De grote ronde -die Eenkhoorn 2 jaar terug al had moeten rijden- doet deugt.
Met Hoole de juiste bondgenoot gevonden.
Nederlandse kampioentrui kan weleens meespelen in de keuze van Jumbo, contractverlenging ja of nee. Maar als ik Eenkhoorn was zou ik naar een ploeg met meer vrijheid gaan als hij daar financieel niet teveel op achteruit gaat.
'@Rawolf
Volgens mij heeft Pascal stappen gemaakt, nu hij niet meer perce in de Vlaamse trein hoeft te zitten. Hij is net als Nathan ook goed bergop of beter gezegd heuvelop. Hij kan dus vaker worden ingezet in GT's of rondjes van 1 week.
Ik zie hem volgend seizoen in bijv, Faun-Ardeche Classic met Roglic en Vingegaard acteren. Tenminste als die koers nog op 't programma blijft staan.
'@kelderfan, ik denk dat jumbo visma nu (hoop ik) op zoek gaan naar klimmers, met tratnik and van baarle heb je 2 hele goeie, ik denk dat dekker hofstede harper ( ben aan het twijfelen over hem) tom dumoulin, en mike teunissen, allemaal weg gaan, 2 vlakke renners 3 klimmer, een van uit de jumbo visma school, hoop het.
Eenkhoorn past prima bij Jumbo. Stap voor stap ontwikkelen. Krijgt zijn kansen en kan ook ondersteunend rijden.
Hij heeft het zelf heel duidelijk uitgelegd, in plaats van een aantal aannames die gedaan worden.
Hopelijk halen ze niet veel renners. Van Baarle, leuk. Verder lekker investeren in de eigen opleidingsploeg en wellicht een leuke verrassende klimmer.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.