Of teunissen die voor de zlm stond ;)
Mike geeft trouwens aan flink te hebben ingeleverd na zijn val:
Zonder verwachtingen aan de start Mike: “In de eerste plaats ben ik al blij dat ik fit genoeg ben om af te reizen naar Zwitserland. Maar ik moet onder ogen zien dat mijn vorm aardig is ingeteerd. Het is niet realistisch om verwachtingen te hebben in deze toch pittige Ronde van Zwitserland. Zo ga ik er ook in, dan kan het alleen maar meevallen. Ik zit nu – na Noorwegen - een klein weekje op de fiets en heb slechts wat duurtrainingen gedaan. Over een week weten we meer."
Ja zo zie je @Michiel dat de klimtrein in orde is, want het doel was Roglic op 1 en dat Vingegaard als 3e. eindigt, zegt toch veel. Kruijswijk moet nog stappen zetten, maar dat lijkt verder geen probleem.
In de TdS mogen Kuss en Dennis laten zien, dat de vorm goed zit.
Wout is toch wel het mannetje binnen de club.
Toch valt Kooij me een klein beetje tegen. De eerste rit vooral door slim positioneren gewonnen, maar de snelheid valt wat tegen.
Roglic en Vingegaard gewoon goed in orde. Of het goed genoeg is tegen Pogacar moet uiteraard nog maar blijken, maar dat ze sowieso minstens best of the rest gaan zijn, lijkt al in de sterren geschreven.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.