Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 107 108 109 110 »
Ted de la course

Gefeliciteerd Cormet!
Zelf blijf ik de dalende lijn voortzetten. 98% - 77% - 73.5% - 68.5%.
Naast Roglic had ik wel Mas en Bernal, maar daarna was m'n beste puntenpakker Matthews, dus dan weet je t wel..
Het lijstje miskopen is met Carapaz, Landa, Carthy, Demare, Venturini, Vermeersch, Aru, Molano en Martin veel te lang.
Volgend seizoen nieuwe ronde, nieuwe kansen.

n3razzurri

Als je tijdens een grote ronde weer bekende leerpunten tegenkomt, gaat er toch iets fout in de voorbereiding. Te weinig klimmers, teveel sprinters, teveel focus op budget ondanks dat het een budgetspel is, etcetera.
.
Met 77% kon het een stuk slechter en daarmee houdt de burger moed. Met een pareltje als Cort in je ploeg, was het fijn richting finishlijn!

Phoenix0000

'@milan

Dat denk ik zeker ja met Jakobsen. Maar had ook een Haig kunnen hebben of een MAs ipv Landa/Carthy.
Bedoel meer te zeggen dat het ook kan zonder die topsprinter. Er waren op Roglic na gewoon geen onmisbare renners voor een topscore deze ronde. Jakobsen is wel een goede nummer twee, maar niet onmisbaar denk ik voor 99% plus.
Ik heb ook zo'n 350 bankpunten te betreuren gehad. Dus zat nog wel wat meer in.

Zadelpen

Wij zijn op 42% geëindigd. En dat is nog best knap want wij waren zaterdag zo boos dat geheel team Zadelpen is afgestapt en we zelfs geen TT meer hebben gereden.

Dus dat scheelt nogal wat. Al met al was het helemaal niks.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Meest irritante van dit pooljaar vind ik nog dat ik in alle drie rondes twee man van Bachrein had. En dat die dan steeds helemaal weg gereden werden door twee andere renners van Bachrein.

Hoe krijg je het voor elkaar.

La Primavera

'@Zadelpen
Bach - Cello Suite No. 1 in G Major BWV1007 - Mov. 1-3/6 ;)
https://www.youtube.com/watch?v=DwHpDOWhkGk&ab_channel=HARMONICO101

Timvideo

Ach Primavera het blijft een bijzondere score.

Vorig jaar had ik voor mijn eerste Scorito in de Vuelta een account aangemaakt, 21 dag opstellingen en dan moest je daarna betalen toen het begon. Daar had ik natuurlijk geen zin in dus kon ik verder alleen maar focussen op andere fantasy games en de Scorito emails negeren. Desondanks is dat team uiteindelijk nog op 28.3% geëindigd, en die score heb jij zojuist verbeterd. Mijn complimenten, al raad ik je aan om vorig jaar toch maar voor de 99% te richten! ;)

(zojuist mijn email bekeken en het was blijkbaar zelfs enkele dagen voor de start van de Vuelta dat ik erachter kwam dat je moest betalen om mee te doen en in de paar daarop volgende dagen waren er nog meerdere renners verwijderd van de startlijst, die Vuelta van 28.3% heb ik dus met 17 man en incomplete opstellening gedaan vanaf het begin)

Voor dit jaar... Uitvallen van MAL zo op het laatst toch zuur. Zak dan ook nog 5% net onder de 90 op het laatst, nadat we zo lekker aan het inhalen waren in de 2e helft van de Vuelta.

Roglic wat een puntenkanon, heerlijk zo'n renner. Jammer dat iedereen hem erbij heeft en je er geen winst op boekt. Trentin levert mij nog 318 punten. Meermaals goed gecapt bij het onderpresteren van Demare, al was het wel een gelukje dat Molano zo snel stopte.
Kruijswijk 177 punten, voor mijn budget Kuss ben ik best tevreden. Achteraf was Kuss net iets constanter dan ik verwacht had en had ik Steven natuurlijk last minute uit de dag selectie gehaald toen hij 2e eindigde. Desalniettemin presteerde hij best sterk deze hele Vuelta.
Supersprintpiet Allegaert voor 1 miljoen die beter presteerde dan Demare, knap gedaan.
Aranburu had ik graag van gezien wat hij had kunnen doen als hij niet vroeg was uitgevallen. Helaas het mocht niet zo zijn.
Aru was hier eerder in de ronde nog over gediscussieerd. Uiteindelijk heeft hij geen punt meer gescoord, een beetje jammer dat hij telkens in de verkeerde kopgroep zat want hij heeft het zeker geprobeerd! Voor mijn klassement vind ik het niet jammer, maar als wielerfan toch wel. Het was mooi geweest als hij nog een leuk resultaat had kunnen behalen. Ach, hij heeft een mooi CV om zijn carrière mee af te sluiten inclusief de Vuelta die hij van Tom Dumoulin afpakte. Wens hem het beste.
L Hamilton hopeloze vorm. Uiteindelijk neem je daar zo'n gok mee net als bij Haig. Je ziet hoe verschillend het kan uitpakken. Helaas pindakaas, al had ik tenminste Haig er zelf ook bij.
Simmons is een judas, beetje goede vorm en dan ook nog eens een succesvolle ontsnapping op het laatst. En op het moment dat ik hem eindelijk weer opstel voor de tijdrit dan komt hij op zijn dode gemak aan terwijl hij handjes klapt met het publiek naast de kant van de weg.

Leuke laatste week vol gedurfde actie waar we de Vuelta mee hebben afgesloten. Ik zou nog wel zo'n ronde willen, maar we moeten nu maar weer wachten tot in mei. Van mij mogen ze wel weer wat TTTs in grote rondes stoppen, zou gunstig kunnen uitpakken voor Jumbo!

mas22

Op Scorito gebied is het echt een dramatisch jaar geworden. In 4 spellen slechts 1 keer 80+% en dat was echt net aan.
Ook in de Vuelta nu weer een hele sloot dure miskopen met Cimolai, Carapaz, Landa, Schachmann, Pidcock en Demare en net aan 62% tot gevolg. Daar kon een enkele goede aankoop als Cort niks meer aan veranderen. Vorig jaar nog 2 zilveren bekertjes, het was dus echt heel teleurstellend.

Enige voordeel, volgend jaar kan het niet slechter.

M@thijs

Waar ik vorig jaar een score van 94.8, 97.3 96.4 en 99.4 had
Is het dit jaar 92.1 66.8 90.4 78.1 bah bah bah wat een dramatisch jaar. Ben vooral nat gegaan op mijn sprinters en opstellingen eigenlijk als ik het zo terugkijk.
Als was het bij het ook de wie rijdt wat onzekerheid.

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

53.9%, slechtste resultaat ooit. In de eindafrekening nog genadeloos 12% gekelderd.

Klein lichtpuntje in deze Vuelta: Sprintpiet! Mijn juichrenner was uiteindelijk ook de enige in de selectie die de verwachtingen heeft weten te overtreffen. 7 sprints, 7x dik in de punten, en dat allemaal zonder treintje of leadout. Petje af.

leonstar

Wielerjaar 2021 afgesloten met 70%

Helaas geen puntenpakkers naast roglic, bermal en matthews.

Meevallers waren yates ennuhhhh dat was t.
Geen jacobsen dat was t meest pijnlijke.

Dit seizoen alleen tdf 99%
Verder 3x niks met de wielerspellen

Vorig seizoen 3x 99 en 1x 97% dus ik was minder in vorm of het was lastiger te voorspellen….
Denk dat laatste.

Op naar 2022

KV

'@leonstar

Daar ga ik ook van uit. Vorig jaar bij mij zelfs 2x 99.9%, nu enkel +99% in het klassiekerspel en de rest in de 70-80%...

ben_pronk

Zitten hier nog wielerfreaks die niet alleen de grote rondes volgen maar alles?
Dan zoeken we jou!

Meld je aan op Wielerklassiekers 3 (ja er lopen nog 2 WK's, zo populair is het spel)
30 wielerteams waarvan we 1 vacature hebben op dit moment.

Hier meld jij je aan:
https://wielerklassiekers3.actieforum.com/f8-inschrijvingen

Dit team is vrij:
https://wielerklassiekers3.actieforum.com/t1169-uno-x-2021
O.a. Dewulf, Senechal, Poels, Meeus, Dainsese zitten in het team. M.a.w. potentie genoeg om iets op te bouwen :)

Ik zie je aanmelding tegemoet!

Fiepke

Door privézaken de laatste 3 etappes snel ingevuld en nu pas gekeken naar het eindresultaat. Totaal nog dik 20% gedaald, ergens 2e helft 50% geëindigd. Terwijl ik op de donderdag nog op 80% zat. Drama dus, volgend jaar weer een kans.

1 2 ... 107 108 109 110 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.