'@Cen
Hij was erg kwaad ervan en zei ” Volgens mij is er maar één iemand in Nederland die aanspraak maakt op die WK-plek en dat ben ik. Ik ben echt helemaal klaar met die discussie.“
Ik ben hier eens met Tony Martin Op vraag wat hij denkt over Dumoulin, zei hei maar een lang woord: "Realitätssinnverlust"
1. Arensman
2. Van der Poel toonde na tijdrit in Verona ook duidelijk zijn belang tegen Gazetta ( https://www.gazzetta.it/Giroditalia/31-05-2022/van-der-poel-grazie-giro-sei-piu-divertente-tour-pizza-all-ananas-perdonatemi-440767363614.shtml )
Inderdaad, het was dus geen smoes ivm het verplichte BK. We gaan het zien Yeez
Welke ploeg gaat die Quinten Hermans pakken?
Edit. Alpecin waarschijnlijk lees ik nu. Staat me vaag bij dat JV belangstelling voor hem had icm veldrijden maar dat de interesse niet wederzijds was?
Uitstekend nieuws, Met name Benoot vind ik verrassend al kun je aan alles zien dat hij zich thuis voelt. Nathan wordt steeds meer de Luke Rowe van de ploeg. Ben benieuwd wat men gaat beslissen over Mike, Pascal, Timo en Harper. Ik zou graag Pascal en Harper zien blijven. Juist bij een vertrek van Mike heeft Eenkhoorn extra perspectief.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.