Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 347 348 349 350
AWestie

Prachtig interview met Dumoulin waar eigenlijk best weinig over TJV gesproken wordt (er wordt meer duidelijk van Sunweb/DSM), maar toch het delen waard: https://www.nrc.nl/nieuws/2022/11/04/tom-dumoulin-het-vuur-is-gedoofd-ik-wil-mezelf-niet-meer-tot-het-uiterste-drijven-a4147167

Cen Morawec

verschrikkelijk over ons held.

Steeds gestructureerder wielerwereld past niet zo goed bij wie ons Tom is, hij wilde alleen lekker koersen.

https://www.nrc.nl/nieuws/2022/11/04/tom-dumoulin-het-vuur-is-gedoofd-ik-wil-mezelf-niet-meer-tot-het-uiterste-drijven-a4147167

Laatst gewijzigd
De Zeboe van de Zoncolan

Welnee, hij wilde ook de beste zijn.

Als het alleen om lekker koersen ging, had hij daar best ruimte voor kunnen vinden bij een minder gestructureerde vrijbuitersploeg.

Hier en daar op talent een etappe scoren, af en toe met zijn neus in de wind voor een B-sprinter.

Maar voor Tom zelf was dat ook geen optie, en aan halfslachtige begeleiding met inferieur materiaal had hij zich ook dood geërgerd.

kelderfan

Jan Tratnik is blij met zijn overstap naar JV. Hij zegt dat JV quote: IDL; "'Ze hebben de beste support qua uitrusting, coaching, voeding en materiaal'

T80JZ

Interview met Dumoulin in het NRC plaatst zijn gedrag in de Tour van 2020 meer in perspectief en maakt het begrijpelijker.

I Langof

'@Awestie, @Cen

Wat heeft Jumbo Visma (en TJV 2022 Forum) nog met Dumoulin te maken?

Cen Morawec

Wat heeft Jumbo Visma (en TJV 2022 Forum) nog met Dumoulin te maken?

Tom is nog steeds deel van deze ploeg. HIj vertelde bijvoorbeeld aan ons volunteers tijdens Tour de Dumoulin: dat zijn afscheid van de ploeg moeilijk was, en dat hij met ziekteverlof (of zo iets) moest blijven om niet zijn opbrengst en alles (ook i.v.m. wielerdorp van Tour de Dumoulin) meeten kwijt te rakken,...

Laatst gewijzigd
Cen Morawec

'@T80JZ

Interview met Dumoulin in het NRC plaatst zijn gedrag in de Tour van 2020 meer in perspectief en maakt het begrijpelijker

wat bedoel jij ermee?

Laatst gewijzigd
veld

'@Cen Dumoulin Zal met de verzekering te maken hebben

AWestie

Ik schrijf zelfs dat eventjes TJV wordt aangestipt, dus ik beantwoord je vraag al voor die gesteld is.

Quesada Quesada

Voor de podcast liefhebbers onder ons, de laatste van Podcast De Cross is er eentje met ploegleider Arthur Van Dongen.
https://open.spotify.com/episode/1Az369BA9Y9raqsPhJkdl7?si=1EoG4KqkTnGkff_dvy5HVw&utm_source=copy-link

Glorious

'@Cen stop nu maar met Tom, het is lachwekkend.

Yeez

'@glorious iedereen is vrij om te posten wat hij of zij wil. Reageren hoeft niet

Kraaijvanger

Ik vroeg mij vandaag af of er nog een documentaire is over de Tour de France 2022 over het team Jumbo? Alweer een tijdje geleden dat ik dit forum gelezen heb, dus wellicht het e.e.a. gemist.

Yeez

Denk het niet, omdat netflix de ploeg gevolgd heeft en die denk ik deze rechten hebben. Kwamen dit jaar maar hele beperkte filmpjes uit de tour tov eerdere jaren na een overwinning

kelderfan

JV heren zijn goed gestoffeerd met ook de gehaalde mannen. Alleen bij de dames is 't een vraagteken. Natuurlijk hebben zij met Van Empel een talent gescoord, maar die komt kennelijk pas in juni in actie.

Sies

'@Cen Morawec van harte gefeliciteerd met Tom!

Cen Morawec

Mooi stukje over Tom

https://www.cyclingonline.nl/artikel/22880_afscheid_van_dumoulin_1__het_prille_begin.html

Tom moest als Junior nogal alles zelfs regelen: hij kwam helemaal niet uit een wielerfamilie. Zijn ouders kwamen hem naar de wedstrijd brengen, maar bemoeiden zich nergens mee.

AWestie

Doordat jij dat er bij schrijft krijg ik meteen weer het idee dat je jouw held Tom super zielig vindt, @Cen. Heb je ook nog andere interesses, vraag ik me trouwens af...

Beer

How about een Tom Dumoulin-topic?

$kedel

Ik heb minder goed nieuws over Tom. Hij heeft dit jaar volgens mijn modellen de felbegeerde rode winkelwagen gewonnen:

1 AFFINI Edoardo 6,5
2 BENOOT Tiesj 7,5
3 BOUWMAN Koen 8,3
4 DEKKER David 6
5 DENNIS Rohan 7
6 DUMOULIN Tom 5,5
7 EENKHOORN Pascal 7,5
8 FOSS Tobias 8,4
9 GESINK Robert 8
10 GLOAG Thomas 8,5
11 HARPER Chris 7,8
12 HESSMANN Michel 7,5
13 HOFSTEDE Lennard 6,5
14 KOOIJ Olav 8,5
15 KRUIJSWIJK Steven 7,2
16 KUSS Sepp 8,1
17 LAPORTE Christophe 9
18 LEEMREIZE Gijs 7,3
19 OOMEN Sam 7,1
20 ROGLIČ Primož 8,2
21 ROOSEN Timo 7,2
22 TEUNISSEN Mike 7,6
23 VADER Milan 6,66
24 VAN AERT Wout 8,6
25 VAN DER SANDE Tosh 6,8
26 VAN DIJKE Mick 8,3
27 VAN DIJKE Tim 7,4
28 VAN EMDEN Jos 7,1
29 VAN HOOYDONCK Nathan 8
30 VINGEGAARD Jonas 9,2

Over het algemeen wéér een superjaar met maar een paar renners die echt te weinig hebben laten zien. De 2 slechtst scorende renners zijn al vervangen maar doorselecteren gaat nu wel serieus een probleem worden als er nóg meer talenten van het development team gaan doorbreken.

Gloag heeft de lat meteen hoog gelegd nog voor zijn eerste echte seizoen bij de profs, bij Ineos zullen ze flink balen met het mislopen van zijn handtekening.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Idd Skedel, dat maak het nieuwe 2 jarige contract van die Hofstede ook best onbegrijpelijk

Rawolf

Hoe je Oomen een 7,1 geeft is wel een raadsel, dat moet dan wel voor zijn droge humor zijn want sportief komt hij nog nieteens in de buurt van zn vroegere zelf. En dat op 27 jaar.

Leemreize alles onder een 8 moet een onderbouwing bij van min. 5000 woorden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

ja, dat is een lastige beoordeling, maar die winkelwagen klopt wel als een bus.

AWestie

Je modellen? Ik ben nu heel erg benieuwd hoe het is opgebouwd. Vooral Leemreize verdient een ander cijfer inderdaad.

Interview met Edo: https://bici.pro/focus/incontri/affini-apre-porta-casa-chiacchiere-autunno/ - IDL heeft stukken vertaald maar Translate hielp mij ook prima.

1 2 ... 347 348 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.