Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 122 ... 349 350
tdola

Next?

kelderfan

Toch nog een volledig 7-tal voor de Minerva Brugge - De Panne.
Toegevoegd zijn Michel Hessmann, Tim van Dijke en Tosh Van Der Sande. Alleen rugnummers moeten nog worden aangepast.

Yeez

Ik hou nog een slag om de arm tot de ploeg met de selectie komt, maar als Tim van Dijke en Hessmann (3 weken na zijn sleutelbeenbreuk) weer kunnen koersen zou dat mooi nieuws zijn! Dan is Hofstede nog de enige geblesseerde

AWestie

Hoe snel jonge renners vaak kunnen terugkeren van een sleutelbeenbreuk vind ik telkens speciaal. Ik hoop met @Yeez mee!

Sandy Casar

Mijn post is verwijderd op 1 of andere manier. Dus wellicht straks een dubbelpost

Interview Foss voorafgaand aan de CoppiEBartali. Pas net echt hersteld van Covid. Vorm/niveau voor hemzelf ook een groot vraagteken. Hij heeft geen idee of klassement hier al realistisch is maar ziet het iig als een goede opbouw naar de Giro

https://www.youtube.com/watch?v=ZGpcXH-p_Cg&ab_channel=CyclingProNet

Cycling

https://www.teamjumbovisma.nl/vooruitblik/nieuws/van-hooydonck-maakt-zich-op-voor-vlaamse-klassiekers/
De selecties van de komende 3 Belgische klassiekers zijn bekend. Nog geen Hessmann in de De panne.

Laatst gewijzigd
Quesada Quesada

Prima selecties. Fijn dat Tim van Dijke weer kan koersen en dat Mike & Tiesj ook fit genoeg lijken voor de klassiekers.

Wellicht dat Hessmann zich mag richten op Itzulia Basque.

madeinstars

🇮🇹 #CoppieBartali

The breakaway has been caught. Loe van Belle attacked and has a small advantage, as we’re heading to the last and longest climb of the day 💪

KELDERFAN! HIJ IS VERTROKKEN!

AWestie

Loe van Belle valt aan bij Coppi e Bartali, @kelderfan staat vast op de banken

madeinstars

Hij is alweer gegrepen :(

Michieltje

Hey hey, ik ben de ontdekker van Lou Lou, niet Kelderfan 🔥

Yeez

Voor Foss ook een hele verstoring van zijn voorbereiding als hij 3 weken na zijn besmetting pas net hersteld is… hopelijk gaan we hem in topvorm zien in de giro!

wieler4live

Foss eindigt in ieder geval in de groep met favorieten

wieler4live

Nu kijken of Dekker aan sprinten toe gaat komen vandaag wat eigenlijk zijn eerste kans gaat worden dit seizoen ook wel appart eigenlijk als zijn er wel verschillende reden voor

kelderfan

'@madinstars
Komt 't nog goed met jou, want je haalt wel meer alles door elkaar.

Yeez

Dennis is aardig in vorm… wat rijdt die beestachtig goed

AWestie

'@kelderfan Loe was wel echt even ontsnapt hoor, of wat verwijt je @madeinstars?

Volgens mij zitten Tom Dumoulin en David Dekker in de groep Yates

Laatst gewijzigd
AWestie

Steven Kruijswijk in een sprintetappe net buiten de top-tien geloof ik. Gheghe. Edit: ACHTSTE! TJV heeft een nieuwe sprinter in spe!

Laatst gewijzigd
kelderfan

Mooi hoor dat Foss 't niet verleerd is.

Cycling

Goed om Kruijswijk zo actief van voren te zien rijden. Dennis is echt van meerwaarde voor deze ploeg.

Murcia

Dennis laat weer even zien hoe goed hij is. Vakwerk!
Voor de rest keurig gedaan door de ploeg met een attente Sam en Steven. Wat het uiteindelijk waard is zullen we morgen zien maar liever oplettend koersen dan het tukkie doen van Yates al kan die zo maar morgen uit zijn slof schieten.

kelderfan

Ja die Dennis is echt een goede aankoop gebleken, maar ook Steven Kruijswijk ziet er goed uit met Sam Oomen in zijn wiel. Volgens mij nog een toptien ook voor Steven in een sprintersetappe. Alleen jammer dat Dumoulin er niet bij zit.
Die komt met Yates over de streep en ik zeg maar niks over de sprinter van dienst,

kelderfan

'@AWestie
Leuk toch dat Lou zo actief is, maar prima van Foss na zijn ziekte toch mee voorin en hij wordt uiteindelijk 15e..
Ik ben ook benieuwd naar Staune-Mitte in deze, die zat in een groep met Bouwman, Van Dijke en Lou van Belle.
Daarbij te melden, dat Mick van Dijke 25e. is geworden. Dus JV doet leuk mee in deze koers.

Laatst gewijzigd
Yeez

Het bericht met de opstellingen op pagina 1 is gelukkig weer terug! Mooie opstellingen voor de panne, e3 en gent!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Morgen een aankomst op een muurtje in Italie, niet een aankomst die normaal iets is voor Foss. Benieuwd of die zich een beetje voorin kan handhaven. Morgen gaan we zien of Steven en Sam ook bergop weer wat van hun benen hebben teruggevonden. Maar vandaag heeft de ploeg weer uitstekend werk gedaan.

1 2 ... 122 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.