Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 223 ... 349 350
Fanny

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/koen-bouwman-blijft-kalm-na-polsbreuk-je-kan-niet-altijd-een-zes-gooien
Zelfs zijn geliefde hobby vissen zal een probleem zijn in de komende tijd.

Turtlehead

Ah, dank. Onze directeur-eigenaar die weer wat rondroept zonder bron of onderbouwing. dat maakt het in orde uiteraard.

YogiBear

Waarom zou daar een verdere bron of onderbouwing bij moeten zitten als de bron de ploegleiding is? Of begrijp ik je nu verkeerd?

Laatst gewijzigd
kelderfan

Lekker zonder bron met Kooij op 2 in de ZLM

AWestie

Mareczko heeft iets meer snelheid dan Kooij deze ronde, moet het team op inspelen. Je wil niet dat Kooij de leadout van Mareczko gaat zijn.

tdola

'@turtlehead?????????

Maar de bron werd gepost iig. Dacht als het hier op wielerflits staat dan lezen mensen het wel......maar blijkbaar overschatting lol.

Turtlehead

'@Yogi: zo lees ik dat niet, maar misschien denk ik te simpel. We zien het wel.

goldone123

Denk niet dat het een dag vlieg is, in zo’n tour moet je hele 3 weken goed zijn.

AWestie

'@havana verkeerde topic

goldone123

Ben benieuwd naar morgen, klassement dag!

Poeksel

'@havana Zou voor vier renners van TJV gaan. En check de resultaten van Vingegaard in het voorjaar nog even.

$kedel

Zpals De Cauwer ook opperde bij Sporza zou ik zeker gaan aanvallen met Van Aert in de bergen. Laat die andere "kanshebbers" maar eens flink werken en Jumbo hoeft zo niets te doen. Als hij bij de favorieten kan blijven op de Croix de Fer geef ik hem een goede kans om te winnen.

Yeez

Dennis
Kuss
Oomen
Teunissen
Roosen
Gesink
Eenkhoorn

Voor Zwitserland. Teunissen en Roosen hebben Zwitserland gered na hun val (teunissen) en covid. Eenkhoorn vervangt v hooydonck, die zal dan nog wel wat meer naweeën van covid hebben

kelderfan

Ik zie dat Van Hooydonck op 23 juni een ITT afwerkt. Dat lijkt mij eerder dan naweeën.

Rawolf

Eenkhoorn zal eerder de vervanger zijn van Koen Bouwman waarvan wie we zeker weten dat hij hier normaliter had gereden.

Yeez

Of teunissen die voor de zlm stond ;)

Mike geeft trouwens aan flink te hebben ingeleverd na zijn val:

Zonder verwachtingen aan de start Mike: “In de eerste plaats ben ik al blij dat ik fit genoeg ben om af te reizen naar Zwitserland. Maar ik moet onder ogen zien dat mijn vorm aardig is ingeteerd. Het is niet realistisch om verwachtingen te hebben in deze toch pittige Ronde van Zwitserland. Zo ga ik er ook in, dan kan het alleen maar meevallen. Ik zit nu – na Noorwegen - een klein weekje op de fiets en heb slechts wat duurtrainingen gedaan. Over een week weten we meer."

Laatst gewijzigd
Michieltje

Hij had toch een gat in zn heup na de val in Noorwegen?

kelderfan

Hagenes doet 't weer met een zege in Oostenrijk.

Michieltje

Lekker hoor Kelderfan. Ik ben benieuwd wat jachtluipaard daarvan vindt.

Benoot al gelost? Ik weet t niet hoor

Michieltje

Pluimers bevestigt in Oostenrijk hoor. Staune Mittet rijdt daar ook, hopelijk zien we hem schitteren in de bergen die daar vast nog gaan opdoemen.

goldone123

2e en 3e, vingegaard op kop gereden en nog veel over hij is dus ook goed.

kelderfan

Ja zo zie je @Michiel dat de klimtrein in orde is, want het doel was Roglic op 1 en dat Vingegaard als 3e. eindigt, zegt toch veel. Kruijswijk moet nog stappen zetten, maar dat lijkt verder geen probleem.
In de TdS mogen Kuss en Dennis laten zien, dat de vorm goed zit.
Wout is toch wel het mannetje binnen de club.

kelderfan

Oh, ja Olav Kooij is wederom 2e. geworden in de ZLM, maar staat nog steeds op 1 met nog 1 rit te gaan.
IDL komt met leuke quote: "Jos van Emden zorgde voor een perfecte lead-out, maar komt te vroeg op kop."

Laatst gewijzigd
madeinstars

Toch valt Kooij me een klein beetje tegen. De eerste rit vooral door slim positioneren gewonnen, maar de snelheid valt wat tegen.

Roglic en Vingegaard gewoon goed in orde. Of het goed genoeg is tegen Pogacar moet uiteraard nog maar blijken, maar dat ze sowieso minstens best of the rest gaan zijn, lijkt al in de sterren geschreven.

AWestie

Hilarische quote.

De ploeg is wel echt veel podiumplaatsen aan het verzamelen. Alleen Ineos scoort beter.

1 2 ... 223 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.