Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 346 ... 349 350
Laatste man

Komisch. Je reageert op elk bericht, struint Twitter af en haalt er van alles bij. Hetzelfde onder het Shell nieuwtopic. Je lijkt er in ieder geval maar druk mee.

Michieltje

Ik struin Twitter niet af, die heb ik gelukkig niet...ik haal er niet van alles bij en de tweets stonden in het artikel bij het Algemeen Dagblad. Ik heb tijd zat, heb verlof van mn werk. Dat is wat anders dan je druk maken. Mss moet je dat onderscheid ff maken. Ik vind jouw reacties naar mij ook best komisch hoor.

Mbt Shell topic, wat is het verband met dit onderwerp? 0,0 he...Ik maak zelf uit wat voor onderwerpen ik van belang vind. Accoord? Er valt genoeg te leren voor sommige wielerflitsers, ik help ze graag met hun ontwikkeling mbt klimaat. Ergens zit er een onderwijzer in mij.

Doe jij lekker jouw ding, wat dat ook moge zijn.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Ik ga weer verder met wielrennen, Laatste Man. Hopelijk is nu alles duidelijk voor je

https://www.youtube.com/watch?v=0jvzr4KJ8NQ

kelderfan

'@Fanny
Quote: "Bennet mis ik totaal niet."
Ik wil hem er ook niet perse bijhebben, maar hij komt wel vrij op de markt.
Goedkopere jonge talenten heeft JV zelf in huis. Wel heb je een ervaren kracht nodig, omdat bijvoorbeeld Gesink toch niet veel langer zal blijven.

kelderfan

Quote: VN; "What’s the grand tour plan for Sepp Kuss? ‘We have a super-important role for him as a helper."’
Vingegaard en Kuss zijn al zeker voor de komende TdF.

Michieltje

Bennet blijft toch lastig Kelderfan. We hopen al jarenlang dat die rib uit zn lijf lekkerder gaat zitten en hij constanter bergop kan koersen, maar t komt er niet uit

AWestie

"Wel doet KPMG in opdracht van de raad van commissarissen van de supermarktketen onderzoek naar Jumbo's sponsorcontracten in de auto- en motorsport. Ook heeft huisadvocaat Allen & Overy onderzocht of de supermarktketen strafrechtelijk gevaar loopt. Dat zou niet het geval zijn."

Wielrennen vooralsnog niet onder schot dus, zie https://fd.nl/bedrijfsleven/1456788/tonnen-cash-aangetroffen-bij-inval-teruggetreden-jumbo-topman-frits-van-eerd?utm_medium=social&utm_source=twitter&utm_campaign=earned&utm_content=20221102

kelderfan

ja @Michel
Dat klopt als een bus. Toch heeft UAE hem gehaald voor de ondersteuning van Pogyboy. Die zijn ook druk bezig om zich goed te versterken, want zij hebben de slag om de TdF-zege verloren van het JV-collectief. Zeeman zag dat goed met Kuss t.o.v. Maijka, maar nog duidelijker door Wout Van Aert, die echt UAE de das om heeft gedaan. Die was nog een klasse beter dan de ook steengoede McNulty.
Daarom pleit ik ook voor de sterkst mogelijke opstelling voor de komende TdF.
De Giro en Vuelta heb ik altijd leuker gevonden om te volgen. JV heeft eindelijk de goede samenstelling als ploeg gevonden/ Daardoor is JV geslaagd is in zijn missie om de TdF te winnen, vind ik de TdF ook echt leuk om te volgen.

kelderfan

Quote: "Sepp Kuss on Tour de France bubble?"
Reports in Dutch media suggest that only Primož Roglič, Wout van Aert, and Jonas Vingegaard have assured spots on the Jumbo-Visma roster.
Dat betekend toch dat er al 4 namen bekend zijn voor de komende TdF.

Michieltje

Ach los ervan dat JV nu de TdF al eens heeft gewonnen, ze rijden daar altijd in het geel, Kelderfan.

kelderfan

Dat is een inkoppertje lijkt mij. ANWB en zijn gele rijders. Br..m
En voor de liefhebbers van een ploegentijdrit.
De Ronde van Spanje start in 2023 in Barcelona met een ploegentijdrit van 14 kilometer. Na de rustdag volgt er ook een individuele tijdrit in Valladolid.
Ik denk dat Roglic er weer staat

Laatst gewijzigd
AWestie

Even nog een Jumbo nabrander: De supermarkt gaf vorige maand nog aan dat het op de hoogte was van de gevoeligheden rondom het WK. Er zou "een zorgvuldige afweging" zijn gemaakt hoe dit jaar wordt ingespeeld op het Oranjegevoel.

Michieltje

Ik heb de raclame gezien, hooguit 5 seconden bouwvakkers is beeld.

AWestie

Vijf seconden maken al een verschil, zeker in reclame (zoals we merken)

Michieltje

Ja, nee, we leven zeker in een tijd waar alles onder een vergrootglas wordt gelegd. En de reclame is ook niet anders uit te leggen dan wat je ziet. Ik vind het gewoon een rare wereld waarin we leven (los hiervan) dat we op eieren lopen met wat we zeggen en vooral wat we niet zeggen....en bij wat tegenwind komen er subiet excuses.

Die mij maar de tijd van Jiskefet, Allo Allo enz. Humor om te lachen en humor over alles kon en mocht gaan. Ach ja, 'oude' mannen praat met een nostalgisch tintje.

Laatst gewijzigd
$kedel

Die neppe excuses vind ik vooral zo slap. Alsof zo'n marketingteam niet weet waar ze mee bezig zijn.
Die bouwvakkers zijn gewoon een hele goede geweest gezien alle gratis ophef.

madeinstars

'@Michiel inderdaad echt een rare wereld waar we 6500 dode arbeidsmigranten (of zeg maar gerust slaven) onder het vergrootglas leggen. Misschien als we er met z'n allen gewoon niet naar kijken of aan denken, kunnen we net doen alsof het niet gebeurd is en weer lekker slapen.

Michieltje

Ja, laten we ons idd richten op de huidige slavernij ipv alleen excuses aan te bieden voor de onze 150 jaar geleden. Bespaar me je sarcasme of lees terug wat ik ervan vind Madeinstairs.

Skedel, excuses maken is het nieuwe 'dat is racisme', zo vaak gebezigd dat het aan inflatie onderhevig is, zn waarde verloren heeft. Het zijn excuses omdat je anders nog verder gemangeld wordt.

Ik zit nog te denken of er iets valt te melden mbt Jumbo Visma, maar nee....de winterstop komt steeds dichterbij

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Michiel
Bedoel je de winterslaap? Wout denkt daar anders over. Hij gaat met o.a. Pogiboy nog wat doen in december.
Kennelijk gaat de FIFA zich ook bemoeien met 't wielrennen. => WK FIFA VOOR PROFWIELRENNERS.🙌
Ik zit nog steeds te wachten op vier nieuwe gezichten bij 't dames-elftal; oh, je foutje -twaalftal inmiddels.
Wat de mannen betreft, denk ik zomaar aan Jan Bakelants voor in ieder geval 1 jaar. Dat met in 't achterhoofd, dat in 2024
4 jongelingen kunnen doorstromen. Vast staat al Staune, Van Belle en Hagenes de stap gaan zetten. Maar ik zou die Ryan ook willen laten aansluiten.

Laatst gewijzigd
AWestie

Jan Bakelants heeft zijn beste tijd wel gehad jammer genoeg: lekker nog jonkies coachen op PC niveau en eens in de zoveel tijd aanschuiven aan babbeltafels.

Maillot à Pois

'@kelderfan
De FIFA zelf heeft natuurlijk niets met dat initiatief te maken.
FIFA is hier de naam van het computergame, en Nibali organiseert een tornooitje. Geinig voor tijdens de winterslaap, enkel belastend voor de duimspieren ;-)

Michieltje

Kelderfan. Och jee, FIFA spelen...nou leuk voor ze hoor. Hopelijk wordt eea niet uitgezonden.

Goeie training ivm schakelen Maillot?

Laatst gewijzigd
kelderfan

Michiel Ja Jiske is daar niets bij. Maillot aantrekken doe ik niet aan mee.
Om het goed te maken. Wout wordt verwacht als deelnemer bij de Hulst cross.
Dat is andere koek en leuk om te zien en te volgen.
@AWestie
Jan Bakelants heeft zich nog kranig verweerd in 't afgelopen seizoen en volgens mij een trainingsmaatje van Wout.

AWestie

Gaan we ineens voor potentiele teamgenoten als iemand zich kranig weert? Bakelants heeft nauwelijks geschitterd afgelopen jaar, behalve bij Extra Time.

Cornelius

Bakelants als persvoorlichter van TJV? ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 346 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.