Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 89 ... 109 110
daandej

Wielerorakel tipt Matthews en cort volgens mij is dit veelste zwaar voor hun

kevinraar

Mijn team voor vandaag
Roglic
Martin
Mas
Ciccone
De la cruz
Vlasov
Arensmsn
Bouchard
Aranburu

Bank
Kruiswijk
Bouwman
Carapaz
Landa
Matthews
Phlipsen
Jakobsen
Allegaert
Minali
Venturini
Olievera

Weet alleen niet wie ik kopman moet maken

Laatst gewijzigd
Aanklampen

'@Kevinraar, een logisch optie zou Bouchard kunnen zijn.. Die zag er gisteren best goed uit....

Bij mij komt Max S op de zwarte lijst. Een sprinter voor 2m was de veel betere optie geweest (Meeus of Dainese)... Team onvoldoende in balans. Wel genoeg aanvallers voor deze ritten...

Laatst gewijzigd
MarvinG

Matthews staat bij Unibet weer bijzonder hoog. En gaan we Schachmann op de strafbank zetten vandaag? Keuzes keuzes...

Wicked Wout

Even de resultaten van Matthews in de Waalse Pijl teruggezocht. Winnen is wat ambitieus, maar top 10 zou zomaar kunnen. Toch maar weer er in geklikt.

KV

Stelt iemand nog kloothommel Simmons op?

MarvinG

Daar ben ik altijd wel voorzichtig mee, want zo'n Klassieker is natuurlijk anders dan een etappe midden in een drieweekse koers.

LeoR 16

Ik verwacht Matthews eerder in de rit van morgen.

Wicked Wout

Ja zeker. Maar in dit geval spreekt dat mogelijk zelfs juist in zijn voordeel. Ik verwacht dat er ook vandaag een groep vooruit blijft, dus veel namen uit de top 10 van de Waalse Pijl zul je hier juist niet zien. Hij heeft in ieder geval meerdere keren laten zien dat hij een dergelijke muur aan kan.

Pom titcock

'@Daan de jager, wielerorakel zit er al jaren lang naast met zijn voorspellingen

Lance Beenstrong

Toch is het gemiddelde van die laatste km met 8,5% nog wel te doen voor MM, er zitten paar stukken van 15-25% in, maar laatste paar honderd meter ook weer stuk vlakker. Zie MM en Cort toch wel kans maken!

Ajvenema

Vanuit de vlucht maakt matthews imo nog wel een goeie kans op podium, vanuit het peloton mag ie in z'n handjes wrijven met een top10 denk ik.

Milanjacks

Och wat een licht geraaktheid weer, ik zei dat degene die sterren geeft in de voorbeschouwing niet erg veel verstand er van heeft. Verder vind ik vandaag extreem lastig te voorspellen maar Poels en Pidcock zou ik geen vier en drie sterren geven.

Aanklampen

'@Milanjacks.. denk dat te maken heeft met de toon die jij gebruikt.

Je lijkt wel een Adrie van der Poel die 25 jaar op hoog niveau heeft gekoerst. De stelligheid die jij gebruikt oa voor Matthews gisteren (zekerheid voor top 10, uit vlucht of via peloton) irriteert.

Misschien vinden wij wel dat jij er ook niet veel verstand van hebt ;-)

arjenzvob

'@Milanjacks Ik vind het nogal hoog van de toren blazen wanneer je iemand die voor een wielerwebsite werkt, beticht van weinig verstand van wielrennen hebben.
En het allergrappigste vind ik dat je ontkende iets geplaatst te hebben.

Jouw index wielrennen is waarschijnlijk tegen de 100%?

Nu je van verschillende kanten hoort, dat je toontje wat minder pedant mag zijn, kun je het misschien aanpassen. Heb ik ook ooit gedaan, en sindsdien is het prettiger vertoeven hier, voor mezelf en voor (de meeste) anderen. Het is nooit te laat om te leren ;)

Ajvenema

Het is over het algemeen heel moeilijk voor mensen om te verkroppen dat het uitmaakt hóe je je boodschap verpakt:)

Aanklampen

Ik vind ook dat ik best verstand van wielrennen heb... en dan zie ik mijn uitslag van scorito weer en denk ik...ai..Niet aan gedacht..

Dat van Matthews gisteren, die ploeg heeft andere goede renners die ook in de vlucht zouden kunnen zitten... Daarom Matthews geen kopman. Cort kopman maar die laat snel lopen als die niet meer kan winnen...super ruk. Bouchard niet meegenomen.. Wel 2x Storer opgesteld toen die won, 2x geen C...

Dus wat Arjen zegt, we hebben allemaal wel bovengemiddeld verstand van maar om zo stellig dingen te stellen op een Sigird Kaag ;-) pedante toon, dat werkt nooit voor je..

Ragnar Lolbroek

Ik kom hier even pedant melden dat Aranburu niet meer start.
https://www.hln.be/sport/live-vuelta-aranburu-niet-meer-aan-de-start-zorgt-korte-maar-heuvelachtige-etappe-opnieuw-voor-verschuivingen-in-klassement~a9ef2411/

Laatst gewijzigd
joris dor

Denk voor Roglic te gaan alhoewel ik Matthews niet wil afschrijven vandaag. Zie die wel iets te forceren... Alleen de gok op Poels nog maar eens wagen en hopelijk wel zin mij wat punten te bezorgen ...

Aanklampen

Als ik iemand van Bahrain vier sterren zou geven is het niet Wout... Zelfde geldt voor iemand van Ineos.. Ook iemand anders..

Milanjacks

'@Tompot

Och ik wil ook best melden dat ik er naast zat met Matthews daar ben ik ook niet de beroerdste voor. Al ging de discussie over Roglic vs Matthews dus qua punten heeft het niets uitgemaakt. Dat gezegd hebbende, ik dacht wel dat Matthews in de vlucht zou zitten. Helaas was ES nog niet live dus weet niet of die niet goed genoeg was of dat hij het niet geprobeerd heeft. Als het dat laatste was dan heb ik het helemaal verkeerd gezien.

Maar het ultieme nationalisme wat er in de WF voorbeschouwingen vaak schuilt daar erger ik mij nogal aan. Hoe vaak kreeg Bouwman(in de giro) wel niet veel sterren omdat die aardig aan het rijden was. Ze zijn de eerste om een Nederlander die redelijk in een koers ligt tot favoriet te bombarderen.

Ik denk dat dit trouwens de lastigste etappe is om te voorspellen. Zeker sinds Roglic het rood niet meer om heeft. Ik neig meer naar de klimmers dan de puncheurs maar als een kopgroep snel gevormd word en er is weinig urgentie om tempo te maken gedurende de koers dan denk ik dat de puncheurs in de vlucht favoriet zijn. Normaal gesproken zou ik dit wel iets vinden voor Omar Fraile maar ja die heeft nog bijzonder weinig laten zien, is ook gevallen één van de eerste etappes maar dat leek een valpartij met weinig erg. Padun zou ik ook graag in mijn team willen hebben maar die heb ik helaas niet.

Voor de gokkers onder ons ik heb Taaramae met een odd van 401 en Harm Vanhoucke voor 126 genomen daar kan je geen buil aan vallen.

@Arjen

Ik sta voor de derde grote ronde op rij op een zilveren beker. Hoe gaat het bij jou?

Laatst gewijzigd
joris dor

Mijn team:7
Roglic C
Kuss
MAL
Yates
Poels
Tratnik
Matthews
Calmejane
Storer

Ragnar Lolbroek

Zou Lucas Hamilton nog wat gaan doen? Staat al ver in het AK en heeft wel een punch. Hij lijkt me echter wel rond te rijden als een natte krant.

Aanklampen

Padun zou ik ook graag in mijn team willen hebben maar die heb ik helaas niet.

Ik zou Caruso graag in mijn team hebben.... oh wacht eens even.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@Ragnar

Die reed in de tour toch ook al als een natte krant of was die toen gevallen?

1 2 ... 89 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.