Mijn post is verwijderd op 1 of andere manier. Dus wellicht straks een dubbelpost
Interview Foss voorafgaand aan de CoppiEBartali. Pas net echt hersteld van Covid. Vorm/niveau voor hemzelf ook een groot vraagteken. Hij heeft geen idee of klassement hier al realistisch is maar ziet het iig als een goede opbouw naar de Giro
https://www.youtube.com/watch?v=ZGpcXH-p_Cg&ab_channel=CyclingProNet
Ja die Dennis is echt een goede aankoop gebleken, maar ook Steven Kruijswijk ziet er goed uit met Sam Oomen in zijn wiel. Volgens mij nog een toptien ook voor Steven in een sprintersetappe. Alleen jammer dat Dumoulin er niet bij zit.
Die komt met Yates over de streep en ik zeg maar niks over de sprinter van dienst,
'@AWestie
Leuk toch dat Lou zo actief is, maar prima van Foss na zijn ziekte toch mee voorin en hij wordt uiteindelijk 15e..
Ik ben ook benieuwd naar Staune-Mitte in deze, die zat in een groep met Bouwman, Van Dijke en Lou van Belle.
Daarbij te melden, dat Mick van Dijke 25e. is geworden. Dus JV doet leuk mee in deze koers.
Morgen een aankomst op een muurtje in Italie, niet een aankomst die normaal iets is voor Foss. Benieuwd of die zich een beetje voorin kan handhaven. Morgen gaan we zien of Steven en Sam ook bergop weer wat van hun benen hebben teruggevonden. Maar vandaag heeft de ploeg weer uitstekend werk gedaan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.