Ik struin Twitter niet af, die heb ik gelukkig niet...ik haal er niet van alles bij en de tweets stonden in het artikel bij het Algemeen Dagblad. Ik heb tijd zat, heb verlof van mn werk. Dat is wat anders dan je druk maken. Mss moet je dat onderscheid ff maken. Ik vind jouw reacties naar mij ook best komisch hoor.
Mbt Shell topic, wat is het verband met dit onderwerp? 0,0 he...Ik maak zelf uit wat voor onderwerpen ik van belang vind. Accoord? Er valt genoeg te leren voor sommige wielerflitsers, ik help ze graag met hun ontwikkeling mbt klimaat. Ergens zit er een onderwijzer in mij.
Doe jij lekker jouw ding, wat dat ook moge zijn.
"Wel doet KPMG in opdracht van de raad van commissarissen van de supermarktketen onderzoek naar Jumbo's sponsorcontracten in de auto- en motorsport. Ook heeft huisadvocaat Allen & Overy onderzocht of de supermarktketen strafrechtelijk gevaar loopt. Dat zou niet het geval zijn."
Wielrennen vooralsnog niet onder schot dus, zie https://fd.nl/bedrijfsleven/1456788/tonnen-cash-aangetroffen-bij-inval-teruggetreden-jumbo-topman-frits-van-eerd?utm_medium=social&utm_source=twitter&utm_campaign=earned&utm_content=20221102
ja @Michel
Dat klopt als een bus. Toch heeft UAE hem gehaald voor de ondersteuning van Pogyboy. Die zijn ook druk bezig om zich goed te versterken, want zij hebben de slag om de TdF-zege verloren van het JV-collectief. Zeeman zag dat goed met Kuss t.o.v. Maijka, maar nog duidelijker door Wout Van Aert, die echt UAE de das om heeft gedaan. Die was nog een klasse beter dan de ook steengoede McNulty.
Daarom pleit ik ook voor de sterkst mogelijke opstelling voor de komende TdF.
De Giro en Vuelta heb ik altijd leuker gevonden om te volgen. JV heeft eindelijk de goede samenstelling als ploeg gevonden/ Daardoor is JV geslaagd is in zijn missie om de TdF te winnen, vind ik de TdF ook echt leuk om te volgen.
Dat is een inkoppertje lijkt mij. ANWB en zijn gele rijders. Br..m
En voor de liefhebbers van een ploegentijdrit.
De Ronde van Spanje start in 2023 in Barcelona met een ploegentijdrit van 14 kilometer. Na de rustdag volgt er ook een individuele tijdrit in Valladolid.
Ik denk dat Roglic er weer staat
Ja, nee, we leven zeker in een tijd waar alles onder een vergrootglas wordt gelegd. En de reclame is ook niet anders uit te leggen dan wat je ziet. Ik vind het gewoon een rare wereld waarin we leven (los hiervan) dat we op eieren lopen met wat we zeggen en vooral wat we niet zeggen....en bij wat tegenwind komen er subiet excuses.
Die mij maar de tijd van Jiskefet, Allo Allo enz. Humor om te lachen en humor over alles kon en mocht gaan. Ach ja, 'oude' mannen praat met een nostalgisch tintje.
Ja, laten we ons idd richten op de huidige slavernij ipv alleen excuses aan te bieden voor de onze 150 jaar geleden. Bespaar me je sarcasme of lees terug wat ik ervan vind Madeinstairs.
Skedel, excuses maken is het nieuwe 'dat is racisme', zo vaak gebezigd dat het aan inflatie onderhevig is, zn waarde verloren heeft. Het zijn excuses omdat je anders nog verder gemangeld wordt.
Ik zit nog te denken of er iets valt te melden mbt Jumbo Visma, maar nee....de winterstop komt steeds dichterbij
'@Michiel
Bedoel je de winterslaap? Wout denkt daar anders over. Hij gaat met o.a. Pogiboy nog wat doen in december.
Kennelijk gaat de FIFA zich ook bemoeien met 't wielrennen. => WK FIFA VOOR PROFWIELRENNERS.🙌
Ik zit nog steeds te wachten op vier nieuwe gezichten bij 't dames-elftal; oh, je foutje -twaalftal inmiddels.
Wat de mannen betreft, denk ik zomaar aan Jan Bakelants voor in ieder geval 1 jaar. Dat met in 't achterhoofd, dat in 2024
4 jongelingen kunnen doorstromen. Vast staat al Staune, Van Belle en Hagenes de stap gaan zetten. Maar ik zou die Ryan ook willen laten aansluiten.
Michiel Ja Jiske is daar niets bij. Maillot aantrekken doe ik niet aan mee.
Om het goed te maken. Wout wordt verwacht als deelnemer bij de Hulst cross.
Dat is andere koek en leuk om te zien en te volgen.
@AWestie
Jan Bakelants heeft zich nog kranig verweerd in 't afgelopen seizoen en volgens mij een trainingsmaatje van Wout.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.