Scorito - Vuelta a España 2021

« 1 2 3 4 ... 109 110
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

De WielerFlits sub-league van het Vueltaspel van Scorito is geopend

Hoe werkt het?
Bij het Vueltaspel stel je een team van 20 renners samen. Per etappe selecteer je negen renners. Daarnaast mag je een kopman aanwijzen, waarmee je extra punten kunt verdienen. De volledige spelregels en de puntentelling zijn te bekijken via de website en in de Scorito-app.

Het Vueltaspel is dit jaar gratis

Hoofdprijs:
Sta je aan het einde van de Vuelta aan kop van het klassement van onze sub-league? Dan ontvang je een WAHOO ELEMNT BOLT 2.0 Fietscomputer t.w.v. € 279.99,-.

Schrijf je nu in



Je hebt tot uiterlijk zaterdag 14 augustus, 17:11 uur de tijd om je team van 20 renners compleet te maken.

Laatst gewijzigd
Majesteit

De Tour is voorbij, en dat betekent dat het tijd is voor misschien wel de mooiste grote ronde: de Vuelta a España. Er zal oneindig veel geklommen worden, en aankomsten bergop zijn ruim vertegenwoordigd. Het puzzelen in Scorito kan niet snel genoeg beginnen!

Het spel is simpel:
- Met je budget kies je 20 wielrenners
- Per etappes stel je 9 renners op, waarvan één kopman die dubbele punten behaalt

Laat de voorpret maar beginnen!

Jeffrey81

Laat ik openen met de vraag of jullie denken dat MA Lopez meer of minder dan 2 miljoen gaat kosten....? :-)

arjenzvob

Voeg nog even 2021 aan de naam van dit forum toe. Dan is het volledig. Niet voor mij maar dat vindt Wielerflits fijn.

Westland95

Veel sprintetappes voor een Vuelta. En hoe bizar is die Alto d'el Gamoniteiro??!!

Laatst gewijzigd
Majesteit

'@Jeffrey81 Goeie! :)

Hangt een beetje van het budget af, maar ik gok meer! Ben ook benieuwd naar Valverde. Vanwege zijn leeftijd heb ik altijd een zwak voor hem (ja, helaas ook meegenomen naar de Tour). Hopen dat ie niet al te duur is :-)

Jeffrey81

Net ff voor het eerst (heel snel) langs de profielkaartjes geklikt. Man wat een parkoers inderdaad! Een proloog, 4, misschien 5 keer sprinten, een langere tijdrit aan het eind, en verder bijna alles bergop!

rbc1912

Dat wordt weer een flinke puzzel met behoorlijk wat klassementsgeweld. Zeer benieuwd naar de rest van het veld

rbc1912

Wie zijn er eigenlijk al bekend? Ik hoorde Wuijts eergisteren deze namen noemen:
Roglič
Pogačar
Ineos met Bernal, Adam Yates, Sivakov en Pidcock
Movistar met Mas , Valverde en MAL
Schachmann

rbc1912

En Almeida bij QuickStep

Jeffrey81

Almeida staat er op PCS niet bij. Maar het is nog vroeg... kan nog van alles veranderen.

Ik hoop vooral dat Scorito deze keer wat sneller reageert wanneer er veranderingen zijn op de startlijst. Bij de Tour duurde het echt schandalig lang (dagenlang...en meer dan een week in sommige gevallen).

Laatst gewijzigd
rbc1912

Vergeet ik Chris Froome nog te benoemen :)

Majesteit

'@Westland95 Ja, best veel sprintetappes voor een Vuelta, viel mij ook op. En holy cow: de Gamoniteiro is een fijne aankomst!

Heb het parcours zo ongeveer samengevat:
- Flinke aankomst bergop: 7
- Sprintetappe: 6
- Heuveletappe voor (klimmende) puncheur : 4
- Bergetappe aankomst dalend: 1
- Overduidelijke vluchtetappe: 1
- Proloog: 1
- Tijdrit: 1

KV

Pogacar zal een foutief gerucht zijn

Westland95

Als ik Poga was zou ik het wel wagen. Je kan de Vuelta ook maar op je erelijst hebben, en verder dit jaar toch geen doelen na Tokyo denk ik?

ivo001

Ik gok dat Vlasov wel gaat rijden.

Wicked Wout

Volgens mij zijn Padun en Mäder ook al min of meer bevestigd

Ragnar Lolbroek

Ziet er weer leuk parcours uit. Dit is wat ik min of meer verwacht na een eerste vluchtige blik op de ritprofielen.
AK: ritten 3,7,9,14,15,17,18,(20)
Sprinters: 2,(4),5,8,13,16
Puncher: 6, 11
Aanvaller/klimmer: (6), 10, (11), 12, 19, 20
Tijdrijder: 1, 21

vevie

Deze renners gaan hoogstwaarschijnlijk, staan ook op PCS:

Pogacar
Majka
De La Cruz
Roglic
Kruijswijk
Kuss
Mas
MAL
Valverde
Bernal
Carapaz
Yates
Martinez
Sivakov
Pidcock
Landa
Mäder
Schachmann
GroBschartner
Uran
Bardet
Ciccone
Froome
Vansevenant
Hagen
Ewan
Trentin

Sterkste deelnemersveld van het jaar (qua AK) in, wat mij betreft, de mooiste ronde van het jaar.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Daar gaan er nog wel een aantal van afvallen. Pogacar is alweer ontkracht volgens een aantal bronnen.

Rawolf

'@Vevie, zou aan je lijst sowieso nog toevoegen:

Jakobsen
Wellens
Hindley

Bernal gaat volgensmij niet, en ook Carapaz is nog een vraagteken. Martinez ook afwachten hoeveel last hij heeft van Covid.

hartstikkebedankt

Bernal heeft zelf bevestigd

Landeirovic

Pogacar beslist na Tokyo of hij Vuelta doet. Grote kans dat hij Bretagne Classic, Lombardije doet en een paar Italiaanse najaar klassiekers! Binnen Uae gaan er geruchten dat hij Parijs Roubaix eens wil proberen!

La Primavera

Veel sprintetappes voor een Vuelta. En hoe bizar is die Alto d’el Gamoniteiro??!!

Ah joh. Dat is Spaans vlak. ;)

vevie

'@Rawolf: ik zag Fabio wel op PCS staan. Wellens en Hindley niet. Bernal heeft idd al bevestigd. Martinez zou sowieso de Vuelta rijden, maar is nu idd afwachten hoe hij herstelt van Covid. Carapaz heeft al aangegeven dat hij de Vuelta wilt rijden, dus die zal wel rijden. Is wellicht wel teveel klimmers met Bernal, Carapaz, Martinez, Yates en Sivakov. Met Pidcock er ook nog bij blijven er weinig over om te werken.

@landeirovic: begin van het jaar toen zijn programma werd bekend gemaakt zou hij Tour en Vuelta rijden. Daar ga ik dus nog vanuit. En waarom ook niet, die jongen is zo goed dat hij ook de Vuelta erachteraan kan winnen.

https://www.google.nl/amp/s/www.wielerflits.nl/nieuws/dit-is-het-programma-van-tadej-pogacar-voor-2021/%3famp

Laatst gewijzigd
« 1 2 3 4 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.