Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 185 ... 349 350
Yeez

In de live slow ride fast podcast meldt dekker dat arensman naar ineos zou gaan (uit betrouwbare bronnen). Dit was als reactie op ten dam die zei dat volgens oomen arensman meerdere keren binnen jv werd genoemd

Laatst gewijzigd
AWestie

Goeie podcast was dat weer: ook de logistiek bleef even bij mij hangen rond de ronde van Italie en Hongarije. De Grande Partenza doet die tweede ronde indirect goed met alle Worldteams, omdat de vrachtwagens er toch al staan lijkt het ;)

veld

'@murcia e.a. Tot nu toe is Dumoulin voor TJV het tegendeel van een dikke vis gebleken, maar wel een heel dure( naar verluidt 1,8 m per jaar). Wat mij betreft hem, Dekker, Hofstede ,eventueel Harper en desnoods ook Teunissen laten gaan, zeker als je daardoor de ruimte krijgt om Van Baarle, Arensman, Tratnik en nog een bovengemiddel klimknecht kunt binnenhalen. Naar mijn mening zijn Dumoulin en enkele andere dure jongens verleden tijd en is Arensman de Nederlandse rondetoekomst.

Poeksel

Maar helaas, de kans dat Arensman (volgend jaar) komt is klein.

Yeez

Arensman zou volgens WielerFlits niet ingaan op de aanbieding van jv…

Jammer! Maar gezien zijn eerdere interviews een bescheiden jongen die in alle rust wil ontwikkelen. Misschien daarom niet als nl’er kopman zijn in een nl’se ploeg…

Michieltje

Mss wordt hij dan rond zn 30ste kopman bij ineos

kelderfan

'@veld
Nee Teunissen laten gaan, want je met Van Aert en Van Baarle twee kopmannen hebt voor dat werk en daarbij Benoot en Laporte voor in de finale, dan heb je twee sterke mannen nodig om die vier in de finale te brengen. Juist de aanloop tot de finale lijkt mij 't belangrijkste deel van de koers. Van Hooydonck en Teunissen zijn juist voor dat werk het meeste geschikt.
Ik denk dat Harper de klos wordt met natuurlijk Dekker en Hofstede. Die nu al voorbij gereden worden door de jongens van het opleidingstrajec.
Ik denk dat Tom Dumoulin blijft.
@Yeez
Het zou jammer zijn als Arensman niet voor JV kiest.

Quesada Quesada

Ineos zal Arensman wel een giga contract hebben voorgeschoteld. Nu ze Van Baarle al verliezen aan Jumbo Visma, zal het ze extra gelegen zijn om de strijd om Arensman te winnen. Erekwestie.

Michieltje

Dumoulin mag voor Foss gaan knechten

AWestie

Tom zakt weg, jammer dat het al op de Etna gebeurt. Knop om en Foss vooraan zetten de komende twee weken jongen!

Cen Morawec

Wat is nu met Jumbo-Visma op Etna. Waarom is Tom Dumoulin alleen en er is geen steun voor van de ploeg voor hem? Hetzelfde als bij Roglic in PN laatste etappe. Maar: daar wachtte Wout of zijn kopman.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Tom is vergane glorie. Daarom

AWestie

Geen Jumbo-Visma bij de favorietengroep, oef. Leemreize was een klein lichtpuntje vandaag.

goldone123

Zit niemand meer bij van jumbo visma, heel erg slecht dit

Yeez

Scenario waar je met foss en dumoulin rekening mee kon houden na hun voorjaar, maar dit is ronduit teleurstellend/slecht van de ploeg. Heel heel jammer.

Chris1995tjv

wat een aanfluiting dit enige lichtpuntje leemreize

Michieltje

Ik wijzig mn planning dan maar en ga de komende weken weer storage wars en below deck kijken

Apemantus

Blamage.

Poeksel

Plan B dan maar, voor ritzeges gaan?

Murcia

Leemreize vandaag dapper en goed, keurig op eigen tempo naar boven gereden en dicht bij Mauri gekomen. Voor de rest natuurlijk teleurstellend wat de ploeg liet zien. Kan niet zeggen dat Tom mij hier verrast want dat zag ik wel aankomen maar Tobias, Sam en Koen vallen tegen waarbij ik de eerste twee dit zwaarder aanreken als kopman. Betekend simpelweg dat men in de rest van de Giro voor ritten moet gaan en dus niet aan AK hoeft te denken. Maar pijnlijk is vandaag wel.

Apemantus

Tom wil doorgaan tot Parijs 2024, maar niet meer bij TJV, moet hij zelf ook niet willen.

AWestie

Lekker plan B schrijven inderdaad. Het is nog vroeg in de Giro dus er zijn nog heel veel kaarten over: ritten, De Tijdrit (voor Tom dan), bollen of stiekem uiteindelijk de top-tien in sluipen in de derde week. Al moet dat laatste totaal geen doel zijn, is ze allemaal al eens gelukt. We weten uit het verleden dat het allemaal kan.

Beter dat nu de deksel op de neus komt dan eind eerste week of in de tweede week. Nu is de Giro nog maar net ontstoken.

Murcia

De kans dat Tom zijn toekomst ligt bij TJV schatte ik al niet zo hoog in maar dat wordt alleen maar minder, hij is aangetrokken en wordt betaald als klassementsrenner dan is de opbrengst naar 2,5 jaar dermate laag dat ik mij niet kan voorstellen dat hij blijft. Net als bij een Campenaerts geldt voor Tom dat je niet kunt blijven voor alleen wat ereplaatsen in een tijdrit. Overigens zit ook een Sam op een punt waarbij je grondig met elkaar moet doornemen wat het perspectief is, ga je door als knecht of zie je nog kans om aan te knopen bij het verleden. De ploeg zal vermoed ik kiezen voor het eerste. Foss geef ik meer krediet omdat zijn voorjaar letterlijk in duigen viel met valpartijen en Covid.

tdola

Jammer, niks gezien maar uitslag spreekt voor zich. Hopelijk kan foss nog verbeteren voor een klassement. Rest lijkt me voor ritzege gaan de juiste optie.

AWestie

Trouwens nu -alweer- speculeren over Toms toekomst is ook weinig zinvol. Ik wacht daar liever een volle Giro voor af ofzo.

1 2 ... 185 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.