Ik vind 't ook goed nieuws dat Benoot heeft bijgetekend. Die doet 't goed en geeft zelf ook aan, dat hij met Wout beter uit de voeten komt.
@Murcia
Wat betreft de vertrekkers zie ik Teunissen bijtekenen zeker gezien zijn geplande deelname aan de Vuelta.
Pascal heeft zeker sprongen voorwaarts gemaakt en derhalve zie ik die ook wel bijtekenen.
Ook leuk om te lezen is, dat JV jongeling Jonas Vingegaard ook hoge ogen gooit, IDL kopt: quote: " Jonas maakt een supergoede indruk'".
Eenkhoorn gaf in interview aan (ik meen met nos, ik heb geen link) dat hij in gesprek was met jumbo, maar ook met andere teams.
Dus dat zal ook deels van eenkhoorn afhangen wanneer er evt verlenging naar buiten komt.
Jumbo wil dus wel met hem verder in principe. Al weten wij niet tegen welke voorwaarden.
'@Yeez Ik denk dat je kunt werken (vanuit het peloton in een achtervolging) of kunt zorgen dat je niet hoeft te werken. Ben het met je eens dat wat ik aangeef niet het meest waarschijnlijk is. Waarom zou je niet (als het weer het toelaat), Laporte en Van Hooydonck voluit laten gaan in de tijdrit? Ook vanwege wat AWestie aangeeft; als één van je kopmannen tegenvalt of pech heeft is een goede plek in het ploegenklassement wel heel belangrijk.
Wat AWestie zegt, klopt. Volgorde auto's is op basis van best geplaatste in AK. En zelfs al zou het op basis van het ploegenklassement zijn, dan nog zou Laporte niet per se voluit hoeven, want het ploegenklassement is op basis van de beste 3 in de etappe en Primoz, Jonas en Wout gaan sowieso voluit, dus als het goed is heb je al drie goed geplaatste renners.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.