Een paar weekjes Sierra Nevada achter Rogliç aanrijden is voor de knechten ook wel echt hardheid opdoen.
Ik geloof nog steeds absoluut niet in het hele begrip 'koershardheid'.
Je wil gewoon op en top voorbereid zijn via welke route dan ook. Ik denk dat dit stukken makkelijker te doen is zonder koersen dan zonder hoogtestage.
Afschaffen die hoogtestages. Luisteren naar Kelderfan. Oomen heeft trouwens nog wel luik gereden maar goed.
Als we het toch over klimmende versterkingen hebben: moniquet is einde contract, jong en rijdt een heel sterk jaar tot nu toe. Leek net ook even wat werk voor Bouwman te doen, dus daarom legde ik de link. Of zijn zijn uitslagen op pcs niet goed genoeg @kelderfan?
Voor klimmers komt TJV toch wel wat vaker met bijzondere namen uit de hoge hoed. Hirt is een mooi idee inderdaad, maar ik zou het ook wel interessant vinden als Grosschartner of (iets minder klimmer maar past wel in het plaatje) Jungels een kans wagen. Beetje gebutste renners, maar hebben ooit geschitterd.
Jung Bubbels mag je het minst serieus nemen hoor, ik vind het gewoon een sympathieke renner die tijdens de beste dagen van Tom ook excelleerde.
Sam Oomen is een van de renners met een hoge gunfactor, gangmaker en originele gast, maar het helpt niet als
kletsmajoor professor Zeeman kreten de wereld in slingert zoals: 'Sam heeft veel progressie geboekt sinds hij bij ons is gekomen'
https://wielerrevue.nl/artikel/478205/merijn-zeeman-verwacht-veel-van-sam-oomen-in-de-giro-ditalia-sam-heeft-veel-progressie-geboekt-sinds-hij-bij-ons-is-gekomen
Wat zit erin for Jumbo Visma tijdens deze Giro? Tijdrit in Verona was misschien ook Tom op lijf geschreven, maar hij is weg.
Na vertrek van Tom Dumoulin, denk ik, dat ook medekopmmanen Oomen en Foss geen klassement-ambities meer hebben.
Wat zijn Oomen en Foss aan het doen? Wat is er mis?
Mag Koen zonder hulp zijn blauwe trui verdedigen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.