Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 129 ... 349 350
goldone123

Helemaal mee eens, ik zie graag dan nog een top klimmer komen

Turtlehead

Transfers? Als 't voetbal was zou ik zeggen Tom Dumoulin en Roglic laten gaan, voordat het helemaal op is. Dekker, Eenkoorn en Roossen eruit, drie man voor het middenveld halen en als het kan een Dylan Van Baarle oid.

Quesada Quesada

Leknessund heeft nog een contract voor volgend jaar toch? Hoewel dat bij Team DSM niet altijd wat zegt, verwacht ik dat hij daar volgend jaar gewoon blijft.
Arensman en Van Baarle zouden prachtige aanwinsten zijn, maar lijken ook gelukkig bij hun huidige ploeg. Benieuwd of Jumbo ze kan overtuigen.

Een andere mooie aanwinst zou Merlier zijn. Garantie voor meerdere ritzeges. Hoewel het bij Jumbo meer gaat om de kwaliteit dan de kwantiteit qua overwinningen. Dus of de ploeg daadwerkelijk geïnteresseerd is, is nog maar de vraag.

Benieuwd waar de ploeg uiteindelijk mee gaat komen want ik verwacht idd dat meerdere aflopende contracten niet zullen worden verlengd. Pluimers lijkt qua aanwinst idd een zekerheidje.

Is er trouwens een goede lead-out op de markt? Zou voor Kooij mooi zijn. Al zou Teunissen zich daar wellicht ook weer wat meer op kunnen gaan richten.

Laatst gewijzigd
goldone123

'@turtlehead als je renners kan halen die beter zijn dan roosen en eekhoorn en dekker, dat zou al
Een lekkere verbetering zijn liefst nederlands natuurlijk van baarle zou je el een goeie aanwinst zijn hoop er op.

Cen Morawec

Ik denk dat wij niet mogen speculeren over Tom en zijn contract bij Jumbo Visma

HIj zei onlangs tegen Zuid Amerikaanse media, dat hij van plan was Ronde van Colombia te rijden. HIj zei ook in Wieler Revue dat "hij zijn laatste Tour nog niet gereden" heeft. Hij verteld ook "Het gene dat ik allerbeste kann is klassementen rijden. Daar zal de focus de KOMENDE JAREN op blijven liegen".

Hij praat over toekomstige jaren,dus, volgens mij, moet hij een bepaald zekerheid als klassementent renner en kopman hebben!

goldone123

Gwn afwachten speculeren is altijd leuk niks mis mee 😉

kelderfan

'@Quesada Quesada
Merlier zou zeker een hele mooie vis zijn. Vriendje van Wout en doet ook mee in het veldrijden.
Alleen hoor en lees ik, dat hij een mooie vis, maar tegelijkertijd ook een dure vis ( 1miljoen of zo iets)
Hij komt kennelijk wel op de markt en met de uitbreiding van de winkels in België zou dat een goed verhaal zijn.
Van Baarle heeft 't nadeel, dat hij net als Wout Poels niet snel zou komen. Dus ik ga met @Goldone123 mee eens, dat een goede klimmer niet verkeerd zou zijn. Maar wie en ik heb die Teuns leuke dingen zien doen voor zijn kopman.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Mooi dat Sam Oomen zich weer heeft teruggevochten in 't peloton en hij brengt 't team thuis.

kelderfan

Final preps☀️ Gaat JV wederom met de bloemen naar huis met Timo Roosen in 't team.

Cen Morawec

'@Petje

Van Dumoulin wordt ik doodmoe. Ik zou aanbieden dat hij voor een midden salaris mag tekenen en zich moet richten op tijdrijden en een rol als Dennis en Gesink.

Ik ben mee je niet eens. In een ronde met mooie tijdrit, zoals Algarve, gaat Tom ook voor het klassement en moet van de ploeg steun krijgen en niet zelf knechten. Ik denk dat hij ook een grote ronde als medekopman of in een vrije rol altijd wil hebben.

Hij vertelde in een podcast dat hij niet meer als 1 grote ronde en 2 (maximaal 3) kleine rondje wilde rijden. Dus, een rol al wegkapitein of domestique zit volgens mij er niet in.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Cen Morawec
Ik hoop dat Tom Dumoulin een mooie Giro gaat rijden. Hij kan in zijn favoriete AGR laten zien, dat nog steeds mee kan doen om de bloemen.

====
In de Settimana doet die jonge Staune-Mitte het boven verwachting toch heel goed in 't geweld van o.a. Mathieu en de Ineos-trein. Hij wordt uiteindelijk 16e. in 't eindklassement. Leemreize en Bouwman doen 't naar behoren met een 20e. en 21e. plek. Die Staune-Mitte kan zeker de stap naar de A-klasse maken.

goldone123

Voor het salaris dat hij verdient moet hij met de beste van de beste mee doen een roglic bernal etc, daarom hebben ze hem ook gehaald volgens mij, zo als hij nu presteert is dat gwn veel geld, hoop dat hij in de giro het weer goed doet 👌

Laatst gewijzigd
goldone123

'@kelderfan hij doet het heel goed, wat voor renner is het eigelijk masr een klimmer/ klassement renner toch? Ik schat hem hoger dan gijs leemreize.

Het Jachtluipaard van Numansdorp

.

Laatst gewijzigd
Primoz Zomirp

Weet iemand precies hoe de terugkeer in het peloton na corona werkt? ZIjn er regels of doet iedere ploeg naar zijn eigen protocol.

Ik weet dat b.v. Gesing (volgens zijn Instagram) een medische keuring heeft gehad voordat hij verder kon trainen.

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Heel erg selectief gelezen van je..

Hij zegt "Misschien zijn het toch de naweeën van corona".
Dat is geen duidelijkheid maar vooral een hoop speculatie van een coach die wanhopig probeert zijn oogappeltje te beschermen.

Sjonge Jonge

Dat jachtluipaard doet me aan iemand denken

Sjonge Jonge

Morgen Gent Wevelgem, TJV de ploeg van het voorjaar, hebben baat bij een zware wedstrijd om types als Jakobsen en Merlier eraf te rijden.
Ben echter bang dat het moeilijk wordt om met dit parcours ook sterke sprinters als Girmay, Philipsen en Pedersen eraf te rijden.
Ik vermoed dat van Aert zich gaat opofferen en keihard de Kemmelberg op rijdt en Laporte het af maakt.

Murcia

Jachtluipaard lijkt inderdaad de wedergeboorte te zijn van Xevar die weer in een vorig leven Matxin was. Ik begrijp dat veranderen van username niet zo als de reacties altijd dezelfde voorspelbare anti-TJV strekking hebben. Voor wat betreft morgen reken ik op een poging van TJV om via de Kemmel het verschil te maken maar de weersomstandigheden en het lange vlakke stuk na de laatste keer Kemmel maken de koers voor de sprintersploegen toch wat makkelijker te controleren denk ik. Maar gesterkt door het rijden van vrijdag zal alles op alles worden gezet mag ik aannemen om ook deze koers te winnen.

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Ik heb net een paar weken geleden een account aangemaakt en heb werkelijk geen waar jullie het over hebben. Wie of wat is Xevar en Matxin??

Ik gebruik deze site al een tijdje voor de nieuwsberichten en besloot onlangs maar een account aan te maken om mijn dorpsgenoot Olav wat meer te kunnen supporteren. En toen zag ik dat er dus ook een Jumbo forum was en zo ben ik hier beland..

Oh en die reacties hierboven heb ik ook echt 2 dagen geleden gepost maar nu komt het blijkbaar pas door..?

Petje

We mogen hier speculeren hoeveel we willen, daar is dit voor o.a. En als Tom een slechte Giro gaat rijden dan zal hij toch wel weg moeten, zeker met zijn salaris. Een rolletje als knecht zal er niet zo snel inzitten maar dat was een optie als hij zou willen blijven.
Vandaag koers hard maken en al die sprintertjes eraf rijden graag :)

kelderfan

'@Murcia
Waarom iemand meteen wegzetten. Deze site is voor de volgers toch en ik hoop Xevar zich weer laat horen. Want jaknikkers zijn hier in voldoende mate aanwezig.
@Petje
Ik hoop toch dat Tom zich echt weer herpakt. Er zijn nu 3 kopmannen voor de rondjes/GT's met Roglic, Vingegaard en Dumoulin. Voor de klassiekers zit JV ook goed in zijn vel met toppers als Van Aert, Laporte en Benoot.
Als daar dan nog Van Baarle bij zou komen, dan wordt 't echt smullen.

Sandy Casar

Kruijswijk sterk 2x op rij in de aanval en Gesink die tot tweemaal toe Oomen terugrijdt naar de kopgroep. Bemoedigende signalen!

Quesada Quesada

En Oomen die uiteindelijk toch nog een top10 plek in het klassement pakt. Leuk!

xistnc

Na het uitvallen van Poels glipt Oomen met dank aan Gesink ook nog over Rodriguez en Hindley, die natuurlijk beide vooral in dienst hebben gereden.

Bemoedigend is hier idd een prima kwalificatie.

1 2 ... 129 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.