Scorito - Vuelta a España 2021

1 2 ... 93 ... 109 110
Atapumafanclub

'@KV Zeer herkenbaar! Als het 'lekker' gaat, is Scorito heel fijn.
Als het even tegenzit, is het frustrerend. Ik meet me graag in de index, dus speel alles wat er toe doet mee, maar soms is er wel echt een overkill. Specifiek na dit Coronajaar. Maar met volgendr week US Open, Vuelta, Topcoach en Matchduel is het wat veel. Erna even weer rust. Uiteindelijk blijft het puzzelen fantastisch en het bediscussiëren van alle keuzes idem!

floda

Zo levert eiking nog wat extra punten op, dus dat is wel erg lekker. Ik treurde eerst omdat ik naast storer mijn 2e vluchter kwijt was, maar zo doet hij het ook lekker. Ondanks dat kuss en ciccone op de bank zaten vanwege verwacht vluchtscenario en bardet als captain toch 297 punten en gestegen naar 92,3. Morgen zowel storer als eiking maar weer opstellen om dan dag erna als baksteen weg te zakken (gestart met 5 sprinters en JvR, Molano en Phillipsen al naar huis)

KV

Bedankt voor de reacties jongens!

@atapuma
Is idd het probleem: het puzzelen en discussiëren vooraf vind ik top. Eenmaal de race dan bezig is, is de lol eraf: gaat het goed dan vind ik het “normaal” want “ik volg het zo goed dat ik alles moet weten toch?” Gaat het minder en maak ik foute keuzes dan zijn er frustraties…

@ZK
Laat het klassiekerspel nu juist het enige spel zijn dit jaar waarin ik het goed deed (en bekertje binnenhaalde) :-)

Nuja, na mijn winsterslaap zal ik het waarschijnlijk toch weer niet kunnen laten als de Omloop dichterbij komt…

kevinraar

maar 176 punten gehaald gezakt van 94.6 naar 92.0 had gegokt op een vlucht pakt dus slecht uit

arjenzvob

'@Milanjacks Ik snap jouw uitgangspunt, als 'grap'. Maar treurig en veelzeggend dat je het zo probeert te verdraaien, terwijl ik het voor iemand opneem, en mij wat 'licht geraakt' noemt.

Anyway, eigenlijk energieverspilling.

Ik ga gewoon voor de 3e keer op rij Kron captain maken. Moet toch een keer zijn potentie waarmaken haha!

Drossard Kudus

'@ZK je hebt gelijk, was Narvaez en Van Baarle gisteren al weer helemaal vergeten

Pietje Precies

'@Boasson en Hagen, dat vind ik erg chique van je! :)

Haig is wel een vrij zuur geval. In de Tour ben ik behoorlijk wat punten misgelopen door zijn val. Ik heb hem deze Vuelta niet mee, vanwege een interview met hem & vanwege de andere opties van Bahrain. En vanaf nu ga ik hem nooit meer voor een leuke prijs mee kunnen nemen. Maar ja, helaas pindakaas.

De Vuelta begint nu toch wel vrij zuur te worden. Dat Mas en MAL het beter doen dan Carthy en Landa: prima. Als dat strijden voor plek 4 versus strijden voor plek 7 is: prima. Maar dat Mas zelfs op dit soort aankomsten 2e weet te worden (dit niveau heb ik nog nooit van hem gezien) en MAL ook continu de 3e/4e man in koers is versus (praktisch) tweemaal DNF/DNS. Ouch.

De Tourminator

'@KV
Ook ik heb last van teveel Scorito. Ik sta totaal boven de 97%, maar heb Wimbledon al overgeslagen en dat doe ik ook met de US open en met Match King. GP en Topcoach doe ik nog wel. Maar hier thuis worden ze er ook gek van dat ik iedere keer weer net de verkeerde renners neem in een grote ronde... En dat dan weer moet vermelden in woord en gebaar....

De wielrenspellen vind ik het leukste en dus kijk ik al wel graag vooruit naar het klassieker spel.

Kun je trouwens ergens je scores terugzien van de Tour en Giro, of hebben mensen dat gewoon ergens genoteerd??

KV

Ja, in je scorito CV (staat op frontpagina bovenaan bij aanmelden)

Treenert

'@Arjen: Met je 'goede' gedrag veroordeel je telkens mensen die zich van geen kwaad bewust zijn. Je legt overal bommetjes onder waaronder bijv. een PB (PERSOONLIJK) bericht van mij over wielrennen die je openbaar veroordeelt in een ander forum (over voetbal).
En je komt toch niet op voor iemand door over anderen te oordelen? Je zet een ander in een kwaad daglicht. Bemoei er gewoon niet mee, vind er niets van etc. Het is jou pakkie an helemaal niet, PUNT!

Laatst gewijzigd
M@thijs

'@yskoud inerressante overweging over de sprinters die ik inderdaad zelf niet meeneem.
Moet wel zeggen dat ik vertrouwen en meeus als bora plots een ander ''hoofdsprinter'' meeneemt niet echt kloppen.

joris dor

Ik zie trentin morgen veel vernoemd worden, maar gaat die zich nu niet op de sprint van dag erop gaan richten met Molano out?

arjenzvob

'@Treenert, jij bent wel erg hypocriet zeg. Maar prima als je zo zieltjes wilt winnen. Ik vind je vrij sneu dat ik op een forum geen nieuwsbericht over iemand mag plaatsen, en mij dan vraagt het te verwijderen omdat het anderen wellicht wijzer maakt. Over Vermeersch nota bene haha, waar praten we over!?
Ik kwam op voor MarvinG, en volgens jou zet ik anderen dan in een kwaad daglicht? Kom op man, creëer jij lekker je eigen waarheid. Ik plaats geen bommetjes, dus hou je zwartmakende berichtjes lekker voor je. Dank.

jenzrscl

Kron mijn kopman morgen,
Deze rit is gewoon 1tje voor hem
Hopelijk maakt hij het waar

Verder ga ik ook voor cort , trentin, matthews , schachmann , tratnik , ion izaggire , mauri , en roglic voor de truipuntn , ik durf pidcock nie meer in te zetten, al 7 keer in me ploeg gezet.. Maar dan weet je het dat hij mee zal doen

Wat met pidcock ?

100%vlucht morgen

joris dor

Ik vraag mij eerder af als Simmons morgen niet gaat verrassen... Is wat voor hardrijders en zie hem wel eens meerijden. Wat jullie?

Treenert

Ms moest jij je oogkleppen eens afzetten en dan in de spiegel kijken. Ik ben zo ongeveer nr. 7 waarmee je het in het vet hebt, hoe zou dat nou komen?

arjenzvob

Misschien moet je eens kappen met mij in een kwaad daglicht zetten. Ik heb ooit me misdragen hier, en ben daar hard voor gestraft. Hoop shit over me heen gehad. Sindsdien gedraag ik me keurig, dus donder op met je geouwehoer. Ik weet niet wat je van plan bent, maar ik focus me liever op het spelletje dan jouw gezeik.

Ted de la course

Zullen we het gewoon vriendelijk over wielrennen / vuelta/ scorito houden allemaal? Uiteindelijk is het maar een spelletje en geen ruzie waard lijkt me.

arjenzvob

'@Ted 100% mee eens maar ik laat me niet in een kwaad daglicht zetten, en ik sta niet toe dat Treenert ouwe koeien uit de sloot haalt en dingen totaal uit verband rukt. Dan moet ik helaas reageren.

Franky122

Wel interessanter dan het meeste geneuzel over niet-opgestelde renners, maar het blijft een Vuelta-forum. In ieder geval nooit saai met de na een cursus zelfreflectie 'herboren' arjenzvob. Toch wel benieuwd nu of Treenert inderdaad bang was dat nieuws over Vermeersch openbaar zou worden gemaakt...

Mazza

Ik weet of het al gezegd is, maar Aru ook opeens 11 minuten aan zijn broek

Yskoud

Ander opvallende tendens is dat Roglic toch hard op weg is om 3 truien te winnen. Uitgaande dat Jakobsen op de tweede rustdag afstapt.

daandej

Wat te denken van een landa morgen? Als die nog wat wilt deze vuelta

Swapfiets

Ben toch wel benieuwd wat de o zo geheime berichtgeving rondom Vermeersch precies inhield ;) @Treenert @arjenzvob

raymankapeens

Nee oude koeien zou je koosnaampje erbij halen zijn :)

1 2 ... 93 ... 109 110

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.