Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 72 ... 258 259
daanbrkh

En zo is de Cat weer uit de boom verdwenen. Had liever gehad dat er gewoon naar gekeken bleef worden, maar helaas moest het zo zijn dat er een paar naar hem gingen schreeuwen.

Inderdaad een prima pick die er hier ook instond. Denk alleen wel dat die derde plek in die eerste tijdrit in Zwitserland een uitschieter was die we niet deze tour te zien gaan krijgen. En zonder Bennett is hij wel minder aantrekkelijk uiteraard.

Cort pakte vandaag wel weer typisch uit met een overwinning op ze Cort’s. Vind dat hij überhaupt veel wint t.o.v. Van zijn kwaliteiten. Of ik onderschat hem gewoon te veel :)

Laatst gewijzigd
Rawolf

Nelson Oliveira rijd de tour niet, Ivo Oliveira ligt er het hele jaar uit door een blessure en Rui Oliveira is niet zon beste tijdrijder. Dus over welke hebben we het?

vevie

Altijd wel hilarisch hoe spastisch en zenuwachtig er hier gedaan wordt wanneer er ‘parels’ worden genoemd. Renners die ‘niet op een ieders radar’ staan en bla, bla bla. 😂. Zitten mensen dan echt met een zuur gezicht op de bank wanneer dat gebeurt? 👀

Berend

Vier pagina's terug had ik mijn team gepost, dank voor de feedback. Gaat hier zo snel en ik lees vaak 1x per avond alles terug haha :-)

@Iemand: Waarom 11 AK/Klimmers mee? Ik zie het issue daar niet zo van in, de eerste paar bergritten kies ik de 9 die ik verwacht dat de meeste punten pakken, en er zakken er altijd een paar doorheen of helemaal uit. Maar dat werd ook al geopperd.

Ik had 8 sprinters in dat team, genoeg tijdrijders en genoeg punchers (doordat mensen overlappen), dus genoeg voor alle soorten ritten :-)

Verder snap ik het issue met het posten van potentiele teams niet zo. Iedereen kan zomaar wat in elkaar klikken, het idee is toch dat we een discussie er over hebben hier? Vlak voor de deadline zou ik het juist niet doen, omdat ik dan mijn definitieve selectie wss liever "geheim" houd :-)

Het puzzelen vooraf is wat mij betreft het leukste!

KV

Goh. De Cat. Verwacht ik ook wel geen top 10 van in de vlakke TT’s normaal. Waarschijnlijk idd tussen 10 en 20 ergens. Voor de rest zou ik weer niet goed weten wanneer op te stellen. En als Flip het heel goed zou doen zal hij op zijn Devenyns (als enige klimmer voorlopig in de selectie) bij hem moeten blijven en niet in de aanval gaan. Ok, bij Bennett kon je hem mooi als opvuller gebruiken in de sprints maar dan kies ik liever voor een 750k’er die in die sprints zelf ook punten kan sprokkelen.

GoldenWallie

Wat denken jullie over Nizzolo? 2.5M lijkt t wel waard te zijn

Rider

'@Vevie:
Ja die mensen denken echt dat ze de uitzondering zijn die talent kunnen herkennen.

KV

Lijkt mij niet de meest steady sprinter in een sterk sprintersveld. Zat vandaag nochtans goed gepositioneerd in de laatste km’s...

Ric

Gaat iemand de tijdrit en daalcapaciteitrn van Nibali aan zijn team toevoegen?

Pietje Precies

Ik zou de daalcapaciteiten van Nibali wel graag aan sommige beoogde renners (voor mijn selectie) willen schenken ja ;)

Laatst gewijzigd
Treenert

“Ik ben er heel slecht van geweest”, geeft Bol aan in de Baloise Belgium Tour. “Ik heb negen dagen niet gefietst en ook vijf à zes dagen stevige koorts gehad. Het resultaat is dat mijn vorm op dit moment helaas niet is wat het moet zijn. Ik heb nog altijd een goede twee weken, hé. Het lijkt elke dag beter te gaan, dus dat geeft wel moed. Ik voel me ook echt weer gezond. Het is lastig om te zeggen wat er precies nog beter moet voor de Tourstart: ik denk eigenlijk alles."

Dat zet me toch wel aan het denken over kansen, alternatieven ;) etc.

Laatst gewijzigd
boucky

Net nog eens de startlijst op procyclingstats bekeken er staan enkele leuke nieuwkomers tussen 😀
Vader Anthony, Tieners Dylan, Paret-Schilder Aurélie, Deur Richie, Begint Arnaud, Kill Xandro, Ridder Maxime,...
Welke zijn scoritogewijs interessant?

Laatst gewijzigd
steefje9

Van aert geeft zelf al aan de zijn eerdere ambitie om de 1e week voor geel te gaan absoluut niet meer realistisch is. Slaat dauphine ook over omdat hij nog niet helemaal ok is. Bij training veruit de minste....

Hmmmm.

steefje9

Edit. Oud bericht. Dauphine is al lang geweest natuurlijk. Mijn fout.

Hij is volgens zeeman 100% fit.

Laatst gewijzigd
KV

Eum, ben je nu een artikel van 3 weken geleden aan het citeren? In Wout-land kan op 5 of 6 weken veel veranderen...

Edit: je had het zelf al door :-)

Laatst gewijzigd
steefje9

In al mijn enthousiasme... Schaam!!!

Maar ik geef hem het voordeel van de twijfel. Als ie goed is dan mag hij als ik het goed begrijp.

MightySosa

'@steefje9

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/update-jumbo-visma-oppervlakkig-over-tourvorm-van-aert-geen-verwachtingen-scheppen

Hier is een update over Wout zijn status! Het zegt niet zo heel veel en zorgt eigenlijk voor nog meer twijfel :)

arviidd

Nou door deze zin:'' Als hij voelt dat hij kan winnen, zullen we hem altijd steunen". Is voor mij de twijfel juist minder.

KV

Hmmm. Inderdaad wel zeer oppervlakkig...
Maar lijkt mij toch sterk dat hij zich in elke sprint zal smijten.

La Primavera

Precies die zin geeft inderdaad de indicatie dat áls hij goed is hij voor zichzelf mag gaan. Dat maakt hem toch wel erg interessant voor mij.

Rawolf

De 1 twijfelt of die Van Aert moet meenemen en de ander twijfelt of hij Teunissen ofzo moet meenemen om nog meer teampunten te vergaren voor WvA en in mindere mate roglic.

Mindless

Wat zo lastig is aan Van Aert, is dat je gewoon niet echt weet voor welke ritten je hem mee gaat nemen. Maar ja, als hij weer zichzelf is, dan moét je hem wel hebben.

Ik zit nu te denken om iemand als Kelderman (qua plekje) te slachtofferen, indien Van Aert uiteindelijk mee moet. Maar is het bijv. zo dat 8 sprinters (waar ik nu op zit) teveel is als je WvA meeneemt? Dat vind ik echt moeilijk in te schatten.

Ajvenema

Ik neem van Aert mee voor alle sprints plus de eerste week. Als ie niet van plan is om te sprinten zijn er een stuk betere alternatieven te vinden:)

nasibal

"Als hij voelt dat hij kan winnen"

De grote vraag is dus of hij voelt dat hij kan winnen tegen de Bennets, Ewans en Demare's van deze wereld.

Rim Brakes

"Als hij voelt dat hij kan winnen, zullen we hem altijd steunen”.
Deze zin zegt mijn inziens niet veel. Ik bedoel, dit was al lang onderdeel van het plan.
Deze zin zegt ook niks over de vorm van WVA. Juist de zinnen die gaan over zijn vorm zijn twijfelachtig.
Voor mij voelt het nog steeds als een groot risico.

1 2 ... 72 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.