Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 108 ... 349 350
Rogierke

Pagina

Laatst gewijzigd
Beer

'@Morgenstern; dan heb je mijn reactie op de koppel-topic daar verkeerd geïnterpreteerd. Dat je dit soort zijdelingse discussies probeert op te starten; weg van de essentie, toont aan dat het je toch vooral weer te doen is om 'gelijk te halen' ipv het eens echt open en inhoudelijk te bekijken.

S. Morgenstern

Het eens open en eerlijk te bekijken?! We hebben het hier over de vraag of Dumoulin wat toe zou kunnen voegen in Sanremo - echt een vraag om heel kort bij stil te staan omdat hij extreem eenvoudig te beantwoorden is.

Laatst gewijzigd
Tiviewonder

Gaan we Kruijswijk meenemen naar de Tour jongens? Ik vrees dat de beste man weinig toevoegt. Meningen?

Beer

Die vraag is idd heel simpel te beantwoorden: natuurlijk niet; gewoon thuislaten die non-presterende einzelganger. Waarna de discussie werd opgetrokken naar het algemeen functioneren en presteren van Dumoulin waarbij er toch mensen zoals jij blijken te zijn die de realiteit moeilijk onder ogen kunnen zien.

S. Morgenstern

Je agenda is inderdaad duidelijk!

Yeez

'@stacey natuurlijk ook gevallen, maar los daarvan is dit niet goed. Ik denk alleen wel dat een kruijswijk die met een goede voorbereiding naar de tour gaat daar echt nog wel van waarde kan zijn.

S. Morgenstern

Die vraag gaan ze in de ploeg in ieder geval niet beantwoorden op het moment dat hij lost in zijn eerste koers van het jaar, waarin hij is gevallen en het in het peloton niet fitte renners regent

Beer

Sluit wel weer aan op het merendeel van Kruijswijk's prestaties de afgelopen jaren.

Quesada Quesada

Niet ideaal zo op het einde zonder ploeggenoten, maar Primoz heeft het prima zelf gecontroleerd. Was overduidelijk de sterkste van de favorieten.
Van Aert, Laporte en Kruijswijk een mooie rustdag gehad.

Murcia

Dennis was gewoon uitstekend op de zwaarste puist hield hij de boel bij elkaar. Steven niet goed genoeg al zijn daar hier wel verzachtende omstandigheden (val) voor. Primoz met een enorme rust en de manier waarop hij Martinez zelf terug haalt was erg sterk, alleen Vlasov leek echt mee te kunnen. Wel opletten voor de ploeg want de kopman dient eigenlijk nooit alleen te vallen voor de slotklim. Een technisch malheur is bv iets wat je dan met een ploegmaat sneller oplost dan alleen.

Laatst gewijzigd
Petje

Zou toch 1 vent bv teunissen v hooijdonk laporte meesturen als dat kan komende dagen.

madeinstars

Vingegaard sterk. Moet het nog zien als hij in t wiel van Pogacar zit als die gaat.

madeinstars

Alhoewel, never mind. Pogacar ging niet voluit de laatste 200 metwr.

Murcia

Jonas weer uitstekend, nu tweede achter Pogacar maar die is dus bergop al snel weer op niveau. Zou misschien wat beter in het wiel van Pogi mogen zitten bij diens aanval maar dit beloofd veel voor de rest van zijn seizoen.

Laatst gewijzigd
goldone123

Gwn echt goed.

kelderfan

Jonas Vingegaard leek ook niet voluit te gaan op de slotklim, maar hij komt eraan.
Opvallend wel dat Tosh Van Der Sande zo goed heeft gereden vandaag. Sepp Kuss heeft zich kennelijk gespaard voor overmorgen, want dan wordt er echt geklommen.

W.b.t. P-N kon je 't een beetje aanzien komen, omdat Wout al eerder aangaf niet voluit te gaan en zijn Vlaamse kern zich daarbij keurig heeft aangesloten.

Murcia

Roglic heeft in P-N twee echte knechten bergop met Dennis en Kruijswijk ,niet echt raar gezien het routeschema om hier veel renners voor het Vlaamse werk mee te sturen. Wat ook helpt is dat buiten INEOS geen enkele ploeg meer dan één pion lijkt te hebben om tegen JV uit te spelen. Vlasov bv heeft geen steun meer bergop. En de etappes van morgen en zaterdag lijken voor de huidige ploeg zelfs makkelijker te controleren dan vandaag. Toch zit het ongeluk in een klein hoekje soms en hoop ik dat de concentratie aanwezig blijft. Dat Tosh een completere renner is dan ze bij LTS dachten is goed gezien door Zeeman en Co. Die gaat stiekem een zeer belangrijke pion worden in het kasseienwerk.

AWestie

Ik blijf het fascinerend vinden dat (vooral Belgische) wielervolgers nog dachten dat WvA bij deze etappe etappe mee ging doen om de knikkers.

kelderfan

Ik begrijp uit 't interview dat Van Aert zich verder zal schikken in de knechtenrol en dat lijkt mij prima, want Kruijswijk heeft nog niet en valt een beetje tegen. Gelukkig is die Dennis prima in orde. Er moet nog veel geklommen worden en dan is Wout Van Aert een belangrijke pion.

Poeksel

Er werd trouwens vandaag ook door de opleidingsploeg gereden, o.a. McNulty, Van Petegem en Staune-Mittet. Anderhalf kilometer slechts, met een zevende plek voor de zoon van. Er volgen nog drie etappes.

https://www.procyclingstats.com/race/istarsko-proljece-istrian-spring-trophy/2022/prologue

Laatst gewijzigd
Quesada Quesada

Benieuwd of Roglic, Laporte en Van Aert straks op dat laatste pukkeltje iets soortgelijks gaan proberen als in etappe 1.

Michieltje

Broertje van McNulty?

Archie Ryan fietst gelukkig ook weer

Petje

Groen is binnen in paris nice

madeinstars

Duidelijk dat Van Aert nog wat sprintwerk mag doen richting de volgende doelen.

1 2 ... 108 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.