'@ajvenema, dat zeg ik :) Dat was dus ook vreemd van mij, die had ik om een of andere manier gewoon afgeschreven ivm zijn rug. Dan wordt het een lange Giro hè.
Maar terug naar de Tour. Küng lijkt mij nog iets meer potentie hebben dan Bissegger ivm een goede/betere kans op een hoog klassement na etappe 5 (zeker na het zien van TdS vind ik dit), en potentiële teampunten voor Démare (dit is ietwat verwaarsloosbaar overigens). Qua TT-skills zet ik ze zo ongeveer naast mekaar.
Een pure TT'er voor twee ritten houd ik verder niet zo van.
'@MightySosa, ja same same, maar toch maar bij een paar renners gevoel dat mijn selectie echt nog kan veranderen.
@Rawolf, dat doen ze nooit toch? ik ben wel blij dat hij meedoet, anders waren de sprintersteams een stuk voorspelbaarder gebleven, nu moet je toch kiezen tussen Bennett/Ewan/Demare
'@nasibal het is al weer een paar pagina's terug maar had mij sarcasme-modus aan bij Aranaburu. Als je hem al zou overwegen voor vlakke sprints (waarom weet ik ook niet namelijk), dan ga je er ook nooit veel punten mee pakken.
Ik voel me hier op het forum ook een leek qua wieler- en Scoritokennis, maar moet ik altijd wel lachen als dat soort vragen voorbij komen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.