Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 148 ... 349 350
Het Jachtluipaard van Numansdorp

3x een valpartij bergop dit seizoen en 3x een renner van Jumbo die de schuldige is. Tsja..

Verder was die hele week een verschrikkelijke disasterclass van de ploeg, over geen enkele renner valt een positief verhaal te vertellen:
- Vreselijke valpartij van Vader.
- Kuss die geen deuk in een pakje boter rijdt.
- Harper die geen deuk in een pakje boter rijdt.
- Leemreize die geen stappen zet qua ontwikkeling en sowieso niet het gewenste niveau lijkt te hebben.
- Roglic die voor zijn doen totaal waardeloos is en zijn beste jaren gehad lijkt te hebben
- Vingegaard die verschrikkelijk koersinstelling heeft en een tactische dwaas is. En sturen bergop kan hij blijkbaar ook niet echt..
- Eenkhoorn is zowaar de minst teleurstellende renner, maar die heeft zich de afgelopen jaren ook amper ontwikkeld.

Sowieso is de klimploeg in de breedte heel matig dit seizoen. De grote rondes gaan een pijnlijke reality-check worden gok ik zo. Dat wordt even pas op de plaats maken en niet denken dat je de beste ploeg ter wereld bent.

Laatst gewijzigd
IK

Primoz zei tegenover sloveense radio na de etappe van vandaag, dat hij al voor deze wedstrijd pijn had in de spier aan de achterkant van de knie en dat hij alles heeft gegeven voor de best mogelijke prestatie in #itzulia. Tijdens de wedstrijd is dit ook niet verbeteerd. Nu gaat hij proberen te rusten en dan kijkt hij uit naar nieuwe uitdagingen.
Bron: https://twitter.com/Val202/status/1512832756589469710

Laatst gewijzigd
IK

Primoz zei tegenover Sloveense radio na de etappe van vandaag, dat hij al voor deze wedstrijd pijn had in de spier aan de achterkant van de knie en dat hij alles heeft gegeven voor de best mogelijke prestatie in #itzulia. Tijdens de wedstrijd heeft dit pijn ook niet verbeteerd. Nu gaat hij proberen te rusten en dan kijkt hij uit naar nieuwe uitdagingen.
Bron: https://twitter.com/Val202/status/1512832756589469710

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Hmm, vrij riskant om iemand met knieproblemen te laten doorfietsen. Helemaal als dit al langer speelt dan deze week.

Tis te hopen dat hij de Waalse klassiekers nog haalt, anders hebben ze helemaal geen ploeg meer om op te stellen zonder vd Sande, Vader en Hessmann(?).

IK

'@hetjuichtpaard
in de spier an de achterkant van de knie. Niet knie. Dat is toch een verschil.

Sjonge Jonge

De grootste disaster deze week was natuurlijk de belachelijke beschuldiging aan het adres van Reef door enkelen

madeinstars

Het jachtluipaard weet het zoals vanouds dan weer in het absurde te trekken

Het Jachtluipaard van Numansdorp

Alsnog, spierproblemen kunnen flink verergeren als je flinke inspanningen levert in plaats van rust te nemen.

Laatst gewijzigd
I Langof

ets mindere Primoz deze week omdat hij heeft volgens mij ontsteking van M. Semitendonosus. Herstel duurt normaal gezien 2 tot 3 weken. Beterschap!

kelderfan

Oei is dat de reden van zin magere optreden. Als het herstel 2 tot 3 weken is, dan kan hij de WP en LBL niet rijden, lijkt mij.
Dat is toch wel een aderlating voor de ploeg. Maar hoe zit dat met Kuss, die volgens PCS een OTL achter zijn naam heeft staan.

Michieltje

Aah, Mas wist ervan toen hij vanmiddag lachend een tikkie op Primoz zn gekwetste spier gaf.

kelderfan

Ja, dat zag je goed. Roglic ging direct ook wrijven over die plek. Maar dan is genoemde plek niet achter de knie, maar gaat 't om dijspier. Dat moet dan sneller opgelost zijn dan de genoemde 2 a 3 weken.
Dan snap ik ook waarom Jonas zo vaak achterom zat te kijken. Ik dacht hij zoekt Sepp Kuss, maar hij maakte zich dus zorgen over die dijspier van Primoz.

Yeez

Fysiek ongemak dus.

IK

'@kelderfan
Primoz zei achter de knie.

I Langof

Ik denk dat de hele spiergroep (samen met dijspier en enkele andere spieren) voor extensie en adductie in het heupgewricht goed is. Voor dit reden was Primoz ook niet bilj met tikkie van Mas.

Michieltje

Ik denk dat Primoz het wel kon waarderen. Hij en Mas zijn goed met elkaar

peerduell

Ik heb dit ook bij 'wielercommentatoren' gepost maar de laatste opmerking van Hermsen dat "Remco" toch nog voor een Jumbo/Visma man was geëindigd is de druppel om het ook hier te plaatsten."Traksel en Hermsen, het slechtste wat een sportprogramma kan bieden als commentatoren.Ik erger me al geruime tijd aan het volstrekt gebrek aan taalvaardigheid van Traksel die geen fatsoenlijk geformuleerde zin uit zijn mond krijgt anders dan op lagere school niveau .En dan Hermsen die een ziekelijke adoratie voor het vinyl gilde aan de dag legt en wrs betaald wordt door Lefevere om het vinyl geluid zoveel mogelijk te laten horen.Het gedweep met "Remco" en "Julian" is dat van een hitsig tienermeisje. Geluid sinds 2 dagen voorgoed uitgezet.Die 2 zijn niet te harden maar erger m.i. volstrekt ongeschikt voor de job"

madeinstars

Die twee zijn inderdaad afschuwelijk. Ik kijk de eurosport player doorgaans ook met het geluid uit.

xistnc

Traksel was inderdaad weer dramatisch, maar die opmerking waar je naar verwijst ging om de tijd die REV op het laatst nog had goedgemaakt en de consequentie daarvan.

Michieltje

Mss moeten we José Been, de halfzus van Marcella Mesker, maar weer eens van stal halen. Die was ook echt vréselijk slecht.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hiervoor is een prachtig topic bedacht... hou die opmerkingen lekker daar zou ik zeggen.

AWestie

'@sjonge jonge Welke opmerking rond Reef?

Met een blessures nog zo 'meedoen' is trouwens ook wel echt getuige van kwaliteit. Was waarschijnlijk niet slim, maar hij liet nog wel zien dat hij sterk is.

De ploeg zit zo wel een beetje in de lappenmand inderdaad, wat zou nu een beetje de heuvelkern moeten zijn zonder twijfelgevallen?

Petje

Die 2 mafkezen van Eurosport zijn nog slechter dan maarten van de NOS. Dat dit kan is echt onbegrijpelijk, wat slecht.

Laatst gewijzigd
AWestie

Jos van Emden doet al niet meer mee. Grenspaaltje gezien en klaar was ie ;)

peerduell

'@Rahimns Ik heb duidelijk gemaakt waarom ik het hier en óók bij het ander topic 'je mening over het wielercommentaar' heb geplaatst en vraag me af of je het wel gelezen hebt. En verder bepaal ik zelf wel wat en waar ik iets plaats.Als dat niet ok is dan zal de moderator mij daar wel op wijzen.En volgens mij ben jij niet de moderator maar simpel een poster met een JV voorkeur.

1 2 ... 148 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.