Benoot en Laporte zijn top aanvullingen en redden Jumbo met podiumplekken. Laporte jammer vandaag, dat wel. Hoop dat de blessures en ziektes ophouden vanaf nu! En benieuwd of Kuss en Kruiswijk bv echt goed worden. Ook benieuwd of v Aert zijn voorseizoen verlengd.
Drama koersradio in de Amstel.
Bij Tiesj moest ik af en toe terugdenken aan Jonas, gisteren. Ook bij hem gaat er veel energie verloren op verkeerde momenten. Podiumplek is verdiend, vermoedelijk was hij ook derde geworden als hij wel met de twee voorsten mee was geweest en mogelijk zelfs vierde als hij met Teuns de sprong had kunnen maken.
'@tdola
Benoot heeft niets te zoeken in Roubaix. die gaat voor de WP/LBL met Vingegaard.
Voor Roubaix hoop/verwacht ik Van Aert met Laporte, Teunissen, Van Hooydonck, Roosen, Van Dijke Mick en Affini.
Want Eenkhoorn heeft een zware Pays Vasco gereden en Van Emden moest al vroeg opgeven vandaag.
Bennoot was goed vandaag, dat zal de ploeg fijn vinden (want NLse sponsor en mooi in beeld en op het podium).
Dumoulin ouderwets matig in deze koers, dus ook dat lijkt goed nieuws ;)
van Emden ziek of zo? Dat is jammer, want die had mooi PR nog mee kunnen pikken (hoewel hij geloof ik tot de 'heuvel- en rondemannen' wordt gerekend.
Ik heb begrepen dat Benoot samen met Cosnefroy weer teruggereden is naar de kop,nadat ze een bocht misten.Benoot suggereerde in zijn interview dat hij daarbij een groot deel van die achtervolging had geleid.En nadat ze net voor de Bemelerberg(?) weer aansloten Cosnefroy zijn demarrage naar Kwiatkowski plaatste.M.I. moet Tiesj toch wat energiezuiniger omspringen met zijn vele krachten.Maar ja , zo aanvallend en initiatiefrijk koersen zie ik ook graag.Dus dilemma.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.