Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 231 ... 349 350
Yeez

Dan zou er niet in het bericht vh team staan dat het geen invloed op de tour shortlist heeft @landeirovic

Landeirovic

Ja natuurlijk klopt niet alles op twitter maar je weet nooit natuurlijk...

Michieltje

Straks vliegen ze Hofstede nog in

Michieltje

Vooralsnog geen gevolgen voor de Tourselectie

Dan kan t Kuss toch niet zijn

Landeirovic

Of gewoon Harper was lekker bezig in de Dauphine :)

Yeez

'@landeirovic heeft waarschijnlijk een tweet van benji naesen gezien waar hij alleen baalt dat kuss eindelijk voor een klassement gaat en nu uit de ronde is. Daarom denkt hij dat gok ik

Landeirovic

Nee? Het is toch ook gewoon balen voor Kuss. Het was een Tweet van Amerikaan. Waarschijnlijk niets serieus, we zullen zien wie het is de komende uren.

Yeez

Ik ga hem eens zoeken. Zou knap zijn als ze het weten ;)

AWestie

Ik heb echt al meerdere zoekopdrachten gedaan rond Kuss op Twitter, zonder nuttig resultaat. Alleen iemand die zegt dat het jammer is voor de ploeg van Sepp Kuss, oftewel TJV. Dat is dus geen aanwijzing.

Sidenote: ik vind Benji echt strontvervelend om te volgen op Twitter op een of andere manier, maar soms komt hij toch door anderen in mijn tijdlijn. Hij is wel lekker consequent met declassering/diskwalificatie eisen bij sprints.

Laatst gewijzigd
Yeez

Ik kan benji wel waarderen, haha. Zie verder ook niks geks over kuss

Michieltje

Dat zou een bak zijn Landeirovic, Harper naar de Tour

tdola

Balen voor team in Suisse...
Dat maakt t voor de 6 uit dauphine alleen maar waarschijnlijker te starten in tour (roglic, vingegaard, kruijswijk, van aert, benoot en laporte).

Kuss heb je eigenlijk geen vervanger voor in je selectie imo.
Afwachten maar wat Dennis, gesink, teunissen wordt (maar laatste zou al covid grhad hebben in Noorwegen recent, dus lijkt me niet nunweer positief). Zelfs van hooijdonk blijft in de running zo.

Alles bij elkaar niet de meest rustige/gunstige voorbereiding iig

Yeez

Het zou volgens nu.nl om kuss gesink en dennis gaan. Ze zitten ook in 1 auto. Je gaat niet 3 renners van de tdf shortlist in 1 auto zetten als ze negatief zijn en met iemand hebben gekoerst die covid heeft

Landeirovic

Dus dan klopt het van Kuss toch wel wat ik zei?

AWestie

Lijkt me eerder geluk dan wijsheid, of je moet alsnog het tweetje gevonden hebben, want ik kan op Twitter geen drol vinden over Kuss.

Yeez

Aan gesink en kuss gaan we het snel zien. Trouwe strava gebruikers. Slaan geen dag over

Er klopt nog niks tot de ploeg het bevestigd of de renner zelf. Raar ook als ze alle drie tegelijk positief zouden zijn en waarom zouden ze dan zeggen dat het geen invloed op de tdf shortlist heeft

Michieltje

Raar bericht toch? Het zou om Kuss Gesink en Dennis gaan en tegelijk geen gevolgen voor de Tour voorselectie terwijl ze daar alle 3 op staan

https://www.nu.nl/wielrennen/6206810/jumbo-visma-verlaat-ronde-van-zwitserland-kort-voor-tour-wegens-corona.html?redirect=1

De Zeboe van de Zoncolan

Ik kan me ook voorstellen dat je als ploeg sowieso communiceert dat het 'vooralsnog' geen gevolgen heeft. Als je communiceert dat het wel gevolgen heeft heb je direct (nog meer) de poppen aan het dansen.

Nu eerst twee of drie dagen afwachten, en dan kijken wat de schade is.

Yeez

4 renners zijn positief gemeld door jv aan de koersdirecteur. Die heeft een interview gegeven.

https://youtu.be/P0v9kzzQeY0

Michieltje

Welke poppen? Nu besmet lijkt me 0 kans op Tour deelname. Maar klopt, mbt communicatie kan je alles van JV verwachten, dat zagen we ook toen Harper afhaakte voor de Giro

Yeez

'@michiel Je kan moeilijk nu zeggen: geen tour. Ze houden zich altijd op de vlakte tot de beslissing is gemaakt. Ja wat moet je daarvan vinden?

Michieltje

Ja, ik laat me er maar niet meer over uit Yeez. Al genoeg gedaan in het verleden.

Als er 4 besmet zijn vrees ik het ergste

goldone123

Ligt er aan hoe zwaar de corona besmetting is, als ze niks voelen is er idd niks aan de hand zo als jumbo visma zegt afwachten.

Quesada Quesada

Gezien hoe strict Jumbo met het virus om gaat, zou het me niet verbazen als zo'n beetje alle ploegen in Zwitserland er mee te maken hebben. Benieuwd of die er op dezelfde manier naar gaan handelen.

Sandy Casar

Gezien de instagram foto van Dennis en het bericht van Nu.nl kunnen we er van uit gaan dat het iig Kuss, Dennis en Gesink zijn.

Wat betreft de Tour. Het heeft waarschijnlijk wel gevolgen maar dat ligt aan het ziektebeeld en de test e.d. Vooralsnog dus geen gevolgen maar op termijn wel.

1 2 ... 231 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.