Goed om dit topic nu al te openen. Jammer dat het straks weer wordt verwijderd omdat de commerciële belangen van Wielerflits weer belangrijker zijn dan de eigen community.
Ik vind sowieso raar dat ze tegenwoordig meer energie stoppen in het verkopen van magazines en wijn dan het fixen van het forum.
hoe komt PCS eigenlijk aan zo'n voorlopige startlijst?
Communiceren teams zelf wat hun huidige shortlist is? En met wie communiceren ze dit dan?
meestal zo rond de maandag voor de koers de definitieve namen pas toch?
Bij de 3 rondes die ik pas heb meegemaakt lijkt zo'n lijst altijd nog ontzettend aangepast te worden, dus vraag me af wat dan het nut is.
Hij zal nog geen winnaarsbenen hebben maar zie hem zaterdag ook niet, met Pogi in zijn wiel, als een achterlijke die berg op kletsen om teamgenoot v.Aert het zwart voor de ogen te rijden. Hij zal wel een goede inschatting kunnen maken waar hij staat en of het zin heeft naar Spanje af te reizen. Als hij niet kan winnen gaat hij niet.
Pogacar 7 m
Roglic 6.5 m
Bernal 6 m
Carapaz 4.5 m
A. Yates 4 m
Landa 3.5 m
Lopez 3.5 m
Mas 3.5 m
Vlasov 3.5 m
Bardet 2.5 m
Uran 2.5 m
Pidcock 2.5 m
Martinez 2.5 m
Majka 2.5 m
Kruijswijk 2.5 m
Kuss 2.5 m
Schachmann 2.5 m
S. Yates 2 m
G. Martin 2 m
Valverde 2 m
Sivakov 2 m
Hindley 2 m
Ciccone 2 m
GroBschartner 1.5 m
Pozzovivo 1.5 m
Aru 1.5 m
Froome 1.5 m
Bagioli 1 m
Vansevenant 1 m
Knox 1 m
Hagen 1 m
Hermans 1 m
Nieve 1 m
Padun 1 m
De La Cruz 1 m
Mäder 1 m
Howson 750 k
Poels 750 k
Teuns 750 k
Pernsteiner 750 k
Bouchard 750 k
Hirt 750 k
Meintjes 750 k
Vanhoucke 750 k
'@vevie
Tijd teveel?
Totaal zinloos om prijzen te gaan gokken of je er om druk te maken dat Scorito dit soort berichten leest.
Scorito heeft een eigen systeem om de prijzen te bepalen en zal zich heus niet laten leiden door een enkele forumbericht. Over 2 dagen gaat het spel open en kunnen we los. ;-)
Om een voorbeeld te noemen; Scorito weet dat als Pidcock La Vuelta gaat rijden iedereen hem wil hebben; goed in vorm, gouden plak blablabla, boem 4 miljoen. Terwijl je je daarentegen moet afvragen of dit parcours zelfs 3 miljoen zou 'rechtvaardigen'. Als er persoonlijk (lees: door mensen) over iets beslist wordt, wordt die beslissing door allerlei factoren beïnvloed dus ook externe.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.