Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 184 ... 349 350
AWestie

Zes Nederlandse jonkies dus in Hongarije: Kooij, Dekker, Van Dijke (2x), Geleijn en Van Belle. Daar heb ik zin in!

Yeez

Roglic
Vingegaard
Kuss
Dennis
Kruijswijk
V aert
Laporte
Benoot
Teunissen
V hooydonck

Zijn trouwens op hoogtestage op de sierra nevada. Laporte v hooydonck en teunissen zijn natuurlijk mee voor die laatste tourplek

goldone123

Idd, die arensman halen, em dan kijken voor een top klimmer en denk ik niet dat daar geld voor is.

Yeez

Het leven is niet altijd en en en 😜

AWestie

Oké, de Gazzetta is doorgaans betrouwbaar, maar het enige dat ik extra lees is dat op de rustdag meerdere bronnen hebben bevestigd dat het zeer zeer waarschijnlijk is. Ik hoop het, maar kan niet zo veel met dit nieuws.

Lekker wachten tot die vermaledijde transferdeadline.

Nick Vermeulen

https://www.hln.be/wielrennen/wout-van-aert-krijgt-er-superschaduwkopman-bij-dylan-van-baarle-is-rond-met-jumbo-visma~a6a4aac3/

kelderfan

Carlijn Achtereekte is wel een verrassing te noemen en hopelijk heeft Gazetta gelijk met Van Baarle, want die Van Baarle zou echt een versterking zijn.
Wat Hongarije betreft kiest JV voor een leuke aanpak met zo'n jonge club. Maar JV is wel heel voorzichtig met het brengen van Mick van Dijke, want die is echt goed onderweg.
Voor vandaag zal JV wel voor het oude principe kiezen om de kopmannen te beschermen.

kelderfan

'@Yeez
En... maar jij had Tratnik nog in je vizier. Dat wordt nog een drukke transferperiode.

Yeez

'@kelderfan ik niet, maar hln meldde dat tratnik zo goed als rond was met jv en ook thijs zonneveld meldde nu in zijn podcast dat hij volgend seizoen komt.

https://www.hln.be/wielrennen/wout-van-aert-krijgt-er-superschaduwkopman-bij-dylan-van-baarle-is-rond-met-jumbo-visma~a6a4aac3/

En ook v baarle komt met zekerheid volgens hln

S. Morgenstern

Van Baarle zou natuurlijk wel echt een toptransfer zijn voor Jumbo. Een toprenner die perfect aansluit bij alle ambities van de ploeg.

kelderfan

'@Yeez
Dat lijkt mij dan zo goed als rond wat betreft de komst van Tratnik en Van Baarle. Als Gazetta en HLN dat nu al bevestigen is wel vroeg in 't seizoen.
@S.Morgenstern
Je hebt volkomen gelijk, dat Van Baarle perfect aansluit bij de Vlaamse klassiekers; alhoewel @Michiel het goed ziet, dat je met Van Aert en Van Baarle twee kopmannen hebt voor dat werk. Dan moeten er wel goede afspraken komen.

S. Morgenstern

Vlaamse klassiekers zijn koersen waarin, door de openheid van dat koersverloop, het hebben van meerdere kopmannen juist heel goed kan werken.

AWestie

Fijn dat WF iets meer body geeft aan het Van Baarle nieuwtje van vandaag. Je zou door het schrijfsel van Raymond bijna gaan denken dat Mike eerder dan Tom zou vertrekken.

Yeez

Mike twijfelde ik altijd al over om te verlengen. Groeit niet door en lijkt zijn plek meer en meer te verliezen.

Ondertussen probeerde eenkhoorn en Leemreize mee te springen in de giro

Michieltje

Foss voor Dumoulin knechten? Alstjeblieft niet zeg. Zolang JV de koers niet hoeft te maken omdat Dumoulin bovenaan staat, dan ook geen reden tot knechten.

S. Morgenstern

Dat is toch ook precies het verhaal van Foss?

Michieltje

Eh nee, totaal niet

S. Morgenstern

De grens wordt door hem gelegd bij uitzicht op winstkansen. Lijkt me nagenoeg hetzelfde.

Murcia

Het nieuws van Dylan is geweldig, hij is een renner die door zijn veelzijdigheid al gewild was maar nu komen de laatste twee seizoenen met name er ook overwinningen en podiumplaatsen bij. Ik zie zijn komst niet bijten met de ambities van Wout maar meer als een investering in het voorjaarswerk nu Pogacar in het rondewerk aan een structurele dominantie bezig is. Net als INEOS zie je bij TJV een duidelijke opwaardering van het klassieke werk tegenover AK grote rondes. Niks mis mee als je weet dat je grootste ronde renner al aardig over de dertig is. Met de volgens Zonneveld zekere komst van Tratnik heeft de ploeg weer doorgeselecteerd. Vraag is nog wie er dan moet vertrekken, met name voor een Teunissen dreigt een rol in de marge.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Dan zal mijn Engels niet zo goed zijn

I think we will be around each other, Dumoulin is a big champion, and he’s won this race before. If he is going well, I will fully support him,” Foss said “If not then we see and we will try our best every day. It will be our best option.

S. Morgenstern

Ja, en gezien alle andere interviews met Foss weten we dat 'going well' betekent dat Dumoulin op zijn oude niveau zou presenteren. Hij heeft verder gewoon een vrije rol en alle kansen om voor zichzelf te rijden (geeft hij ook daar weer aan), maar weet dat hij hier start met een wereldtopper die als hij goed is uiteraard een paar klassen beter is.

Michieltje

Ah, bijzondere analyse van zijn woorden, ik ben niet bekend met zijn eerdere interviews. Klinkt niet erg welbespraakt. Maar laten we hopen dat het zo is

madeinstars

Nee, ze gaan Foss straks op het vlakke deel op kop laten rijden voor Dumoulin...

kelderfan

'@Michiel
Ik denk, dat Dumoulin de 1e. man is en dat Oomen en Foss gaan kijken wie er 't beste voorstaat. Ik gok dat Foss duidelijk de beste is in deze. Dus zie ik ook na jouw quote, dat Foss schaduwkopman is.

kelderfan

'@Murcia
Ik zou 't jammer vinden, als Mike Teunissen de klos wordt van de deal met Van Baarle. Na Dumoulin weer een dikke vis.
Ik hoop dat Van Baarle beter past in 't plaatje.

1 2 ... 184 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.