Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 230 ... 349 350
Fanny

Ik niet.
Ik vind dat de leiding van JV in deze rit voor de snelle in vorm zijn Eenkhoorn had moeten kiezen die ook goed kan sprinten.
Teunissen is ook de voorafgaande koers gevallen en heeft Corona gehad.
Maar ja, Teunissen heeft een grotere naam dan Eeenkhoorn.
Teunissen kon Eenkhoorn ook helemaal niet volgen.
Imo dus verkeerde keus van de leiding JV al zal niet iedereen hier mee eens zijn.
Teunissen gaat naar mijn mening ook geen TdF rijden.

Quesada Quesada

Kuss lijkt in een goede vorm. Hield zichzelf de laatste 10km goed staande van voren in het peloton.

goldone123

Ja, een twijfel is rohan dennis

Michieltje

Dat is wel apart idd, Fanny. Ik keek met een half oog. Tegelijk is t wel positief mbt Mike. Dat hij mag sprinten. Of hij naar de TDF gaat hangt vooral af van Dennis.

kelderfan

Maar is Gesink niet de 1e. om eventueel Dennis te vervangen en dan is er ook nog Van Hooydonck die volgens mij staat gemeld om 't BK tijdrit te rijden. Dan moeten de gevolgen van de Corona toch voorbij zijn.
Ja met Teunissen gaat 't ook nog niet zo, zo maar hij is toch duidelijk verder dan Timo Roosen, die had ik toch wel verwacht om de sprint aan te trekken.

Chris1995tjv

ik gooi Felix Großschartner er maar in als versteking voor de klimploeg

Yeez

Dennis oogt goed vandaag!

Turtlehead

'@Yeez: waar baseer je dat op? Eindigde (weer) ver in de achterhoede. Of is dat scorebordjournalistiek?

kelderfan

Als scorebordjournalistiek de graadmeter is, dan scoort Dennis toch geen bonuspunten; dan is Pascal Eenkhoorn toch de renner om in 't voetlicht te plaatsen.

kelderfan

ja @Chris1995tjv
Volgens @Yeez mag je die toevoegen aan 't rijtje gegadigden. Scorebord geeft die Felix Großschartner een goed cijfer.

Michieltje

Mss vindt Yeez Rohan een knappe kerel?

Fanny

Eenkhoorn is volgens mij al een tijdje in zeer goede doen en eindigde vandaag heel netjes in het eerste peloton met een 21e plaats in het AK net achter Oomen in dezelfde tijd.
Ik vond het heel jammer dat de leiding gisteren koos voor Teunissen ipv Eenkhoorn.
Dennis oogt misschien goed volgens Yeez maar ik zie het niet.
Het kan zijn dat hij alleen maar voor de ITT gaat en is zich aan het sparen of hij is lichtelijk ziek.
Ik zou in ieder geval superknecht Gesink meenemen voor de TdF.
Wie er dan van de knechten thuis moet blijven zal mij een zorg zijn.
Het geel is voor JV de belangrijkste trui.
De groene trui is voor mij en ik denk ook voor leiding een bonus tenzij men ver verwijderd is van het podium met de gele trui.
Indien op polepositie voor de gele trui dan zal ook Van Aert nmm moeten knechten ipv vol voor de groene trui te gaan.
Natuurlijk is het heel mooi indien beiden worden binnengehaald. Maar het geel blijft de belangrijkste voor JV.
Voor Belgie natuurlijk de groene trui voor Van Aert.

wieler4live

Dennis vandaag indd voor het eerst een goed kop beurt van een paar km zag er beter uit als de eerste paar etappes

S. Morgenstern

Eenkhoorn is geen goede wringer en daarmee niet een renner die snel zal worden uitgespeeld in een massasprint (vandaag met alle vrijheid doet hij dat zelf ook niet). Zeker wanneer er goede andere opties zijn, is er voor de aanwezige ploegleiding weinig aanleiding om zijn kaart te trekken in een sprintrit.

kelderfan

'@Fanny
Voor mij als niet Belg is Wout Van Aert toch een van de beste mannen van 't JV.-team.
Dat Roglic in de TdF de beste ondersteuning krijgt lijkt mij meer dan duidelijk.
Hij heeft nu met Vingegaard, Kruijjswijk en Kuss de beste ondersteuning bergop.
Dat Wout voor zijn beoogde groene trui ook ondersteuning krijgt is gewoon een goede zaak.
Met Benoot en Laporte krijgt hij de juiste mannen mee.
Dan blijft alleen de keuze tussen Dennis en Gesink over. Dat zal in de TdS duidelijk worden.
Als Nederlandse supporter zou ik ook voor Gesink gaan, want die kan met Laporte 't heuvelwerk in de vlakkere etappes doen.

xistnc

Vandaag kwam een groep met Eenkhoorn volgens mij pas in de laatste km aansluiten bij de eerste groep en dat was te laat om zich nog te mengen in de sprint.

Turtlehead

'@xistnc: ik denk dat dat klopt. In de afdaling zaten er maar twee man van TJV in het 1e peloton (Oomen en Gesink).
Wat betreft de Tourploeg: ik denk ook dat Benoot meegaat, maar dan vooral als cipier van Roglic (zoals in de Dauphiné ook het geval was), niet als aparte knecht voor WvA. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij niet een beetje kan helpen, vooral na de 1e week.

xistnc

*Kuss

Yeez

Eenkhoorn kwam idd pas laat aansluiten.

Dennis deed inderdaad voor het eerst deze ronde goed kopwerk, maar blijf vooral naar de uitslag kijken.

Ben Hermans, goede versterking

kelderfan

Met Ben Hermans moet je nog een jaar wachten, gezien zijn contract.

Laatst gewijzigd
Yeez

Gewoon afkopen

kelderfan

Doe de Plus er dan maar bij.

AWestie

De Plus is een schim van vroeger, ik weet niet of hij weer op niveau terug gaat komen (wat jammer is)

In ander nieuws: coronabesmetting dus TJV neemt het zeker voor het onzekere in Zwitserland: huiswaarts!

Yeez

'@kelderfan we hebben de jumbo al

Landeirovic

Ik las op twitter dat het om Kuss zou gaan...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 230 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.