Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 139 ... 349 350
tdola

Bam, supertijdritje Roglic. Nr 9 dit seizoen.

goldone123

Ook milan vader goed 29e!

Murcia

Mooiste moment vandaag, het optrekken na die haakse bocht, hij bleef maar staan op de pedalen. Impressionante!!

Quesada Quesada

Wow, like a boss

xistnc

En dat het tijdsverschil dan in no-time van +1 op -8 staat, amai. Dat zal allicht niet precies hebben geklopt, maar het matchte wel met het beeld.

kelderfan

Hij leek een beetje op Pogacar in de RVV, die vloog ook over keien en vandaag Roglic, die ging ook als een pijl over de Spaanse keien. Die twee Slovenen hebben samen getraind op de keien.👍

kelderfan

Volgend jaar aub Kooij en de gebroeders Van Dijke naar de Scheldeprijs om Alpecin - Fenix het vuur aan de schenen te leggen. Want die jongens van Alpecin - Fenix lachen volgens mij te vaak. Zie plaatje onder headlines.

wieler4live

Heeft iemand een stream van Sarthe aan gezien het niet op tv wordt uitgezonden morgen?

Rahim Vlasblom
admin

Dus is er ook geen stream 😅

Jopie

Zouden we Roglic eigenlijk ooit nog serieus mee zien doen in Vlaanderen? Heeft er normaal gesproken de capaciteiten voor denk ik en het lijkt me ook wel iemand die er voor open staat. Zeker als hij dan wellicht al 3 keer het Baskenland heeft gewonnen.

Rahim Vlasblom
admin

Daar hebben ze al een renner voor binnen hun gelederen

Jopie

Volgens mij mag je er 7 opstellen.

Yeez

https://www.twitch.tv/lmtvsarthe

Zou een stream voor Sarthe zijn via een lokale omroep

Bonorrie

Merci, Yeez.
De voorbeschouwing is er al op :)

Cycling

INEOS rijdt in Sarthe alles uit elkaar

madeinstars

Jumbo in geen velden of wegen te bekennen daar in ieder geval.

madeinstars

Uiteindelijk toch nog eentje in het achtervolgende groepje. Zag niet meteen wie dat was.

Het Jachtluipaard van Numansdorp

1 Jumbo die op het einde nog in de aanval ging en in het achtervolgende groepje eindigde inderdaad, en verder volgens mij zelfs niemand in het peloton. In de finale brak het peloton ook in de afdaling en zaten ze massaal achter de breuk, dus waarschijnlijk zijn ze daar allemaal al gelost. Kleine wanprestatie in ieder geval om in een wedstrijd als deze zo naar huis gereden te worden...

Laatst gewijzigd
wieler4live

Volgens mij ligt de gemiddelde leeftijd van de ploeg daar rond de 20 dus om het een wanprestatie te noemen vind ik te ver gaan maar goed is anders

kelderfan

In de Pays Vasco gaat 't naar behoren. Vingegaard een plekje gestegen in 't Algemeen klassement.

madeinstars

Denk dat Roglic hier wel had kunnen winnen als ze hem goed hadden kunnen positioneren. Maar volgens mij waren ze überhaupt niet echt geïnteresseerd in de etappe vandaag.

YogiBear

Ach ja, je gaat er met een jonge ploeg heen mede om te leren. Dan is het wachten op jachtluipaard die het een wanprestatie noemt.

We hebben het hier over Circuit Sarthe heh, niet de Tour. Daar moeten jongens als Geleijn, Boven, Pluimers en van Dijke toch áltijd in het peloton eindigen in zo'n etappe als vandaag..? Niet alles hoeft met de mantel der liefde bedekt te worden, iets hogere en reëlere verwachtingen hebben mag best.

Was trouwens Olav zelf die in die laatste wanhoopspoging in de aanval ging, daarmee red hij wel even zijn eigen klassement.

S. Morgenstern

Ze hebben vorig jaar de carrière van Kooij al kapot gemaakt, dus dan is dit best oké lijkt me

Hoezo zouden ze vorig jaar al de carrière van Kooij kapot gemaakt hebben..?

Ik heb wel flinke twijfels of Jumbo-Visma de juiste ploeg is voor Olav, zeker op de lange termijn. Voor nu heeft hij het geluk dat Groenewegen weg is gegaan en dat hij daarvoor flink wat kansen krijgt om zelf te sprinten. Alleen jammer dat hij daarbij zo matig wordt ondersteund door zijn ploeg.

1 2 ... 139 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.