Zweeler 2023

1 2 ... 11 ... 15 16
hill

Spannend of er nog mannen niet opstappen morgen . Hoopte eigenlijk dat een Cavendish verstek zou laten gaan maar lijkt het nog even te proberen. Toch iets te gemakkelijk gedacht dat alle wissels wel gebruikt zullen worden. Hangt ook sterk af per team. Ene team allemaal verbruikt, andere hoop ik dat er toch 1 of 2 van mijn bank af kunnen (Fortunato, Hirt en of Poels) voor wat bonus punten. Spannende laatste week en ook afwachten of het gebrek aan grote klassement mannen teams gaat opbreken..

hill

De goden verzoeken met Hirt… morgen nieuw in mijn team :)

Mikedb

Wat zuur vandaag qua plotselinge splitsing van de kopgroep..
Had vandaag Ciccone, Yates, Martin en Kelderman uit de oorspronkelijke kopgroep... Had een mooie slag kunnen zijn, nu heb ik ingeleverd ten opzichte van de meeste teams om mij heen. Sta wel 2e algemeen :)

Bertsu

Dit wordt mijn slechtste Giro ooit denk ik. Alleen 15 euro gewonnen met de 1e week, verder wordt het niets, kansloos.

arjenzvob

Ik sta momenteel 5e in het 15+5-spel! Wat een weelde! Om mij heen staan mannen met 1 of 2 sprinters meer, dus ik verwacht morgen iets te zakken. Maar vrijdag en zaterdag en met de afrekening wellicht weer stijgen. Spannend man!

Laatst gewijzigd
hill

Nu Cavendish besloten heeft om te knokken om door te gaan moet hij wel zo vriendelijk zijn om morgen de gemiste puntjes van Hirt te compenseren. Nog wat sprinters in de ploeg dus hopelijk weer wat inlopen op de rest. Geluk dat Hirt vandaag alsnog besloot zijn best te doen. Is relatief een top aankoop geweest. Ook nog keurig top 10

HF2013

Ik ben veel te zuinig geweest met sprinters. En het sprintbudget dat ik heb verbruikt, ging naar Ewan. Ongelukkig.

Leukste pick blijkt Hirt.

Gelukkig doet de SL het wel goed. Succes voor degenen die nog om de prijzen spelen!

hill

Goede dag vandaag met SL! Maximaal aantal punten voor het team met in de ploeg Bouman , Schmid en Valter. Nu 63e in alg klassement maar zal nog heel veel gaan inleveren door gebrek aan top 10 renners. Hopelijk kunnen we met SL bovenaan blijven meedoen. Morgen is voor mij het schade beperkt houden. Dan nog wat puntjes met tijdrit hopelijk en dan kijken hoe hard het gemis aan klassementsrenners zal zijn voor eindstand.

arjenzvob

11e momenteel in het 15+5-spel. Wat een vervelende vluchters vandaag zeg. Ik zat met Kämna en Mollema te hopen op een mooi resultaat. Helaas. Nu volhouden tot zondag en wie weet top 10 en dus een lekker geldbedrag.

arjenzvob

Met nog een dag te gaan op de 5e plek in het 15+5-spel. Met kans op meer.... Dat wordt cashen!

Mikedb

Je hebt ook wel echt het leukste team van de hele top. De aanvallers die je hebt gekozen hebben precies goed uitgepakt, over de hele giro bezien. Succes met de laatste etappe!

arjenzvob

IK HEB GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2000 EURO in de pocket! Niet normaal!

Laatst gewijzigd
ChefSpijker

Gefeliciteerd Arjen!

Bertsu

Wauw, super!!
Op naar de Tour.

hill

Gefeliciteerd Arjen. Budgetspel subleague met wielerflits nog op laatste dag van 1 naar 4 teruggevallen maar toch in prijzen. Voor de eer. Zelf ook nog net binnen de 180 weten te blijven ondanks gebrek aan klassementsrenners. Tot bij de tour.

ivo001

Gefeliciteerd Arjen, netjes gedaan!

Ik ben in het 15+5 spel ook nog netjes gestegen van 99 naar 38 in de laatste etappe.
Het budgetspel was een ramp op plek 671. Het begon nog goed, maar het wegvallen van Almeida, Bardet en wissel M A Lopez, tegenvallers als Foss en Sosa zorgde voor een enorme afzakking.
Toch weer 3 weken plezier gehad, en met €40 aan inzet zo'n €80 gewonnen.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Gefeliciteerd arjenzvob!

Mikedb

Gefeliciteerd Arjen, erg netjes!
De spaarzame puntjes van Carthy, Arensman en Kamna bij andere teams de laatste dagen zorgen ervoor dat ik ben gezakt naar een 7e plek. Toch een lekkere opbrengst ook.

arjenzvob

Bedankt mannen!

Timber

Hanteert Zweeler tegenwoordig een vol is vol principe? Ik zie op de overzichtspagina bij de spellen nu een maximum aantal mogelijke teams staan? Voorheen zag je hier toch het aantal betaalde teams en het aantal aangemelde teams?

Laatste man

Prachtig Arjen! Knap gedaan.

arjenzvob

'@Timber Ik verwacht eerder dat het een soort truc is, om meer mensen te lokken. Want ze verhogen daarna gewoon altijd het prijzenpakket.

@Laatste man Dank je!

ChefSpijker

Klopt Timber, op korte termijn (dit jaar nog) zal Zweeler ook de Amerikaanse markt betreden en daar is een van de eisen dat er een maximaal aantal deelnemers per spel vooraf ingesteld moet staan. Dit is alvast geïmplementeerd zodat de huidige spelers er ook aan kunnen wennen. De limieten staan nu nog wel erg ruim en normaal gesproken zal er voor iedereen plek zijn, maar uiteindelijk moeten het wel realistische limieten worden als we de Amerikaanse markt betreden. Dus dan is de kans groot dat er inderdaad spellen vol gaan lopen en mensen op het laatste moment niet meer kunnen deelnemen.

Bertsu

Nou, laat maar zitten dan die Amerikaanse markt…
Ik kan me niet voorstellen wat dit voor voordelen voor ons kan opleveren. Ik zou toch behoorlijk balen als je bv net terugkomt v vakantie en je geen team meer kan maken omdat de Max is bereikt.

ChefSpijker

Als het goed is komen er meer deelnemers en dus veel hogere prijzenpotten ;) En je kunt ook gewoon niet wachten tot het laatste moment natuurlijk. Ook op vakantie ben je vast wel in staat om even iets aan te klikken, je team te betalen en dan staat ie. Kun je als je thuis bent altijd je team nog aanpassen.

1 2 ... 11 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.