Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 222 ... 349 350
tdola

Roosen, van hooijdonk en teunissen blijkbaar alledrie corona opgelopen in Noorwegen.

Michieltje

Nou, dan lijkt me de Tour ploeg me wel bekend

Michieltje

We gaan t zien Kelderfan

kelderfan

Ja de Tourploeg? @Michiel.
Kruijswijk wordt steeds beter, dat zegt hij ook zelf. Hij groeit in de wedstrijd. Derhalve is het toch belangrijk om wedstrijdritme op te doen. Ook Vingegaard en Roglic worden ook steeds beter.

Michieltje

Ja, als Teunissen en van Hooijdonk met Corona besmet zijn geraakt en de aanslag op je conditie..,zullen zij er vast niet bij zijn

goldone123

Idd, dan zijn er niet veel renners over.

Laatste man

Volgens mij sowieso weinig verrassing lijkt mij. Gewoon wat meer zekerheid.

Hopelijk Gesink er nog in en dan maar voor Benoot.

tdola

Tour is nog 3,5 week weg als ik t goed zeg. Van aert was bijv 2,5 week na covid besmetting al weer goed in orde.

kelderfan

Waarom hopelijk Gesink voor Benoot. Niermann zegt, dat o.a. Kruijswijk zich geen zorgen hoeft te maken, wat betreft deelname aan de TdF bij getoonde vormpeil. Ook Tiesj Benoot is goed tot zeer goed bezig. Dus met de vorm zit 't goed.
En dat is wat telt in deze aflevering van de Dauphine. Dus Dennis voor Harper, die zich ook goed weert en dan nog Kuss erbij. dan is 't achttal compleet.

Turtlehead

Aan de Tour beginnen vier weken na een (milde) Coronabesmetting kan op zich wss wel. Maar TJV mijdt meestal alle risico's. Je hebt best kans dat de conditie van die renners een tik heeft gekregen, waardoor drie weken Tour een probleem wordt.
Dan zullen ze eerder voor een ander kiezen. Dit waren toch al mannen van de reservelijst.
Dan Kuss en Dennis ipv van harper bij de Dauphiné-clup, met een vraagteken voor Kruiswijk en een reserverol voor Gesink (voor als Kruiswijk of Dennis of Kuss of Benoot wegvalt).

Daarmee is de puzzel toch weer krap in werkelijkheid. Eentje met een blessure of Corona erbij en je hebt een tegenvaller aan de start.

unionwagtmans

Tja ... moeilijk om niet de denken dat positieve Sars-Cov2-tests vaak politiek incorrect worden gebruikt (Hey, (prince) Andrew!). Volgens worldometers waren er op 24 mai in Norway zegge en schrijven 294 positieve tests. En in de
zogenaamd hyperbeschermde JV 'bulle' zouden er 3 zijn ....

(ik blijf pushen voor van Hooydonk, die gaat Primoz door de diepe dalen trekken)

Michieltje

Hoe bedoel je?

unionwagtmans

lijkt me duidelijk : ik twijfel sterk of die info waar is, zeker voor alle drie

Michieltje

Met welk belang zou men onwaarheden verkondigen dan? Om de concurrentie zand in de ogen te strooien?

unionwagtmans

laat ik zeggen : ik ben nog steeds wetenschapper genoeg om te
weten dat een test stricto sensu niets zegt. Roosen staat al
'tijden' op de rol voor Suisse, van Mike zag ik onlangs een interview
waarin hij zei *na zijn val* toch op tijd klaar te zijn voor Suisse.

No mention of the C-word.

Ik ga hier niet verder op in. Ik wou verre blijven van de discussie
over in hoeverre de ziekte en/of vaccin en/of medicijnen en/of
psychologische/scociologische effecten gevolgen kunnen hebben
op het presteren van een individu, de surcroit een topsporter.

Ik wou slechts benadrukken dat een postieve test dezer dagen heel
snel en makkelijk misbruikt kan worden om een heel andere boodschap
te laten passeren (isnt'it Queen of GB?).

Have a nice eve.

Sandy Casar

Van Hooydonk had Dennis vervangen in Dauphine mits hij niet besmet was geraakt. Hij stond daar 1e reserve

Over de ourploeg. Ik denk nog steeds dan Dennis plaatsmaakt voor Gesink

Michieltje

Ja, dat vroeg ik je dus, welke boodschap geeft men dan af om nepnieuws te verspreiden over Corona besmettingen van je renners? Maar daar heb je dus geen antwoord op. Snap ik. Ik lees het ook alleen hier op dit forum. Geen idee wat de bron is.

Ik weet dat ik niets weet

AWestie

Ik volg echt te weinig Brits koningshuis om je gekke knipoogjes (want zo lees ik ze maar?) te volgen en je haalt zelf nog andere dingen er bij? @Michiel bevraagt alleen maar jouw formulering @unionwagtmans?

Volgens mij is TJV op een paar 'breaking' momenten na heel consequent in hun berichtgeving over corona. Is eerder dit forum al genoeg over gebakkeleid, dus daar ga ik specifiek niet verder op in. Ik kan alleen geen enkel belang bedenken waarom ze nep-positieve testen zouden communiceren. Waarom zou een topsportteam (dus niet een koninklijke familie politieke organisatie of wat dan ook) dat doen?

unionwagtmans

Vous etes dur a cuire.

Ik zoek op "Roosen, van hooydonk teunissen covid Norway" en vind niets
wat dat bevestigt.

Par contre zoeken naar Hooydonck Tour levert snel op '3 juin
Merijn Zeeman' : "rien ne change dans leur préparation. Tous ces
coureurs sont prêts pour faire le Tour, mais malheureusement, nous
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
devrons en décevoir certains. "

(en hij had het over Sepp Kuss, Steven Kruijswijk et Rohan Dennis
Christophe Laporte, Mike Teunissen, Robert Gesink, Tiesj Benoot et
Nathan Van Hooydonck ).

Zeg maar wat waar is. Bienvenue en 2022

Michieltje

Jumbo Visma communiceert niet of nauwelijks over blessures en ziektes van de renners, Wout. Zelfs als het de renners dun door de broek loopt hebben we nog geen donkerbruin vermoeden.

Roglic, Vingegaard, Kuss, Kruijswijk, Dennis, Benoot, Van Aert et Laporte, bien sur. Je voudrais reserver une chambre avec bain et wc, s’il vous plait.

Laatst gewijzigd
unionwagtmans

You need sleep. Ik citeer een "communicatie" van de "technisch directeur" van Jumbo Visma die een kleine week
na de tour of Norway zwart op wit zegt dat de betreffende renners topfit zijn!

Roosen wordt niet genoemd.

Bonne nuit

Michieltje

Nou, dan zijn ze topfit. Ik vind het allemaal best. Maar ik snap je argwaan nog steeds niet. Temeer omdat je het zelf ook niet lijkt te snappen. Dan denk ik nu, waarom dan de fuzz.

AWestie

Oei, Duits kiezen jaren terug begint me op te breken merk ik wel. Je Franse quote komt uit een artikel van het Algemeen Dagblad geloof ik, van 1 juni 's morgens. Volgens mij doen de renners dagelijks een zelftest tijdens koers en na koers regelmatig. Dan kan het best zijn dat misschien net 1 juni of er na een positieve thuistest werd gemeld op de service course en dat die dus niet in dat artikel vermeld zijn door de journalist. Rekening houdend met ook een deadline van een journalist, reistijd van renners uit Noorwegen, enzovoorts. Je hebt denk ik een klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt, zeggen we dan als mooi Nederlands gezegde.

Laatst gewijzigd
Turtlehead

'@tdola: heb je een bron(netje) voor je paniekverhaal van do 9 juni, 18:01 uur? Anders mss ff verwijderen.

Loek de Rooij

'@Turtlehead https://www.wielerflits.nl/nieuws/steven-kruijswijk-maakt-zich-niet-veel-zorgen-om-zijn-tourselectie/

1 2 ... 222 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.