Is inderdaad wel een goede weergave van hoe ik er ook in sta, begin meer er meer te begrijpen waarom Tony zich zo ergerde tijdens die Tour. Tom zijn gemoedstoestand wordt dan het overheersende en begint anderen te irriteren die door willen en moeten. Primoz viel vorig jaar, reed daarna een paar dagen als een mummy en stapte uiteindelijk af maar vond nog de humor en motiveerde zijn ploeggenoten zoals Jonas. Dat versterkt de teamgeest ipv er afbreuk aan te doen.
Koen heeft er weer zin in. Kijken wat 't wordt de blauwe trui of strijden om de winst.
Ook Sepp Kuss heeft weer een route uitgestippeld, waarbij de temperaturen boven de 40% uitkomen. Dus zo'n doortocht door rivierbeddingen is niet verkeerd; alleen de begeleidende auto moet zich aanpassen. Go Sepp Kuss.
De trainingsdag met Wout Van Aert, Primoz Roglic, Tiesj Benoot, Christoph Laporte en Nathan Van Hooydonck is niet misselijk te noemen.
Ik catch je drift Murcia. Ik dacht eerst ook Tom poes heeft weer een smoes. Pijntjes worden eigenlijk nooit gevoeld door renners die in vorm zijn. Als je begrijpt wat ik bedoelt
Tom en ik hebben ook een slechte relatie. Stevie had de eerste Nederlander moeten zijn die de Giro won. Toen Tom won had ik last van kniesoren. Niet aangeboren hoor. Kon niet voor hem juichen, mijn droom lag immers in duigen. Nu hoort Dumoulin bij ons team maar hebben we nog weinig van hem gezien. Geen cream of the crop, riset niet to the top. Zn aantrekken neigt onderhand naar een flop
En toen nog wat lieve woorden en een linkje. Mss was dat de oorzaak
Nu ik het opnieuw typ lijkt het wel een godvergeten sinterklaas gedichtje. Nee prima dat ie uiteindelijk niet doorkwam
Hup Tom
Leemreize gaat veel volwassener en sterker uit deze Giro komen, je ziet hem groeien. Vind hem deze ronde al meer indruk maken dan in alle voorgaande bij elkaar.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.