'@Geel Zwarte Bril
Dat zal zeker zo zijn, dat Kelderman te duur was op dat ogenblik, maar als JV Van Baarle, Tratnik en Arensman in het vizier heeft, dan lijkt mij Kelderman geen dure vis. Ook lees ik dat Dumoulin en JV na de Giro gaan praten.
Maar goed is maar afwachten wat het gaat worden met de drie genoemde kandidaten.
Ze zouden wel gek zijn als ze Dekker laten sprinten daar in Hongarije. Kan je ook niet maken tegenover Kooij natuurlijk.
Nee, Dekker hoort gewoon een van de eerste wagonnetjes van de sprinttrein te worden. Van Belle - Dekker - Tim - Mick -Kooij, zoiets zou het moeten worden.
Kooij was toen ook al de sprinter die werd uitgespeeld. Behalve in de eerste rit, waarin hij op dat slotbultje de voorlaatste keer er doorheen zakte en in de rit waarin hij op bijna een kwartier binnen kwam.
Dekker is nu gewoon (weer) een renner voor in het treintje van Kooij. Heeft op dit moment niet het niveau om zelf in andere koersen uitgespeeld te worden.
Interview met Foss, die als het goed gaat met Dumoulin, hem zal steunen. Ik lees dan knechten.
https://www.velonews.com/events/giro-ditalia/norwegian-ace-tobias-foss-winning-the-tour-de-france-is-what-i-am-working-on-every-day/?utm_campaign=&utm_content=&utm_medium=organic-social&utm_source=VeloNews,velonews-facebook,twitter
Morgen een JV renner meesturen met een (sterke) vluchtgroep of met het hele klimteam de Etna oprijden ?
Ik schat dat er een grote kans is dat uit een vluchtgroep de ritwinnaar komt en waarom zou dat geen JV klimrenner kunnen zijn.
Ik denk hierbij aan in eerste instantie aan Leemreize en daarna pas aan een Bouwman of Oomen.
De klassementsmannen zullen zich nog wel gedeinsd houden.
Leemreize is kansloos in een sterke kopgroep, die zou het moeten hebben van zo'n vluchtgroep als die waaruit Bouwman in één van zijn eerste deelnames bijna vooruit bleef. Ik denk niet dat het zo'n groepje wordt, maar hij zou er op kunnen gokken. Zichzelf helemaal uit elkaar trekken in een echte strijd voor de vlucht, om in een sterke grotere kopgroep te belanden lijkt me verspilling van zijn energie. Dan zou ik eerder voor Oomen of Bouwman gaan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.