Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 234 ... 349 350
kelderfan

Duidelijk dus. Na Van Baarle lijkt Traknik ook een zekerheidje. Nu maar kijken wie de derde aanwinst wordt. Is dat de genoemde Dunbar of zijn er nog andere namen in 't spel.

deadelaar

Toch nog even over de Tourselectie:

- 6/8 zaten in de Dauphine, nu in Tignes. Die zijn zeker, lijkt me.
- Van Hooydonk is daar nu ook bij
- Gesink gaf op strava aan covid te hebben. Er is een foto van Kuss, Dennis en hem in een auto toen ze Zwitserland verlieten. Grote kans dat dat die twee dus ook covid hebben. Weten jullie of dat ergens 'bevestigd' is?

Van Hooydonk meer dan prima voor het vlakke/waterdrager/sprinttrein van aert etc. maar we hebben nog wel echt een klimmer nodig (en Dumoulin/Foss/Bouwman zijn geen opties) ...

Daniel17

Ik denk dat Kuss gewoon gaat, mits enigszins fit.

tdola

Kuss gaat normaal gewoon denk ik idd. Van hooijdonk lijkt me nog niet zeker vs martin.

AWestie

In Zwitserland hebben een paar goeie klimmers die mensen hier op de korrel hebben voor volgend jaar goed gepresteerd (al is er natuurlijk ook een hoop tussenuit gevallen). Ik heb al die jaren al een zwak voor Jungels, maar die heeft pas net de eerste zwaluw laten vliegen. Brengt nog geen zomer.

Chris1995tjv

ik zou voor Großschartner maar ik weet niet of hij wel weg wilt, bora heeft ook echt een sterke klimmersploeg dit seizoen het zelfde voor bahrein al zie ik daar niet zo snel iemand van komen.

goldone123

Goed nieuws sepp kuss rijd weer heeft net wat geplaats op strava.

AWestie

Bora heeft inderdaad een goeie klimmersploeg bij elkaar gesprokkeld, maar je kan nooit alle kikkers binnenboord houden denk ik dan maar. Daarnaast is TJV gewoon een gewilde ploeg, wat het Jachtluipaard ook beweert. Hopelijk rond de Tour rustdagen weer een paar dikke transfergeruchten, vind ik altijd wel leuk.

Yeez

V baarle en tratnik zijn alvast goede aanwinsten

Rawolf

V Baarle en Tratnik zijn geweldige aanwinsten en ook renners met een grote motor die als knecht heel goed tot hun recht komen.

Grossschartner is een goeie renner maar niet de beste knecht lijkt me, hij is vrij explosief en komt op langere klimmen vaak tekort.

kelderfan

Wat te denken van Pierre Latour die zich in o.a. Parijs-Nice en Itzulia Basque Country goed heeft laten zien.

S. Morgenstern

Franse kopmannen bij een Franse ploeg vandaan halen zal niet makkelijk zijn. Qua salaris en/of rol in de ploeg zullen daar aardige wensen liggen. Nu zijn er met Groenewegen en Dumoulin natuurlijk wel twee grootverdieners (recent) van de boeken komend jaar, maar daar staat (zeker met Van Baarle) erbij al heel veel tegenover. Lijkt me dat je een eventuele nieuwe klimmer niet in dat genre moet zoeken.

kelderfan

Waar denk jij dan aan @S.Morgenstern, want JV moet toch vervanging zoeken voor juist Tom. Voor Dylan is die jonge Kooij toch een mooie vervanger.

Laatst gewijzigd
Rawolf

De kopman bij een franse ploeg, Christophe Laporte zn salaris betalen was ook geen probleem. Naar verluid verdiende hij 1.5 miljoen op jaarbasis bij Cofidis.

AWestie

Het is bij hen vaak vooral de vraag of ze eropuit willen. Laporte en Bardet gaven bij hun transfers aan graag andere oorden te zoeken. Schat ik niet zo in bij Pierre op het eerste gezicht.

kelderfan

Ja dat klopt @AWestie, maar hij komt bij AG2R La Mondiale (WT) vandaan en zit nu bij TotalEnergies (Pro-Team).
Hij heeft duidelijk een stap teruggezet, vanwege de druk van presteren. Dat was toch ook zo'n ding bij Bardet.

Laatst gewijzigd
Murcia

Als je kijkt naar een pure klimknecht zou ik voor een Reichenbach gaan. Geen ambitie voor kopmanschap en een ervaren renner.

goldone123

Als vaan baarle en tratnik al binnen zijn, hoop ik nog 2/3 klimmer.

goldone123

Guerreiro, lijkt me ook een goede klimmers

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Laporte is inderdaad één van die dure renners die al is gehaald, Dennis zal er nog één zijn, Benoot in mindere mate. Van Baarle daar nog bij en het shoppen met het Groenewegen en Dumoulin budget zal nog weinig ruimte laten voor een kopman van een andere WT-ploeg.

kelderfan

M.a.w. 't budget is eigenlijk al opgesoupeerd. Dan komen alleen renners als Reichenbach en hopelijk dan ook nog Guerreiro in aanmerking.

Yeez

Ik heb geen idee of tratnik een dure jongen is, maar ik geloof niet dat er nog heel veel ruimte gaat zijn. Sowieso weinig goede klimknechten beschikbaar die ook lijken te passen

Robert

Misschien Mattias Skjelmose Jensen van Trek. Jonge talentvolle Deense klimmer.

Robert

Overigens blijft het nog wel wat stil rondom contractverlengingen. Een van Hooydonck, Teunissen en Roosen bijvoorbeeld.

kelderfan

Dat is een goeie. Normaal gesproken zijn die contractverlengingen wel geregeld.

1 2 ... 234 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.