Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 112 ... 258 259
Baskeee

Ploegen worden vanmiddag bijgewerkt! Bevestiging vanuit SCORITO.

Primavoormij

Bennett is toch gewoon hartstikke blessa?

JoostEmpty

Als Bennett hartstikke blessa is, dan zal hij niet aan de tour beginnen. Maar het is natuurlijk wel mogelijk dat de blessure tijdens de tour toch weer op gaat spelen.

Odin

Lijkt me heel sterk dat Bennett hartstikke blessa is. Anders zou hij niet starten.

John Bidon

Over Matthews en Mezgec

Matt White, Head Sport Director:

We are welcoming Michael Matthews back into our TDF roster as we target selective sprints and medium mountain stages. In support of him, we have Luka Mezgec who was very impressive in his Tour debut last year and is capable winning in his own right.

MightySosa

'Dus met andere worden Matthews gaat niet bij elke vlakke sprint meedoen, waardoor hij ook niet voor groen lijkt te gaan. Had hem net weer in mijn team gezet...

Bissie

Blijft wel een beetje bijzonder verhaal met Bennett. Ik lees overal dat zo'n blessure erg slepend is en lang duurt. Dat geeft weinig vertrouwen maar ze gaan hem ook niet voor niets heen sturen natuurlijk.

Cav wilde niet en een echt alternatief hadden ze ook niet om als sprint kopman uit te spelen.
DE vraag is dan: Op de gok en we zien wel of het gaat of niet en als hij zichzelf aan gort rijdt dan is hij toch al weg bij DQS (gedachte Patje) of hij is gewoon prima...

Hork282

Waarom is Izagirre nu ineens interessanter geworden? Omdat die aangeeft voor de tijdritten te gaan? Eerst dachten we toch dat die voor een klassement zou gaan, dan zou die toch net zo goed alles geven in de tijdrit? En als je hem nu wil voor de combi aanval + tijdrit zou ik eerder Lutsenko nemen. Ik hoopte juist dat die voor een klassement zou gaan, lekker 10-15de worden in de bergritjes en 15-20 in de tijdrit, heb je die punten er zo uit. Nu valt daar wel een beetje een gat in m'n team..

De Condor van Echt

'@Daan de Jager

Zouden jullie de afweging maken om bennet voor demare te kiezen zodat je ipv haig Hamilton zou kunnen kiezen?

Waarom niet gewoon alle vier?

Rim Brakes

'@Bissie, Ballerini doet het althans meer dan prima in een vlakke sprint. Dus zelfs als CAV niet wilde hadden ze een alternatief. En Morkov zelf kan ook een aardig sprintje trekken. Alleen mist Morkov dan wel de beste leadout-man van het peleton: Morkov.

daandej

'@de condor van echt

Dan ga ik liever voor sagan demare hamilton die heb ik nu sagan kan de 1e 2 ook prima mee punten pakken

Bissie

'@rim brakes, dus je bedoelt eigenlijk dat Ballerini mee gaat omdat de kans groot is dat hij het gaat dat Bennett achter laat moet opvangen als hij geblesseerd opgeeft? ;-)
Ballerini is tenslotte niet meer vervangen door bijv. een Lampaert.

Antonini

Mobistar met Soler hahaha, Mas en Lopez kunnen zomaar op het podium rijden, maar ik waag me er niet aan.

Zadelpen

Ze hebben wel een hele leuke ploeg. Valverde, Mas, Lopez, Soler, Garcia.... niet slecht. Ik zou graag Lopez er bij hebben, maar die vraagt te veel salaris vind ik.

Westland95

Jammer dat Alpecin dan weer met 2 sprinters gaat. Neem ze nu allebei niet mee, veel te veel risico.

steefje9

Pfff movistar toch wel een mooi ploegje. Zou valverde nog wat kunnen doen de 1e week? Jammer voor Lopez en mas dat er veel tijdrit km's zijn. Anders had ik ze met name Lopez kans gegeven

Ludi

Als groot aandeelhouder van de zadelpenning zou dat toch geen probleem mogen zijn voor team zadelpen lijkt me.

MightySosa

'@Steefje

Mas heeft toch een prima tijdrit in de benen? Niet dat hij top 5 in TT gaat rijden, maar hij kan het toch een stuk beter dan Lopez?

Rim Brakes

'@Bissie dat is niet mijn punt, aangezien Ballerini al een waarschijnlijke tour deelname had voordat die knie van Bennett opspeelde.
Maar de theorie van Ballerini als backup-sprinter zou zich in de praktijk natuurlijk wel zo kunnen uitspelen.
Maar dit is allemaal heel veel als als als als als. Tot nu toe heb ik Bennett gewoon in mijn team en heb geen plannen daar iets aan te veranderen.

Laatst gewijzigd
Pim96

Fijn dat er weer wat teams bekend zijn gemaakt. Maakt het puzzelen weer wat leuker.

Movistar staat weer met een sterk team aan de start. Garcia lijkt rustig wat stappen te zetten na zijn komst. Voor 1.5 vind ik hem alleen echt te duur. Lopez ga ik niet in kunnen passen en denk ik best te missen. Mas hetzelfde verhaal eigenlijk. Valverde ga ik nog even over nadenken. In de eerste week kan hij best interessant zijn, maar denk dat hij prima is te vervangen door een Woods bijvoorbeeld.

Astana wel een leuk vrijbuitersteam voor in de heuvels. Jammer dat Izagirre niet vooruit geschoven wordt voor een goed klassement . Had graag wat medespelers nat willen zien gaan ;)
Met Izagirre, Aranburu en Lutschenko uiteraard wel 3 renners die je prima kan inpassen voor vluchtetappes. Tijdrit verwacht ik een top 10/15 dus of je ze daarvoor moet selecteren...

Arkea trekt mij totaal niet. Quintana te duur en voor Barguil 7 andere betere opties in die categorie. Bouhanni natuurlijk voor die prijs hartstikke degelijk. Gaat echt wel wat top 10 rijden. Hem afvlakken op zijn gedrag is wel makkelijk vind ik. Alsof hij elke rittenkoers eruit wordt gekickt. Groter risico dat Hofstetter of van Poppel er niet aan te pas komt dan dat Bouhanni wordt gekickt.

AG2R kan wel eens leuk zijn om een vluchter uit te pikken. O connor rijdt natuurlijk een goed voorseizoen. Paret Peintre en Godon kan je ook niet uitvlakken denk ik. Ik zou alleen geen spectaculair klassement van ze verwachten.

Alpecin hoopte ik stiekem dat Philipsen niet fit was. Dan had ik Merlier er nog wel ingeklikt. Vd Poel zal een laatste moment wel niet keuze worden. Nu er wel in overigens. Waarom? Nou gewoon 2x captain en met 200 punten beginnen voor een renner (reken truipunten niet mee).

Ludi

De Scorito stagiaire gaat het druk krijgen vandaag :)

Pim96

Nachtwerk. Dat wordt geen Nederland- Noord Macedonië voor hem/haar

Jasperdewaal11

Nou en nu kan dan zo langzamer hand eindelijk het echte puzzelen beginnen.......of je moet willen wachten op EF-selectie die altijd als laatste zijn geloof ik

nasibal

Groter risico dat Hofstetter of van Poppel er niet aan te pas komt

Wat Hofstetter betreft wel mee eens ja.

Pim96

'@Nasibal Haha geen goed voorbeeld want die staat er natuurlijk niet meer bij. Dat krijg je als die lijsten niet worden aangepast...
Ik ruil hem om voor Bonifazio.

1 2 ... 112 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.