Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 241 ... 349 350
AWestie

'@kelderfan zit vast te sippen in een hoekje nu. Jammer voor Loe!

wieler4live

Zou het hessman lukken om vandaag Duits kampioen te worden op de tt of is de concurrentie te groot? Geen idee wie daar allemaal gaan starten

Michieltje

Hilarisch, gekke Ducrot die Daan Hole met Arensman vergelijkt

kelderfan

Ja ik zit echt met sip, maar Pascal doet 't voor JV in 't NK op de weg. Chapeau#

Glorious

Nog nooit zulk slecht commentaar gehoord.. Wat is die Ducrot slecht echt slecht!

kelderfan

Inruilen voor @Rawolf lijkt mij een goed idee en Clement lijkt mij veel beter dan Ducrot.

Murcia

Het NOS duo was weer hilarisch slecht, totale onkunde maar met Pascal een terechte winnaar die zijn groei doorzet. De Giro heeft hem beter gemaakt.

Rawolf

De grote ronde -die Eenkhoorn 2 jaar terug al had moeten rijden- doet deugt.

Met Hoole de juiste bondgenoot gevonden.

Nederlandse kampioentrui kan weleens meespelen in de keuze van Jumbo, contractverlenging ja of nee. Maar als ik Eenkhoorn was zou ik naar een ploeg met meer vrijheid gaan als hij daar financieel niet teveel op achteruit gaat.

S. Morgenstern

Eenhoorn is nog niet klaar met zijn ontwikkeling - renner die door geselecteerd ging worden volgens een enkeling, nu goed genoeg om ergens anders meer vrijheid te zoeken. Blijft mooi om te volgen!

kelderfan

'@Rawolf
Volgens mij heeft Pascal stappen gemaakt, nu hij niet meer perce in de Vlaamse trein hoeft te zitten. Hij is net als Nathan ook goed bergop of beter gezegd heuvelop. Hij kan dus vaker worden ingezet in GT's of rondjes van 1 week.
Ik zie hem volgend seizoen in bijv, Faun-Ardeche Classic met Roglic en Vingegaard acteren. Tenminste als die koers nog op 't programma blijft staan.

AWestie

Over zijn keuzes had hij hier kort voor de Giro nog een interview, zo gevonden met een zoekopdrachtje

ti-raleigh

Ietwat Langeveld-Boogerd-gevoel vandaag.

kelderfan

Precies sippie @AWestie
Juist in de "Giro" zie ik JV met een meer aanvallende ploeg te gaan rijden en dan past hij precies in 't plaatje.

kelderfan

Hessmann wordt 9e. in IT NK van Duitsland en achter Nikias Arndt, die ook wel zou passen in 't plaatje en zeker als lead-out voor Kooij.

goldone123

'@kelderfan, ik denk dat jumbo visma nu (hoop ik) op zoek gaan naar klimmers, met tratnik and van baarle heb je 2 hele goeie, ik denk dat dekker hofstede harper ( ben aan het twijfelen over hem) tom dumoulin, en mike teunissen, allemaal weg gaan, 2 vlakke renners 3 klimmer, een van uit de jumbo visma school, hoop het.

Landeirovic

'@Kelderfan, als ik jou bezig hoor zou Jumbo alles moeten nemen wat einde contract is en kan fietsen? haha

kelderfan

'@goldone123
Ik hoop ook op het aantrekken van een paar echte klimmers. Harper lijkt mij wel te blijven.

goldone123

Ja ga ik ook van uit.

Laatste man

Eenkhoorn past prima bij Jumbo. Stap voor stap ontwikkelen. Krijgt zijn kansen en kan ook ondersteunend rijden.

Hij heeft het zelf heel duidelijk uitgelegd, in plaats van een aantal aannames die gedaan worden.

Hopelijk halen ze niet veel renners. Van Baarle, leuk. Verder lekker investeren in de eigen opleidingsploeg en wellicht een leuke verrassende klimmer.

Michieltje

Wel grappig. Eenkhoorn die na de Giro aangaf zich te willen richten op ontsnappingen en etappezeges in rondjes en grote rondes. Heeft wat moeite te pieken naar belangrijke eendagskoersen, zegt ie zelf...

Al zegt ie t zelf...

Laatst gewijzigd
UserNL1998

Eenkhoorn, jaren lang afgezeken in dit forum. nu de held van de navelstaarders.

kelderfan

'@Landerovic
Ik ga echt niet elke vrije renner benoemen, maar Kooij is bezig aan een goede ontwikkeling en als Teunissen niet gaat verlengen, dan ja komt die Nikias Arndt goed van pas.

Michieltje

Warm hè Usernl

Laatst gewijzigd
AWestie

Heerlijk Kelderfaniaans weer, want Kooij heeft dit seizoen meestal een vaste achterwiel voor zijn neus en dat is niet Teunissen.

UserNL1998

Kelderfan, geef maar toe dat je dwangmatige neigingen hebt. Echt elke renner die uitslagen rijd of einde contact gaat worden denk jij een bij van te maken.

1 2 ... 241 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.