Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 141 ... 349 350
kelderfan

Ja @Murcia maar mijn reactie moet je ook begrijpen. Maar wat doet afgedaan in jouw context.🤔

Murcia

'@kelderfan
Zo moeilijk is het toch echt niet dacht ik, in mijn hele post geef ik aan dat er nog wel eens een scorebord journalistiek hier wordt aangehouden. Mick is een geweldig voorbeeld, jij vond hem automatisch tegenvallen op basis van de uitslag alleen. Yeez gaf daarna terecht aan wat voor een werk Mick al had verzet, juist voor Kooij en ik neem dan nog even mee dat hij twee dagen eerder 270 km heeft afgewerkt in een zwaar bevochten Monument en dat prima deed. Mijn opmerking over afgedaan was dus sarcastisch bedoeld en ik denk zo dat je dat ook wel weet. Maar goed daardoor dwalen we weer af van de kern en dat is de ploeg zelf.

kelderfan

'@Murcia
Wat Mick betreft. Ik zie in hem een waardevolle toevoeging voor de Vlaamse kern en zeker na het zien van de RVV.
En tegenvallen heb ik toch niet benoemd. Ik heb Sarthe niet gevolgd verder, want de Pays Vasco met Roglic en Vingegaard boeit mij meer.
Volgens @Yeez heeft hij kopwerk moeten doen. Dan begrijp ik de tactiek niet, want nu zat Kooij alleen in de achtervolgende groep (lees ik). Met Mick erbij had Kooij het gat met de koplopers misschien wel kunnen overbruggen.
Maar dat is weer ander verhaal.
Hopelijk komt Kooij vandaag wel aan sprinten toe.

BraboCycling

Van Aert mag training herstarten volgens TJV!

Opstelling AGR:
Benoot, Laporte, Dumoulin, Van Emden, Roosen, Van Hooydonck en Teunissen.

Geen uitgesproken favorieten bij TJV lijkt me, helaas zo zonder Van Aert (en Roglic)

Yeez

Van emden en roosen die dus vd sande en v aert vervangen.

Goed nieuws voor v aert: heeft de wettelijke 7 dagen quarantaine gehad en nu hopelijk opbouwen naar roubaix.

kelderfan

Goed nieuws want Wout mag weer fietsen vanaf morgen. De AGR komt te vroeg, maar hij hoopt P-R te halen.
Wat betreft de AGR ligt de focus op Benoot en Laporte. bron: o.a. Nieuwsblad

wieler4live

Hopppaaa Kooij wint voor Pedersen in Frankrijk erg sterk!!

Yeez

Uitstekende leadout ook van Pluimers (die steeds meer richting de hoofdmacht solliciteert) en Mick van Dijke (hij en Kooij voelen elkaar vanaf 2020 al perfect aan). Ze kwamen op het ideale moment en Kooij kon mooi uit de rug van Pedersen komen, want de wind stond op kop.

BraboCycling

Briljante sprint van Kooij en eindelijk beloond!

Sandy Casar

Fijn dat Kooij heeft gewonnen! Het kwam hem toe na zijn vele ereplaatsen

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Eindelijk eens een goede leadout voor Olav en het is direct raak, mooi.

Kan bijna niet anders dan dat Pluimers aankomend jaar voor de WT-ploeg rijdt. Lijkt me een prima vervanger voor Hofstede.

En hopelijk houden ze de komende jaren ook vast aan de sprintrein Kooij- Mick van Dijke- Tim van Dijke - Pluimers. Als je die overal samen laat rijden ben ik er van overtuigd dat je de beste sprinter en sprintrein ter wereld kan hebben.

Yeez

Inderdaad al vanaf 2020 te zien hoe Mick van Dijke keer op keer Kooij naar een goede uitgangspositie leidt

Rawolf

Op aanvraag nog even de bron betreft Benoot

https://wielerrevue.nl/artikel/474204/thijs-zonneveld-over-tiesj-benoot-bij-team-dsm-werd-hij-echt-als-rotte-appel-gezien-als-degene-die-de-sfeer-verziekte-tijdens-de-tour

Hoeveel er van waar is blijft gissen natuurlijk maar zoals altijd heeft een verhaal 2 kanten en zal er ook aan de kant van DSM wel wat waarheid inzitten.

Petje

Zou mooi zijn als wout zijn voorjaar nu afsluit met Romandie... maar wie ben ik.

Mooi dat Kooij heeft gewonnen!

Yeez

Romandie? Ik zou luik doen dan. Wat heeft hij in Romandie te zoeken 😅

tdola

Fijn voor Kooij nu de winst te pakken, zat er al paar keer dichtbij in grotere koersen, maar deze gewoon pakken is ook mooi. nr 10 voor TJV!

Michieltje

Vingegaard lijkt beter dan Roglic

Petje

Roglic kon toch goed sprinten? Heb veel vraagtekens vandaag.

madeinstars

Snap niet dat ze niet iets meer moeite doen om de etappe te winnen, maat verder alles keurig onder controle. Jonas ook heel sterk.

Yeez

Roglic verpest zijn sprint voor de sprint. Wil bij bilbao binnendoor komen om bij alaphilippe in het wiel te zitten, maar remt dan en verliest een aantal plekken. Als bilbao vanaf die positie kan winnen dan roglic zeker. Niet de eerste keer dat roglic een enorme flater slaat in plaatsing

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Roglic lijkt bergop en qua explosiviteit toch wel een tikkie minder dan de afgelopen jaren ja. Dit soort etappes waren normaal gesproken een zekerheidje voor Roglic in zo'n groepje als vandaag, nu moet hij nog alle moeite doen om uberhaupt in dezelfde tijd als de eerste 6 te eindigen.

AWestie

Ja grote fout bij plaatsing. Je zag Roglic opschuiven net voor de camera wegging maar een paar bochten later zat hij op geslagen positie. Jammer, want zo te zien had Julian ook niet de push van gisteren.

Yeez

'@jachtluipaard het is niet zijn sprint, maar zijn plaatsing die hem de das om doet. Wil de plek achter alaphilippe innemen maar moet vol id ankers voor een bocht.

madeinstars

Was vooral plaatsing en daarna niet meer aandringen dan echt gebrek aan explosiviteit. Roglic geen moment in problemen gewees, dus hoe je daar aan afleidt dat ie minder zou zijn bergop vraag ik me af.

wieler4live

Roglic leek bergop in spaarmodes maar kan natuurlijk ook net een tikkie minder zijn we gaan het zien deze week

1 2 ... 141 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.