Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 347 348 349 350 »
AWestie

Ze hebben totaal geen profiel Bol nodig. Als je iemand bij B&B ophaalt is het Laurence om zijn groeimarge door chronisch wanbeleid bij Franse ploegen. Heb je ook meteen wat meer Fransozen om te bonden met Laporte.

Maar hij is al volop gegeerd, dus zou ik inderdaad eerder een plan bedenken met eigen Devo jongens voor 2024.

kelderfan

'@Fanny
Eens met @AWestie, dat Bol geen toegevoegde waarde heeft. Daar en tegen is die Laurence zeker een goede optie.
Maar die heeft al aanbiedingen op zak.
@Michel
Wat Ryan betreft, zitten wij op een lijn. Die zou ik ook in 't diepe willen gooien. Hij zou wat taalgebruik goed bij die nieuwe aanwinst Thomas Gloag passen.

Michieltje

Archie zn taalgebruik is idd bijzonder te noemen

https://www.youtube.com/watch?v=HbEyeo9xFC0

kelderfan

Die link had ik nooit kunnen leggen. Ik lig te schuddebollen of zoiets quote: "stop that shit"

diesflk

Als ik Jonas Vingegaard was zou ik niet de rest van mijn carrière gaan proberen om maar zo veel mogelijk Tours te winnen. Vergeleken worden met Froome is ook niet het hoogste weten we nu. Jonas rijdt dit jaar dus de Giro en mogelijk ook de Vuelta, met de steun van Roglic.
Dit schept dus de mogelijkheid om met de meest heerlijke vrijbuitersploeg in de Tour te verschijnen zoals:

Vader
Kelderman
Foss
Bouwman
Van Aert
Leemreize
Laporte
Kooij

BraboCycling

Iemand heeft te veel gezopen gisterenavond.... @diesflk

KissMyAce2.0

Kratje Hertog Jan, niks mis mee, lekker man

wieler4live

Was er al een datum bekend voor de ploeg presentatie?

Laatst gewijzigd
Yeez

22 dec in Amsterdam

AWestie

Getir neemt Gorillas over, dus ik denk dat er binnenkort een andere sponsor op de mouw staat

Yeez

Inmiddels is het eerste trainingskamp in volle gang. zover ik weet is iedereen mee behalve Laporte (traint wel gewoon in Frankrijk) en Dennis (Australië). Staune-Mittet is ook mee. Mooie opkomst!

Leemreize werkt al een tijdje korte ritjes af. Is ook een weekje vd fiets geweest, dus misschien iets voorgevallen.

Verder is Archie Ryan niet mee met het development team langlaufen in Noorwegen. Zijn trainingen zijn beperkt tot zwemmen. Helaas heeft hij weer last van zijn knie… dit duurt al zo’n 2 jaar

AWestie

Lijkt me zo ongelooflijk lastig, als je weet dat je mooie resultaten kan rijden maar je ook zo erg tegengehouden wordt door je knie. Uit ervaring in mijn omgeving weet ik dat knieproblemen soms doodeenvoudig op te lossen zijn, maar soms ook gewoon slepend blijven.

Yeez

Het moet enorm frustrerend voor hem zijn….

Fanny

Ik vind het erg jammer dat JV nooit in meerdaagse koersen in Argentinië (San Juan) en/of op Mallorca in januari/februari rijdt. Zeker nu het ook op TV (Eurosport) wordt uitgezonden.
Daar waar toch andere gerenommeerde WT teams hier aan de start staan. Zelf het Dev team kan er denk ik starten.
Wat zou hiervan de reden van kunnen zijn.
Ik zou dat veel leuker vinden dan de verplichte WT koers Down Under.
Ze hebben er toch genoeg renners voor (A+B team).
Er zal wel weer gekozen worden om ergens te gaan trainen in het buitenland of alvast een hoogtestage te doen voor sommige renners mbt het voorjaar.

AWestie

Nou @Fanny, je beantwoord zelf je vraag al.

Plus dat er nog wel meer achter zit dan alleen maar wat rennertjes die kant op sturen. Ik ben blij dat TJV ook zo zijn logistieke focus heeft, kunnen ze in de voorbereiding op service course vast ook hun vruchten van plukken. Mij boeit de TDU en Mallorca of San Juan allemaal even weinig. Dan maar naar de verplichte wedstrijd, nietwaar?

kelderfan

Dat zij op hoogtestage gaan lijkt mij wel duidelijk. Het lijkt er erg op, dat er steeds minder wedstrijden worden gereden.
Met 30 renners en die jonge neo's met Van Bellle, Hagenes, Boven en toch Geleijn moet je zeker toch wat meer koersen kunnen inplannen. San Juan zal wel vanwege de kosten zijn, maar Mallorca moet geen onoverkomelijke zaak zijn.
Datzelfde (minder wedstrijden) geldt voor de vrouwenploeg (ook nog onvolledige teams), die wel heel snel met vakantie mochten gaan.

kelderfan

'@AWestie
Dat is wel een leuke gedachte om op service course vruchten te plukken, want dan hoef je niet op hoogte te bivakkeren.

AWestie

Het team rijdt langzaamaan weer iets meer wedstrijden (ook door corona natuurlijk), al heb ik nul zicht op wat ze komend jaar gaan doen.
Het vrouwenteam is compleet met de toevoeging van Van Agt en de overwegingen bij het vrouwenteam voor de kalender heb ik geen zicht op. Ik gok zomaar iets met een kopvrouw die wil rusten en toewerken naar de cross en daarna ook nog een paar andere rensters die zich op andere zaken willen richten in het najaar.

Waarom blijven jullie zo consequent om extra wedstrijden vragen? En de grapjes worden ook minder sterk zo aan het eind van het jaar, @kelderfan...

kelderfan

Omdat er consequent minder wedstrijden zijn afgewerkt, maar wij gaan 't zien na 22 december a.s.
Er zijn al zoveel grapjes gedeeld, dat de spoeling ook dunner wordt @AWestie.
Wat wel leuk is, dat Staune mee is naar 't trainingskamp; dat betekent waarschijnlijk, dat Staune de stap eerder gaat zetten en dat lijkt wel nodig omdat Roglic nog een weg heeft te gaan. Ik hoop dat die in maart kan starten.

1 2 ... 347 348 349 350 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.