Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 121 ... 349 350
S. Morgenstern

Kruijswijk met twee ploeggenoten scherp mee in de eerste waaier van 19 en verder veilig binnengekomen. Vandaag verder weinig relevants te doen in zo'n rit als vandaag.

kelderfan

Waaierrijden is niet relevant te noemen. Oh, dat is nieuw voor mij.
Je kan in zo'n rit misschien niet het verschil maken, maar je kan wel veel tijd verliezen, als je niet attent mee kan rijden.

S. Morgenstern

De betekenis van 'verder' is wel relevant denk...

kelderfan

'@Murcia
Ja Kruijswijk en Oomen zijn geen explosieve renners, maar zij hebben wel meegedaan.

kelderfan

Daar wordt je weer stil van. Colbrelli moet worden gereanimeerd. Shit.

madeinstars

Goh dat Kruijswijk niet explosief is, is genoegzaam bekend, maar het is niet alsof Dennis volle bak weg demarreerde... Die reed gewoon hard dat stukje omhoog en Kruijswijk moest meteen z'n wiel laten gaan. Als dat in P-N niet ook was gebeurd, was het me niet eens opgevallen. Ik verwacht er weinig van in elk geval.

kelderfan

Kruijswijk komt wel met o.a. Carapaz en Vlaverde over de streep.Dat hij 't wiel van Dennis niet kon houden is opvallend te noemen, maar het kan ook een schakelmoment zijn. Gesink viel weg uit de waaier ook al met mechanisch probleem.

Cen Morawec

Wat was er met Dekker? 16 minuutjes?

wieler4live

Heeft iemand al een stream voor coppi e bartali morgen ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Helaas geen livebeelden van Bartali

Michieltje

Zou Dennis niet gewoon de beste van het stel bergop zijn?

kelderfan

Daar leek 't wel op @michiel. Daarom gaf ik ook aan, dat zij te snel op kop hebben gereden. 't was eigenlijk beter om op 't moment dat Quickstep aanging JV ook was aan gegaan. Want nu zette Dennis zich opzichtig aan de kant, want zijn inspanning werd niet beloond. Hij dacht kennelijk dat Roglic e/o Van Aert achterop zaten.

Yeez

Dennis was in parijs-nice al zeer goed. Lijkt echt een stap te hebben gemaakt bij jv en nu al een geweldige aankoop.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het ging vandaag helemaal niet om de dagzege voor Jumbo-Visma maar gewoon die mannen door dat gevaarlijke deel van het parcours te brengen. Gesink en Dennis deden niets verkeerd. Ze zaten op het juiste moment met die mannen voorop.

kelderfan

'@rahimns
Ik zeg niet dat zij iets verkeerd hebben gedaan. Want die laatste 10 km leken helemaal niet het gevaarlijkste deel, want juist in die afdaling ervoor afgaande ging 't op een lint, want Teuns trok er stevig aan en het was nat van de regen.
Ik weet niet of je 't hebt gezien, dat Gesink een babbeltje had met Wout Poels. 🤔

KJP

Dennis is wel vaker heel goed geweest. Zou nou niet meteen spreken van een stap gemaakt hebben hoor.

S. Morgenstern

Dennis en Gesink hadden dus eigenlijk gewoon in de afdaling, in dat stuk met de rotondes en toen DCQS de kop nam, op kop moeten rijden. Beetje armoedig dat ze dat niet hebben gedaan

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kederfan wat zeg je nu eigenlijk... eerst vind je dat ze te vroeg op kop zaten en nu weer te laat ?? En wat heeft een gesprek tussen Poels en Gesink ermee te maken dan. Je hebt toch geen idee waar ze het over hadden,

Cycling

'@Cen Mowarec Dekker zat in een hele grote groep op 17 minuten. Hij is de slechtste klimmer van JV hier en nog niet in vorm. Het kan best zijn dat hij in het begin van de wedstrijd geknecht heeft en dat afgesproken is dat hij het daarna moest laten lopen. Ik vind het in ieder geval niet verrassend dat hij in deze groep reed. Het zou een superverrassing geweest zijn als hij hier om de winst had kunnen sprinten.

S. Morgenstern

Dekker komt gewoon binnen in de groep waarin je hem in zo'n koers mag verwachten

kelderfan

'@rahimns
Ja moeilijk he. Ik begin met dat zij wat later aan de leiding hadden moeten beginnen te rijden, want dan had Dennis zijn werk beter kunnen doen.
Jij zegt, dat Gesink en Dennis de jongens gewoon door 't gevaarlijkste traject {de laatste 10 km} hebben geloosd. Iemand zag terecht, dat Kruijswijk het wiel van Dennis niet kon houden.
Dus wat is er mis als ik aangeef, dat zij het net als Quickstep later op kop hadden moeten komen. Quickstep zag 't goed, want hun kopman komt bij de 1e. vijf over de meet.
Het hoeft ook helemaal niets te betekenen, maar zij (Poels en Gesink) hadden wel tijd voor een babbeltje over 't weer.😉

Laatst gewijzigd
Michieltje

Als je als ploegleiding uitspreekt dat ze allemaal voor hun eigen kans mogen gaan, waarom zie ik dan de in mijn ogen de beste klimmer genaamd Rohan Dennis knechten voor een Kruijswijk en co? Ook met de TDF in aantocht.

Petje

Dekker heeft wel de sprint voor plek 144 gewonnen trouwens

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bagioli is ook een stuk explosiever dan Oomen, Dumoulin op dit moment en zeker dan Kruijswijk. Het feit dat die 3 bij de eerste 25 tot 35 over de streep komen is gewoon een prima prestatie en kudo's naar de ploeg. Uit de problemen gebleven en je renners door die laatste 15 km geloodst die op voorhand mede door het weer als gevaarlijk bestemd waren. Dat je daar over wil muggenziften moet je natuurlijk zelf weten maar plek 5 had er nooit ingezeten kijkend naar de renners die bij de eerste 10 staan. Misschien een Dumoulin in topvorm had dat gekund. Dat Kruijswijk Dennis even niet kon volgen of dat nou door een schakelfout was of van niet kunnen staat daar verder helemaal los van. en die babbel is verder helemaal irrelevant.

S. Morgenstern

Alsof een renner van Jumbo kans had op top vijf wanneer Dennis en Gesink hadden gewacht tot in de diepe finale met kopwerk.

1 2 ... 121 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.