En zo is de Cat weer uit de boom verdwenen. Had liever gehad dat er gewoon naar gekeken bleef worden, maar helaas moest het zo zijn dat er een paar naar hem gingen schreeuwen.
Inderdaad een prima pick die er hier ook instond. Denk alleen wel dat die derde plek in die eerste tijdrit in Zwitserland een uitschieter was die we niet deze tour te zien gaan krijgen. En zonder Bennett is hij wel minder aantrekkelijk uiteraard.
Cort pakte vandaag wel weer typisch uit met een overwinning op ze Cort’s. Vind dat hij überhaupt veel wint t.o.v. Van zijn kwaliteiten. Of ik onderschat hem gewoon te veel :)
Vier pagina's terug had ik mijn team gepost, dank voor de feedback. Gaat hier zo snel en ik lees vaak 1x per avond alles terug haha :-)
@Iemand: Waarom 11 AK/Klimmers mee? Ik zie het issue daar niet zo van in, de eerste paar bergritten kies ik de 9 die ik verwacht dat de meeste punten pakken, en er zakken er altijd een paar doorheen of helemaal uit. Maar dat werd ook al geopperd.
Ik had 8 sprinters in dat team, genoeg tijdrijders en genoeg punchers (doordat mensen overlappen), dus genoeg voor alle soorten ritten :-)
Verder snap ik het issue met het posten van potentiele teams niet zo. Iedereen kan zomaar wat in elkaar klikken, het idee is toch dat we een discussie er over hebben hier? Vlak voor de deadline zou ik het juist niet doen, omdat ik dan mijn definitieve selectie wss liever "geheim" houd :-)
Het puzzelen vooraf is wat mij betreft het leukste!
Goh. De Cat. Verwacht ik ook wel geen top 10 van in de vlakke TT’s normaal. Waarschijnlijk idd tussen 10 en 20 ergens. Voor de rest zou ik weer niet goed weten wanneer op te stellen. En als Flip het heel goed zou doen zal hij op zijn Devenyns (als enige klimmer voorlopig in de selectie) bij hem moeten blijven en niet in de aanval gaan. Ok, bij Bennett kon je hem mooi als opvuller gebruiken in de sprints maar dan kies ik liever voor een 750k’er die in die sprints zelf ook punten kan sprokkelen.
Dat zet me toch wel aan het denken over kansen, alternatieven ;) etc.
Wat zo lastig is aan Van Aert, is dat je gewoon niet echt weet voor welke ritten je hem mee gaat nemen. Maar ja, als hij weer zichzelf is, dan moét je hem wel hebben.
Ik zit nu te denken om iemand als Kelderman (qua plekje) te slachtofferen, indien Van Aert uiteindelijk mee moet. Maar is het bijv. zo dat 8 sprinters (waar ik nu op zit) teveel is als je WvA meeneemt? Dat vind ik echt moeilijk in te schatten.
"Als hij voelt dat hij kan winnen, zullen we hem altijd steunen”.
Deze zin zegt mijn inziens niet veel. Ik bedoel, dit was al lang onderdeel van het plan.
Deze zin zegt ook niks over de vorm van WVA. Juist de zinnen die gaan over zijn vorm zijn twijfelachtig.
Voor mij voelt het nog steeds als een groot risico.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.