Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 233 ... 349 350
Turtlehead

Maar wat vindt Jonas daarvan?

$kedel

Hopelijk schrappen ze dat wekelijks testen nog voor de TdF begint. Het moet toch een keer gebeuren en het zou eeuwig zonde zijn als je middels positieve testen de tour onthoofd.

AWestie

Ze zelftesten dagelijks bij TJV, @$kedel

$kedel

Ja ik heb het over de officiele regels van de tour.. Het lijkt me niet dat Jumbo zichzelf tijdens de tour gaat blootstellen aan een dagelijks risico op false positives en asymptomatische besmettingen.

Michieltje

Idd, laat ze die zelfkastijding lekker overboord gooien

AWestie

Ik snap jullie wens om een niet-onthoofde Tour, maar dat is natuurlijk totaal onrealistisch. En zoals het team ook aangeeft: Een renner in 30 graden bergop laten fietsen terwijl hij corona blijkt te hebben, dat is het laatste wat Jumbo-Visma wil.

Michieltje

Dan haal je em dan toch uit koers? Of wanneer je op de rustdag positief wordt getest of wanneer je renner ziek is. Die dagelijkse zelftesten overboord gooien

Laatst gewijzigd
Michieltje

Zijn andere teams dan gevaarlijk bezig? Want JV is toch 1 van de weinige teams die dagelijks zelftesten?

AWestie

Ze testen dagelijks omdat ze dus zeker willen weten dat ze niet iemand met corona een berg over jassen. Corona houdt niet per se rekening met een rustdag ofzo. Ik ga geen oordeel vellen over of dit gevaarlijk is of dat het goed is of niet, maar ik begrijp dat ze vinger aan de pols willen houden.

Laatst gewijzigd
Turtlehead

Bij EF testen ze -tweet van Vaughters- twee keer per dag. Dat zullen er wel meer doen. Er is niet veel verschil lijkt me in hoe ploegen dat aanpakken, alleen 'iedereen uit koers nemen', dat is TJV-specifiek. Maar dat gaan ze in de Tour heus niet doen.
Ik ben benieuwd hoe eea in trainingskamp Tigne verloopt (met 'familie-bubbels' die natuurlijk ook wel kwetsbaar zijn).

YogiBear

Iedereen die gisteren aangaf dat TJV belachelijk bezig was en dat ze daarin compleet anders waren dan anderen krijgt vandaag meteen het deksel op de neus.

Michieltje

Oh ja, dat was idd het hele team uit koers nemen

Yeez

In iedergeval heel blij zijn dat 6/8 tdf renners in tignes zitten

horsm

Nou, het team weet wat ze moeten doen in juli: zo snel mogelijk het geel pakken met Van Aert. De kans dat de Tour uitgereden wordt lijkt me niet groot, dus dit is de mogelijkheid voor Wout om nog een keer een grote ronde op zijn naam te zetten.

Fanny

'@horsm
Ook Wout kan corona oplopen ondanks dat hij misschien de gele trui in het begin pakt.
Ik denk dat er in de TdF slechts getest wordt tijdens de start en de rustdagen omdat de organisatie geen risico wil lopen dat er eerder renners of hele complete ploegen vertrekken vanwege corona.
Dat laatste tw een complete ploeg die vertrekt vanwege corona zie ik niet gebeuren tijdens de TdF vanwege het feit dat dit de grootste (qua media-aandacht) en belangrijkste (voor sponsors) grote ronde is.
Vond het wel opmerkelijk dat bv in de andere grote rondes in voorgaande jaren wel meerdere coronagevallen waren maar niet in de TdF.
Indien de besmettelijkheid van het virus zich voortzet dan kan het niet anders zijn dat dit ook in de TdF gebeurt ondanks de maatregelingen die de organisatie en de ploegen nemen.

kelderfan

Het Dames-Team laat ook weer eens wat van zich horen. Zij hebben 5 dames voor de TdS kunnen opstellen.
Amber Kraak krijgt mee Riedman, Rueg, Soet en Achtereekte. Die Carlijn Achtereekte maakt haar debuut in 't team.

wieler4live

Van Hooydock is mee op verkenning van een etappe kunnen we hem op schrijven of is dit gewoon om alle 10 de renners zo goed mogelijk voor te bereiden

unionwagtmans

met potlood dan. Ik pleit al langer voor van Hooydonck in de Tour, ieder team heeft een waterdrager nodig (en als die dan ook nog dagen lang Panzerwagen kan spelen ...)
Wij blijven (overijdele) stuurmannen aan wal, uiteindelijk moet Der Zeeman 8 kaarten uitspelen maar deze is wat mij betreft een troef

I Langof

Het blijkt dat Rohan Denis vrijwel zeker niet mee gaat. Rober Gesink heeft geen last van Corona, hij was vandaag thuis (in Andorra) gewoon an trainen.  

Poeksel

Denk niet dat we veel mogen verwachten van de TJV-vrouwen in Zwitserland, maar Ruegg zal in eigen land extra gemotiveerd zijn. Verder benieuwd naar Achtereekte.

Laatst gewijzigd
AWestie

Waaruit blijkt dat, @ILangof?

Yeez

Van Hooydonck staat op de lijst vd tour en heeft als enige daarvan geen dauphine of Zwitserland gereden. Die stage zal zijn om hem zo goed mogelijk voor te bereiden lijkt mij

Michieltje

Dan rijdt hij vast nog het BK tijdrit en op de weg denk ik?

Dennis in de Vuelta met de ttt in Nederland in t achterhoofd, ik probeer er alvast een positieve draai aan te geven.

Roglic, Vingegaard, Kruijswijk, Kuss, Benoot, Van Aert, Laporte en Van Hooijdonck is toch bijna mn favoriete ploeg voor de TDF. Ik ga er sws elke dag maar van genieten. Met Corona in t achterhoofd kan alles zomaar voorbij zijn. En als ze en France net als en Suisse feesttenten gaan optuigen met journalisten en VIP’s, gewoon wegblijven.

En dan de Vuelta met Roglic, Kruijswijk, Kuss, Gesink, Dennis, Affini, Teunissen en van Emden of Bouwman
Likkebaardend

Laatst gewijzigd
wieler4live

Weet iemand wie waar gaat rijden bij de nationale kampioenschappen ?

Yeez

https://t.co/EddJCFeq1c

Dus ook Tratnik is wel zeker zo

1 2 ... 233 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.