Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 195 ... 349 350
Murcia

Is inderdaad wel een goede weergave van hoe ik er ook in sta, begin meer er meer te begrijpen waarom Tony zich zo ergerde tijdens die Tour. Tom zijn gemoedstoestand wordt dan het overheersende en begint anderen te irriteren die door willen en moeten. Primoz viel vorig jaar, reed daarna een paar dagen als een mummy en stapte uiteindelijk af maar vond nog de humor en motiveerde zijn ploeggenoten zoals Jonas. Dat versterkt de teamgeest ipv er afbreuk aan te doen.

Yeez

Ik heb geen idee of hij een negatieve invloed heeft op het team deze giro, maar de manier waarop hij met zijn (ook negatieve) emoties te koop loopt kan ik mij voorstellen dat zijn teamgenoten dat ook wel zullen merken. Wij hebben hebben het er ook niet voor niets elke dag over

AWestie

Tom 'het enigma' Dumoulin: berucht en heeft last van zijn rug.

Yeez

Volgens in het wiel al dagen last en ondervind hij er redelijk wat hinder van…

tdola

Teunissen en van hooydonk iig dus in Noorwegen. Opvallend verder dat deelname roglic en vingegaard aan dauphine nog.niet zeker is volgens artikel.

Yeez

Geloof wel dat ze die gaan rijden. Anders zou roglic vanaf baskenland geen wedstrijd rijden tot de tour en vingegaard vanaf lbl niet meer.

kelderfan

Koen heeft er weer zin in. Kijken wat 't wordt de blauwe trui of strijden om de winst.
Ook Sepp Kuss heeft weer een route uitgestippeld, waarbij de temperaturen boven de 40% uitkomen. Dus zo'n doortocht door rivierbeddingen is niet verkeerd; alleen de begeleidende auto moet zich aanpassen. Go Sepp Kuss.
De trainingsdag met Wout Van Aert, Primoz Roglic, Tiesj Benoot, Christoph Laporte en Nathan Van Hooydonck is niet misselijk te noemen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Sam Oomen heeft nog geen enkele keer in de top tien gereden, en goede kans dat hij dat ook niet gaat doen, maar hij is wel zeer constant: elke rit top vijftig! Als enige renner van het peloton vermoed ik. Zijn slechtste resultaat is plek 42. Vanaf de vijfde etappe zelfs elke rit top 25.

Michieltje

Had ik gisteravond een, al zeg ik het zelf, prachtige post geplaatst over Dumoulin...is deze niet zichtbaar hier. Wordt er gemodereerd of is er een kink in de kabel hier?

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Michiel
Probeer 't nog eens, want ik ben benieuwd.

AWestie

Er wordt automatisch gemodereerd op bepaalde woorden en linkjes. Contactformulier invullen als die niet wordt geplaatst.

Yeez

Voor het mooie de verkeerde mannen mee vandaag? Foss was heel actief, maar ineens weg. Bouwman mocht helaas niet van eolo…

Michieltje

Ik catch je drift Murcia. Ik dacht eerst ook Tom poes heeft weer een smoes. Pijntjes worden eigenlijk nooit gevoeld door renners die in vorm zijn. Als je begrijpt wat ik bedoelt

Tom en ik hebben ook een slechte relatie. Stevie had de eerste Nederlander moeten zijn die de Giro won. Toen Tom won had ik last van kniesoren. Niet aangeboren hoor. Kon niet voor hem juichen, mijn droom lag immers in duigen. Nu hoort Dumoulin bij ons team maar hebben we nog weinig van hem gezien. Geen cream of the crop, riset niet to the top. Zn aantrekken neigt onderhand naar een flop

En toen nog wat lieve woorden en een linkje. Mss was dat de oorzaak

Nu ik het opnieuw typ lijkt het wel een godvergeten sinterklaas gedichtje. Nee prima dat ie uiteindelijk niet doorkwam

Hup Tom

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik lig weer in een deuk, maar vandaag zijn de neo's actief en mee met Mathieu.
Zij worden ook keurig in beeld gebracht door 't team. Tom zonder poes grrr. kijkt met genoegen naar 't beeld.
Gisteren was hij nog leuk aan 't keuvelen met Mathieu.🤔

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ook een leuke voor de liefhebbers. Harper en Hofstede mogen weer koersen in de Sibiu Cycling Tour met Leemreize, Eenkhoorn, Dekker en Tim van Dijke..

AWestie

Om precies te zijn is Eenkhoorn al even geen neo meer, @kelderfan. Om nog maar te zwijgen over cryptische zinnen over rivierbeddingen en routes van 40%? Waar gaat dat dan over?

kelderfan

Nou jij mag precies zijn, geen probleem hoor. JV meldt toch dat die twee nieuw zijn in de GT.
quote; Wielerrevue;"Video | Trainingskamp Jumbo-Visma: Wout van Aert voelt zich gefrituurde kip, Sepp Kuss drijft ploegleiders tot het uiterste met z'n routes."
Wat is er cryptisch in deze?.

AWestie

Nu niks meer, dank.

BraboCycling

Go Gijs! Sowieso top dat hij op dat moment aanviel en achter Rota aan ging. En sowieso knap als hij er een top 3 uit haalt.

kelderfan

Ja, die Gijs Leemreize krijgt de vrijheid en doet dan mee als neo in de finale. Die doet stappen voorwaarts en daar gaat 't om. Ook Pascal heeft zijn top-tien gescoord.

madeinstars

Mooie koers gereden door Gijs. Iets meer slimheid in de finale had zijn kansen vergroot, maar hier wordt ie zeker slimmer en beter van.

Michieltje

Heeft de ploeg een goede keuze gemaakt. Ik was sceptisch over Leemreize maar hij maakt het meer dan waar

Onbekende gebruiker

Leemreize gaat veel volwassener en sterker uit deze Giro komen, je ziet hem groeien. Vind hem deze ronde al meer indruk maken dan in alle voorgaande bij elkaar.

tdola

In Veenendaal andere selectie dan eerder gepost:

Roosen hessman, van belle, t van dijke, strand hagenes , pluimers en gelein.

Kooij en m. Van dijke niet gepland of nog in herstel modus wellicht.

Yeez

Herstelmodus. Jammer… krijgen we geen kooij tegen groenewegen en dus geen kans op de overwinning

1 2 ... 195 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.