Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 145 ... 349 350
Michieltje

Waarom is Lefevre boos op Jakobsen?

kelderfan

'@AWestie
Je mist Hofstede in dit verhaal. En ja Dumoulin is een hele dure klant.
Maar ik hoop, dat Tom opstaat en in de Giro lekker mee gaat doen voor de prijzen.

kelderfan

'@Michiel
In de Scheldeprijs 1.Pro heeft Fabio Jakobsen zijn jasje uitgedaan op moment dat er waaiers zijn getrokken.
Maar je hoeft bang te zijn, dat hij gaat komen, want zijn baas wil hem echt niet kwijt.
On:
Sepp Kuss is mee in de aanval vandaag.

Michieltje

Pat moet es op zn bloeddruk letten. Of niet zo zuipen als een tempelier

tdola

overwinning 11 en 12 in 1 klap door Kooij.

madeinstars

Vader abandon na een val.

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Hele zware val van Vader de railing over en de afgrond in. Zou een wonder zijn als hij daar zonder ernistige breuken van af komt.

Waardeloos seizoen rigenlijk zo voor hem. Moeten afstappen in Valencia en crashen in Baskenland. Kan ook meteen wel een streep door LBL en de Waalse Pijl. Dan houdt ie slechts 2 kleine nikszeggende koersen in september en oktober over...

Murcia

Olav krijgt nu de beloning voor zijn progressie, tuurlijk is het eindklassement een kadootje maar je moet het wel uitpakken. Twee ritzeges + AK is een heerlijke manier om het verdere seizoen in te gaan.

madeinstars

Opvallend dat Harper nergens meer te zien is. Of heb ik die gemist?

Michieltje

Eenkhoorn boos op Leemreize

Petje

Harper afwezig, heel vervelend. Pecht met Vader. Eenkhoorn vreemd gebaar.
Moet wat gebeuren zo, Soler is in orde.

Commentatoren van ES zijn een drama iedere dag. Sepp is al lang terug... maar ze hebben geen idee. Waardeloze gasten deze 2.

Laatst gewijzigd
YogiBear

Harper lijkt nog wel in het peloton te zitten. Was dus Eenkhoorn.

Laatst gewijzigd
madeinstars

'@Petje voorlopig is er nog weinig aan de hand. Soler is zich helemaal stuk aan het rijden.

Yeez

Harper vreemd. Die moet iets hebben of iets zijn tegengekomen. Wat eigenlijk al sinds 2020 altijd het geval is.

Leemreize echt ijzersterk vandaag en ook eenkhoorn heeft berewerk gedaan!

@yogibear als andere ploegen niet gaan helpen krijgen dcqs en jv het gat niet dicht hoor, dus er is wel degelijk iets aan de hand

Laatst gewijzigd
AWestie

'@kelderfan Ik gebruikte alleen de namen die op de vorige pagina werden genoemd, maar Hofstede is inderdaad ook einde contract voorlopig. En ik schrijf niet dat Tom duur is, uit mijn bijdrage zou je bijna eerder kunnen concluderen dat Dylan en Fabio ondertussen al dikke verdieners zijn.

Petje

Traksel.... wat een dramatische kenner. Iedereen begrijpt wat en waarom iets gebeurd... maar hij niet. Om het nog maar niet over die andere commentator te hebben.

Laatst gewijzigd
Yeez

Kuss is niet in orde dit rondje, net als in de tirreno. Maar je mag er maar gewoon vanuit gaan dat die goed gaat zijn in de tour zag ik hier pas langskomen ;)

tdola

NIks gezoen so far, maar Vader dus vervelend gevallen en naar zkh, hopelijk valt t mee.

Michieltje

Roglic oh Roglic

Yeez

Roglic is geen pokeraar en geen meester tacticus. Blijkt eens te meer

Michieltje

Is toch verschrikkelijk dit. Gewoon ff meespringen

Yeez

Je wil 2 man in het klassement houden en gooit er nu eentje weg… dan moet vingegaard het maar afmaken…

Michieltje

Beschamende vertoning dit

madeinstars

Rampdag

tdola

COnclusie wat we al beetje vreesden dat Roglic niet top is op dit moment (en minder overtuigend dan afgelopen jaren).

1 2 ... 145 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.