Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 144 ... 349 350
Cycling

'@tdola in Sarthe heeft Foss niets te zoeken. Als Foss nu aan het trainen is, is Romandie een optie om nog te rijden voor de Giro. Alleen is dit wel heel dicht voor de Giro. Puur om te trainen en niet voor het klassement zou nog kunnen

Laatst gewijzigd
goldone123

Niks aan de hand dus vingegaard ook heel goed, toen hij jullian volgde en martinez zat vlasov? in zijn wiel kon niet volgen volgens mij. of buchmann

kelderfan

'@Murcia
Inderdaad is Roglic goed in orde gebleken; misschien dan toch mindere dag gisteren.
quote: IDL; "Roglic nog niet enthousiast na vierde plaats: 'Mis een beetje geluk en de benen."
Jonas Vingegaard is goed in het terughalen van o.a. Allaphilippe en Remcootje.

Laatst gewijzigd
Het Jachtluipaard van Numansdorp

Wat is er eigenlijk met Kuss aan de hand dit seizoen? Die rijdt buiten 1 goede dag in Frankrijk ook ver beneden zijn niveau.

S. Morgenstern

Kuss zal wel ziek zijn geweest, zoals zoveel anderen dit voorjaar. Daarnaast sws meer een renner die in de zomer zijn beste niveau haalt.

Murcia

Kuss zijn wisselvalligheid lijkt mij een gegeven, hij blijft de pure klimmer en de man voor de tweede helft van het jaar. Al valt hier niet uit te sluiten dat hij door de kracht van Jonas in één van de komende dagen een sterke rol als knecht bergop gaat vervullen. Hij kon hier energie sparen tot nu toe.

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Met die wisselvalligheid viel het afgelopen jaar wel relatief mee, toen reed hij gewoon vanaf zijn eerste koers van het seizoen constant met de beteren mee bergop.

Laten we hopen dat het ziekte is, anders mag hij ook wel een discussiepunt worden qua Tourselectie. Als Kruijswijk dat is, dan Kuss al helemaal.

Yeez

Kuss reed in frankrijk en de strade sterk vond ik! Is alleen in de strade 2 keer gevallen. Verder inderdaad het bekende van hem… wisselvallig. Hopelijk is dat in de tour eruit

@jachtluipaard zouden ze bij de ploegleiding net zo opportunistisch zijn als jij? Gelijk alles ter discussie stellen bij 1 slechte rit en bij 1 overwinning de loftrompet steken

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Kuss wordt geen discussiepunt, heeft zich in zijn rol als meesterknecht al meer dan genoeg bewezen. Daar veranderen een paar mindere koersen helemaal niets aan.

kelderfan

De rit van morgen zou best eens de reden kunnen zijn, dat Kuss en Vader snel de 1e. groep hebben verlaten, want ook Roglic ziet de komende twee dagen als de zwaarste ritten en hopelijk heeft hij zijn goede benen weer terug en dan zijn die twee belangrijk om erbij te hebben. Een beetje minder vind ik Harper, die nog weinig indruk maakt. Ook last van de voorjaarsgriepjes kan natuurlijk een oorzaak zijn.

S. Morgenstern

Harper reed ze vandaag toch goed naar de voet van die klim? Prima knecht hier.

Murcia

Vandaag leek de theorie over een mindere Roglic niet echt aan de orde, bergop soeverein en zelfs de prikjes van Evenepoel in de afdaling werden goed gecounterd. Slim ook het moment om Jonas achter Julian en Martinez aan te laten gaan waardoor de Movi's gingen rijden. In de sprint moest Roglic een paar keer corrigeren maar zag hij er verder ook scherp uit.

kelderfan

Normaal gesproken in goede doen, doet Roglic altijd mee voor de winst.

Michieltje

Roglic geeft zelf aan deze week niet de goede benen te hebben. Dat belooft dan nog wat

Petje

Ik zie dat de 1 mei koers in Duitsland er niet meer bij staat voor Jumbo..

Ik begreep trouwens niet waarom Eenkhoorn niet gewoon in de kopgroep mocht blijven. Juist tegen het einde of zelf halverwege is dat gewoon een extra knecht die er dan extra bij zal zijn.

Verder is duidelijk dat de vorm van Kuss totaal niet te voorspellen is, altijd zeer hoopvol maar daardoor valt het vaak ook tegen.

kelderfan

De baas boos op Jakobsen; misschien wil die wel de overstap maken naar JV in plaats van de geplaagde Dekker.

veld

'@kelderfan Dat zou geweldig zijn. En daarnaast nog Van Baarle i.p.v. Dumoulin en Ahrensman als extraatje. Dat alles zou ongeveer budgetneutraal moeten kunnen lijkt mij.

madeinstars

Volgens mij wint Kooij hier de CdS

kelderfan

Olav Kooij doet 't mooi hoor hoor zijn 2e. zege en bonus.

madeinstars

Wel een cadeautje van de omstandigheden. Maar hoe hij om de valpartij heen stuurde en naar de kop reed was knap.

Overigens netjes dat hij niet uitgebreid juicht.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Zeker een cadeautje, maar Kooij is supersterk geworden en hij mag Meurisse zeker bedanken met een bloemetje.

AWestie

Misschien doet een jury hier nog een plasje over, maar hij komt sowieso hoger

kelderfan

'@veld
Wat dat betreft zou Van Baarle zeker een versterking zijn voor die luxe trein van Wout Van Aert; maar ik ben bang dat die niet zomaar weggaat bij Ineos.

kelderfan

Ja Olav heeft ook de eindzege binnen van dit rondje. Chapeau# Olav Kooij.

AWestie

Dekker, Dumoulin out en Van Baarle, Jakobsen, Arensman in? Dat lijkt me echt op heel veel vlakke onwaarschijnlijk. Jakobsen past qua prioriteiten totaal niet en de groep lijkt me zelfs zonder Arensman nog niet echt budgetneutraal.

1 2 ... 144 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.