Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 107 108 109 110
Timvideo

Opeens met de trui opties en de onzekerheid voor morgen toch weer even twijfel. Iedereen kan natuurlijk in de ontsnapping zitten en het is twijfelachtig dat er een ploeg de moeite zal doen het te controleren.

Roglic (10)
Kruijswijk (8)
Bernal (8)
MAL (6)
Storer (6)
Haig (4)
Trentin (4) (C)
Matthews (1)

Laatste plekje wellicht naar Aberasturi of Sprintpiet. Demare zou ook kunnen, die was al twee keer mee met een ontsnapping, massasprints heeft hij niet meer zo'n zin in. Wellicht dat ik Haig ook bank, maar ja zekere punten of onzekere vlucht.

@Primavera spijtig dat Padun geen trek heeft in presteren. Hij zit mij in twee andere wielerspellen ook te treiteren.

Drossard Kudus

Morgen voor mij de laatste lastige dag qua selectie. Mits ze bij BikeExchange geen ezels zijn en zich niet voor de derde keer aan dezelfde steen stoten wordt het een dag voor de vluchters. Toch wil ik ook niet al mijn sprinters gelijk overboord gooien. Cort lijkt de logische kopman, laatste plek is twisten tussen Schultz, Démare en Großschartner. Schultz was vandaag al mee, Démare is simpelweg niet te vertrouwen deze Vuelta en Großschartner is in een uitgedunde groep altijd wel goed voor puntjes, maar staat waarschijnlijk te dicht om in een grote vlucht mee te mogen. Schultz en Großschartner zijn nu de voornaamste kandidaten, waarbij ik toch naar Schultz neig, mede omdat het morgen zomaar Matthews zijn dag kan zijn.

Yskoud

Demare zou ik juist vandaag wel opstellen. Heeft al paar keer laten zien met de vlucht mee te willen.

KV

We zullen Simmons ook nog maar eens een 37ste kans geven zeker

Mazza

Zou Abrasturi die bergjes kunnen overleven?

Sjonge Jonge

Dit moet Aberasturi wel kunnen overleven, maar ik verwacht dat een grote kopgroep er om gaat strijden en de vraag is of hij daar bij zit

zomaareens

En allegaert? Mee in de vlucht?

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Allegaert zo maar eens mee..

Of was dat een vraag aan Piet zelf? Ik snap jou ? achter de naam niet... goede vraag overigens, heb jij er veel van...

Ajvenema

'@CRL geluk dwing je af! Vooral als je 3 teams opstelt :P

MarvinG

Padun 🙄

ditisdavid

Padun opgesteld, Kron gecapt, gaat BikeExchange rijden terwijl ze Stannard in de kopgroep hebben en Matthews nog geen enkele keer in de buurt van winst is gekomen. Moedeloos word je er soms van...

Maurimaler

Simmons!!!!!!!!!!!!!!!!!!🤬

KV

BikeExchange = Grap

MarvinG

Padun dus vandaag een keer niet opgesteld, na al die teleurstellingen....

La Primavera

Padun en Aru op het benkie vandaag.

Padun tot nu toe 11x opgesteld. Aru 8x.

Thomberg

Breaking news: “BikeExchange haalt Venturini voor groene trui in Parijs in 2022”Eerste reactie Venturini: “Ze zeggen dat Van Aert de topfavoriet is maar ik moet dat nog maar zien. Hij kan wel veel maar hij is nog nooit hoog geëindigd in een Vuelta rit. Mijn 10de plaats onlangs laat zien dat mijn stijgende vorm richting Parijs volgend jaar is ingezet. Het moet heel gek lopen, wil ik daar niet top zijn, ik hou me al een jaar in. Naar verluid heeft @nasibal me zelfs in zijn pre-selectie opgenomen”

Laatst gewijzigd
Chef83

Denk dat ze de kopgroep wel terug halen lijkt me 130 nog maar ?

Timvideo

Venturini ligt nog een paar jaar vast bij AG2R hoor, maak je maar geen zorgen @Thomberg.

Ik heb vandaag veel dank voor DSM. Aru en Simmons op de bank, vooral van Simmons had ik al aangekondigd dat die niet meer opgesteld zou worden tot zondag. Wel de sprinters erbij. Als we vandaag een sprintje eruit kunnen halen is er nog iets mogelijk. We zullen het zien, maar DSM heeft tenminste een hoop energie erin gestopt. Met een beetje geluk neemt een ander team dadelijk de achtervolging over en pakken ze de mannen voorin terug. Al zijn er ongetwijfeld mensen hier die DSM vervloeken en Cort, Kron en Bagioli opgesteld hebben...

Edit. Zo kan het verkeren. Einde verhaal voor Meintjes, jammer voor die jongen. Heel goed gereden de afgelopen drie weken.

Laatst gewijzigd
KV

Echt hilarisch BikeExchange. Hoeveel keer kun je volharden in ontgoochelingen?

Timvideo

'@KV ze hebben 8 keer de top 10 behaald deze Vuelta. Wat stel je dan voor dat ze doen, niets? Als de break hier weg blijft hebben ze nul kans om hoog te eindigen, dat is de enige zekerheid die ze hebben.

Mazza

Dainese zit er nog bij en nog meer sprinters gaan pijnlijke bankpunten worden ben ik bang

pirazzi

Wel spannend of de kopgroep het gaat halen.

Timvideo

Ik vind trouwens het tegengestelde van KV. Onbegrijpelijk dat ploegen zoals Caja Rural bijvoorbeeld hier niet een steentje bijdragen. Die hebben drie maal 6e gereden met Aberasturi en een er ontbreken toch wel wat andere sprinters in het peloton. Om maar een voorbeeld te geven. Lijkt er op dat de kopgroep wel wint vandaag, 3 maal voor Cort?

ditisdavid

Aberasturi zat er helemaal niet, helaas boven Démare verkozen. Zodoende heb ik het gepresteerd om Kron te cappen en toch te zakken...

Mazza

Helaas Aberasturi boven Dainese gekozen gelukkig nog wel op het laaste moment Allegaert erin gezet

1 2 ... 107 108 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.