Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 147 ... 349 350
Het Jachtluipaard van Numansdorp

Dat filmpje bevestigd juist ook weer wat ik hierboven al zij. Namelijk dat Vingegaard zijn (achter)wiel slipt, waarna hij tegen Vlasov aanrijdt, de controle verliest en nog een keer naar links zwenkt en Vlasov onbedoeld de boarding in beukt.

BraboCycling

Pfoe wat heftig nieuws over Milan Vader, ligt kritiek in het ziekenhuis. Vernauwde halsslagaders, gebroken schouder en sleutelbeen... Laten we hopen dat hij er bovenop komt, wat erg....

Michieltje

Gadverdamme. Ik wilde net iets anders hier zeggen over de kopmannen. Maar nu laat ik het bij even naar boven kijken en Milan een spoedig herstel wensen,

appiett

Nou zeg dat, dit is heel triest nieuws

Sandy Casar

Wat een verschrikkelijk nieuws. Stil van

madeinstars

Fucking hell zeg. Wat een dramatische klotedag met dramatisch klotenieuws.

Petje

Het wielrennen moet echt veiliger. We hopen maar 1 ding en dat is dat nu Vader zo goed mogelijk hier uit komt. Maar het moet veiliger! Minder snelle fietsen bv betere bescherming en minder teams. Etc.

Laatst gewijzigd
Murcia

Na een lange werkdag wilde ik terugkijken en mijn meningen spuien,maar wat doet het er allemaal toe bij dit verschrikkelijke nieuws. Kan alleen maar hopen dat Milan hier doorheen komt. Laat het hier voorlopig ook maar bij want wat een ellende voor de renner en wie hem lief is.

Robert

Pfff heel heftig van Vader. Veel sterkte voor hem.

Quesada Quesada

Update: de toestand van Milan Vader is gelukkig weer stabiel (Sporza)

Laatst gewijzigd
Michieltje

Word je toch week van in de maag.

Thanks voor de update QQ

kelderfan

Ik sluit mij daarbij aan, dat het herstel van Milan Vader veel belangrijker is, dan de malheur van de kopmannen.
Hopelijk komt 't goed.

AWestie

Vingegaard had ik meer van verwacht met zijn vorm en de verkenningen de week voor deze koers. Was meer met anderen bezig had ik het idee, frustrerend. Betrokken bij vallen bergop verdient dan ook niet de schoonheidsprijs.

madeinstars

Had even het idee dat Vingegaard de sterkste man in koera was op Krebelin. Maar zat duidelijk ook op de limiet en net niet goed genoeg. Heel veel werk aan de winkel voor de Tour.

kelderfan

Jonas Heeft 't geprobeerd, maar hij heeft het niet kunnen afmaken na de opening van Roglic.
JV heeft zich vandaag toch goed laten zien.

kelderfan

Ja de hoogtestages hebben nog niet tot de verwachte resultaten geleid.

Michieltje

Jonas toch wel een beetje het sukkeltje vh stel. Rijdt er weer eentje in de wielen en dankzij een Groenwegentje verliest ie ook nog eens onnodig een mooie 5de plek in het ak.

xistnc

5e of 6e maakt ook niet echt uit. Twee dagen geklungel en daarnaast sowieso voortdurend slecht positioneren kosten hem een podiumplek, maar tweede achter Martinez was allicht sowieso het hoogt haalbare.

Quesada Quesada

Belabberd eindresultaat natuurlijk gezien het feit je hier start met je twee toppers tegen toch wel de subtop qua klassementsrenners.
Ook de ondersteuning was matig te noemen. Van een Kuss en Harper mag je toch (veel) meer verwachten.
Benieuwd of we de redenen achter deze slechte prestaties te horen zullen krijgen.
Verder snel vergeten dit rondje en op naar betere prestaties.

xistnc

Kuss inderdaad ondermaats. Harper is sowieso onberekenbaar, dat bevestigt hij opnieuw. Leemreize blijkt vooralsnog niet goed genoeg voor Jumbo.

kelderfan

Ja, maar je mag toch wel de nodige lessen trekken uit dit rondje en dat is om de kerk.
Het is niet echt belabberd te noemen, maar Roglic is niet in goede doen en ook Jonas Vingegaard leek sterk in de loop van de week, maar na alle verkenningen komt hij toch te kort. Ook Sepp Kuss heb ik beter gezien en Harper valt echt tegen.
Van Leemreize en Eenkhoorn mag je niet te veel verwachten.
Bij de volgende gelegenheid zou ik toch een sterkere groep samenstellen. Want waar is o.a. Foss gebleven.

Quesada Quesada

En met een wat positievere blik:
- Roglic en Vingegaard zijn heelhuids uit dit rondje vol gevaarlijke afdalingen gekomen.
- Vingegaard heeft weer wat wijze lessen geleerd in het kopman zijn.
- Roglic heeft een prachtige tijdrit gereden en heeft de rest vd week lekker kunnen trainen voor de Ardennenklassiekers.
- Leemreize heeft het als jonkie aardig gedaan.

Quesada Quesada

'@kelderfan Foss zit al een week op de Teide.
Je miste deze week qua ondersteuning natuurlijk ook de in vorm zijnde Gesink wegens familieomstandigheden.
Uiteindelijk had dat voor het eindresultaat waarschijnlijk weinig uit gemaakt.

Rawolf

Roglic schijnbaar knieproblemen.
Vingegaard weer op een lullige manier een mede GC favoriet onderuit geschoffelt....
Team ondermaats.

Snel naar de Amstel Gold Race

madeinstars

Roglic natuurlijk wel een beetje zorgelijk, maar aan de andere kant vind ik het ook wel prettig dat we nu niet de jaarlijkse en oeverloze 'te vroeg in vorm' discussie hoeven voeren.

1 2 ... 147 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.