Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 225 ... 349 350
kelderfan

Heb ik ooit gezegd, dat Bennett een miskoop is geweest. Bennett is een prima ronderenner. Daarbij is hij de 1e. renner geweest, die er voor zorgde, dat JV kon juichen sinds lange tijd bij de zege van een rondje.
Maar wat anders
Staune heeft zich laten zien Raiffeisen Oberösterreich Rundfahrt in een lastige rit met aankomst bergop.
Hij moest twee oudere jongens voor laten gaan. Ook Van Bekkum doet 't goed bergop. Pluimers moest helaas veel terrein prijsgeven en ook Hagenes moest zijn mooie 3e. plek afstaan aan Staune.

Laatst gewijzigd
kelderfan

LVM Saarland Trofeo, In dat rondje rijdt een 17-jarige jonge Noor Jørgen Nordhagen. Hij wordt ook 3e. in 't AK.

Yeez

Kruijswijk toch maar meenemen? Heeft nog net 10 man in zijn wiel zitten

Laatst gewijzigd
goldone123

Ja toch meenemen idd 🤣

Yeez

Nog 5 man in zijn wiel

Laatst gewijzigd
wieler4live

Dit is ook gewoon kruijswijk zijn kracht relatief steile lange beklimmingen ik heb nooit getwijfeld aan het mee nemen van hem maar hij bevestigt hier gewoon

Yeez

Steven lost iedereen behalve zijn eigen ploegmaats. Alleen o’connor kan nog volgen

wieler4live

Dit is wel echt gaaf om te zien trouwens

AWestie

'@kelderfan Je snap het niet: met simpelweg een voor een je mannen oproken in een trein zoals Sky vroeger deed ga je niet de zekerheid hebben dat je van Pogi kan winnen. Tuurlijk gaan de mannen zoals vandaag ook wel eens mooi op een rij rijden, maar dan lacht UAE in zijn vuistje. Denk maar aan de Tour waar Tom nog zevende werd. We droegen toen veel te veel de wedstrijd, zonder hem te breken. Ik heb het dus over een trein als strategie, niet als fenomeen in het peloton. Want komende tour gaan we heus nog wel eens de geelzwarte mannen op een rij zien.

Begrijp je het nu beter?

Yeez

Vingegaard is sterker vandaag en lijkt te moeten inhouden. Gelukkig mogen ze met elkaar rijden tegen pogacar en hoeft de ene zich niet op te offeren

Yeez

roglic moest bijna lossen.

Poeksel

Vier overwinningen op een dag. TJV heeft slechtere dagen gehad :)

xistnc

Vier binnen een half uurtje, het kan minder.

Murcia

Geweldig gereden door de ploeg, de verdere ontbolstering van Jonas doet mij deugd want als Roglic straks niet meer voor de hoofdprijzen kan rijden al kan dat nog een tijdje duren hebben we wel iemand nodig waar de Belgische media op kan zeiken ivm de positie van Wout. En ik ben de eerste om toe te geven dat Steven mij vandaag verbaasd, wat een ijzersterke etappe en dus geen twijfel aan zijn tourplek meer en diens inzet als knecht vermoed ik ook hier op het forum.

kelderfan

'@AWestie
Heb je gekeken vandaag de Dauphine "outstanding" gezien. 1) Wout opgerookt; 2) Benoot opgerookt; 3) Steven Kruijseijk #chapeau, die zijn plaats in de TdF heeft zeker gesteld door zichzelf op te roken.

kelderfan

Ja @Murcia
De ploeg voor de Dauphine heeft een pluim (woorden van Roglic) verdiend, door in de laatste etappe de concurrentie eraf te rijden.
Steven ging steeds beter rijden in het verloop van Dauphine en vandaag heeft hij zich echt getoond.
Mooi dat Kooij meteen ZLM naar zich toe trektt met ritwinst en eindwinst.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Kuss ook in orde in Küsnacht.

Yeez

Kuss zit er goed bij!

Murcia

Sepp inderdaad keurig waar hij moet zitten. Die selectie kun je eigenlijk nu wel uittekenen denk ik want met een Mike die ver verwijderd is van vorm door de val in Noorwegen is Laporte de logische vervanger. Dennis gaat volgens mij ook op zeker mee en Tiesj is nu al de bodyguard (Tony Martin) voor Primoz. Ik zie ijs en weder dienende geen verrassing meer bij de 8.

T80JZ

Kruijswijk indrukwekkend. Zo goed hebben we hem sinds de Tour van 2019 niet meer gezien. Laat opnieuw, net als in de Vuelta van vorig jaar, zien dat hij in dienst van de ploeg kan en wil rijden. Snoert alle criticasters, vooral elders op Wielerflits, de mond. En kan van grote waarde in de Tourploeg worden. Merkte van de week zelf verrassend op dat hij het niveau van 2019 weer begint aan te tikken.

Roglic goed maar zowel hijzelf als de ploeg hebben al aangegeven dat hij nog niet in topvorm is. Heeft nog drie weken om in vorm te groeien. Misschien dat de knieblessure eerder het seizoen het voordeel heeft dat hij dit jaar zijn echte topvorm pas in de Tour gaat halen. Zal nodig zijn om met de steun van een indrukwekkende Vingegaard Pogacar te kunnen verslaan.

Yeez

Het is niet Roglic die met steun van Vingegaard Pogacar moet verslaan. Dat mag ook andersom zijn

T80JZ

Mee eens.

kelderfan

Ja dat lijkt mij ook @Yeez. Roglic geeft ook zelf aan, dat er nog paar procentjes bij moeten en dat komt goed uit met de welverdiende vakantie in Tinge e.o. De familie mag ook weer mee.
Ik denk ook, dat na bevestiging van Dennis en Kuss in de TdS de Tourploeg duidelijk is geworden.

Yeez

Alle 8 renners die murcia noemt (ik ga ook uit van die namen voor de tour) zijn in topvorm lijkt het. Roglic is misschien nog groeiende getuige vandaag, maar derest staat er!

Turtlehead

Rohan Dennis nog ff klein vraagtekentje (vandaag op 12 minuten + geëindigd). Die wil ik eerst wel even in de slottijdrit top 3 zien rijden, voordat ik zeg: 'moet zeker mee.'

1 2 ... 225 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.