bij DSM gewoon de continuïteit die een ploeg nodig heeft. Juist deze jongen past volgens mij in de manier waarop ze willen koersen en heeft nog marge.

Yeez

Lekker kort door de bocht door het maar op geld en ketonen te gooien

Murcia

Ketonen is gewoon een geintje, terwijl ik er niet aan twijfel dat voor een renner met een seizoen als Storer de beloning bij FDJ hoger zal zijn als bij DSM. En als je dan ook nog een ploeg krijgt waar ruimte is voor jouw kwaliteiten is de keuze een logische. Ik kan mij niet voorstellen dat Iwan deze jongen niet wilde behouden dus dan blijft het financiële aspect over tenzij ook de Aussie is afgeknapt op de protocollen.

S. Morgenstern

FDJ zit volgens mij ook bij de club die geen ketonen gebruikt

madeinstars

Het worden nog veelwinnaars.

Zwarte Wout

Knappe overwinning van Bardet. Hier de laatste 20km.
https://www.youtube.com/watch?v=gZpJ8O7mT5Y

Yeez

Ik denk niet dat dit nieuwe stuk op wf ze veel goed doet, maar als ik het zo lees zijn ze vooral van zichzelf overtuigd, dus daar zullen ze niet mee zitten gok ik zo ;)

1 2 ... 30 ... 38 39

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.