Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 247 ... 349 350
Flowtosti

Ja zou je denken? Hooydonck minder goed dan Tony? Over open deuren gesproken

wieler4live

Ik heb van Hooydock best wel veel en flinke kopbeurten zien doen de voorbije 2 etappes

Murcia

Hoe kan Sepp naar jouw mening dan hier als klimknecht zijn bijdrage leveren in de eerste vlakke week? Majka gaat hier toch ook niet Pogacar van voren houden? Hun job komt later. Nathan hoefde niet te worden ingezet vandaag omdat de sprintersploegen gingen rijden en niemand behalve Cort in de vlucht geloofde. Dan is een relatieve rustdag mooi meegenomen.

goldone123

Ik vind het al een winst dat geen elke renner van jumbo visma hard is gevallen, etappe 5 gaat wel stressen worden denk ik.

deharderpeter

Laporte is wel echt goed en minstens zo goed als Wout. Zie ook de tijdrit en hoe hij de sprints aantrekt, als die zelf doorsprint tot de lijn komen er niet veel meer over.

Glorious

Jumbo top. 3x 2e is gewoon echt goed, overwinning komt wel. Geel en groen zijn verstevigd en van Aert gaat nog veel meer punten pakken dan de pure sprinters. Laporte erg goed en pakt veel punten af.
Geen valpartijen en beste team.

Sepp Kuss duidelijk als 8e renner niet in het gedrang, zal de opdracht zijn natuurlijk om in het hooggebergte te pieken.

Trouwens lijkt Dekker me nu wel over en uit volgend jaar. In dat veld in Roemenië 10e....

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Rawolf
Sepp met Wout vergelijken gaat wel een beetje mank. Want Kuss sluit goed aan in de finale, want het is ook belangrijk om Roglic en Jonas te beschermen. JV heeft duidelijk gekozen om Kruijswijk in te zetten om Nathan en Benoot af te lossen.
Daar is niks mis mee Dat Tony Martin en Politt beter zijn in dat werk, kan ik alleen maar beamen.
Maar Nathan doet 't goed in zijn rol om op kop te rijden. JV zit steeds goed van voren om de kopmannen te beschermen.
Dus volgens mij gaat alles volgens het boekje. Wat wil je nog meer.

kelderfan

In de Sibiu Tour heeft JV er alles aan gedaan om 't tot een sprint te laten komen, maat Dekker gaf geen thuis.
Dat lijkt mij wel minder goed te noemen.

ti-raleigh

Van Aert gaat record vestigen met meeste 2e plekken achter elkaar. En dat ook nog achter Nederlanders. Morgen achter Van Poppel en woensdag Van Der Poel.

YogiBear

'@ti-raleigh voor vijf keer twee en daarna één, teken ik ;)

Yeez

Volgens Ten Dam zou Dumoulin niet echt welkom zijn bij de ploegstage in Tignes en kiest hij voor een individuele hoogtestage

AWestie

Ja hoorde ik ook al. Misschien een bubbeltechnische kwestie?

Yeez

Nee, want alle renners komen daar uit hun eigen omgeving heen. Klonk meer als niet welkom als in klaar met die gast. Werd al wel een beetje duidelijk toen hij zei niks vd ploeg te hebben gehoord na het bekendmaken van zijn afscheid

Fanny

'@ Yeez
Vreemd !
Dus de ploeg wil Dumoulin niet meer op een hoogtestage van de ploeg in Tignes hebben of zou het kunnen zijn dat Dumoulin daar zelf geen zin meer in heeft na het bekendmaken van zijn afscheid.
Blijft toch wel een beetje een eigenheimer.
Dumoulin gaat dus nmm niet de Vuelta voor de ploeg JV rijden en kan/mag zich enkel voorbereiden op het WK.
Daarnaast misschien enkele koersen als peloton vulling voor de ploeg.
De ploeg heeft als motto samenwinnen en nmm ook samentrainen op een hoogtestage maar dat geldt dus niet (meer) voor Dumoulin.

Yeez

Hij zit woensdag bij de avondetappe, dus ben benieuwd

AWestie

Ik zie dan meteen Dione en gasten voor me in zo'n hoogtekamer, maar dat zal vast niet haha. Het blijven bijzonder te doorgronden hoofdstukjes, met Tom en het team. Je leest juist - getuige bijvoorbeeld ook hoe de ploeg met Dylan Groenewegen om is gegaan - dat er binnen het team veel aandacht wordt geschonken aan mentale gesteldheid ook. Zo'n carriere verdient niet zo'n sputterende nachtkaars op het end.

molovin

Misschien speelt er achter de schermen een stuk meer en zijn ze bij TJV er gewoon klaar mee, dan denk ik ook aan de renners zelf.

madeinstars

Ik heb inderdaad niet het idee dat Tom (op zijn vriendjes Sam en Jos na) ooit echt goed in de groep heeft gelegen.

AWestie

O.a. Koen Bouwman heeft dat ontkend in de Giro, al verschilt dat natuurlijk per persoon.

kelderfan

Jammer dat Tom op zo'n manier afscheid neemt. Misschien weet Cen iets meer.
Ik dacht meteen al, dat hij niet in de ploeg zou passen. Het begon al met gedoe in de 1e. TdF. Later in koers heeft hij zich nog kunnen herstellen.
En ja je hebt gelijk @AWestie met de ontkenning van Koen Bouwman.
Hoe is 't toch met Koen @Fanny. Wanneer kan hij weer worden ingezet. Ik hoop op de Vuelta voor hem.

kelderfan

Ik zat te denken aan Uran, die met Koen en Tom op stage is geweest. Uran is op de markt gekomen. Misschien is hij wel de man, die Tom Dumoulin weer aan de praat kan krijgen.
Dan kunnen die drie weer samen op hoogstestage en dan kan ook Sepp Kuss aansluiten met vriendin.

goldone123

Zo wput van aert gaat geen vrijheid krijgen in etappe 5, geen sporza kijken dus 🤣

Murcia

Wat moet TJV in hemelsnaam met Uran, bijna 36 en aan een neerwaartse spiraal bezig .Trouwens een ontmoeting met Rigoberto in Colombia betekend volgens mij niet dat de stoppende Tom nog veel nut heeft aan een mentor, laat staan TJV.
@goldone123
Dat wordt weer urenlang hakken op Roglic waar ze als mens en renner echt geen hekel aan hebben hoor. Echt niet!! Irritant tot de max wordt dat weer. Maar het alternatief is nog erger met Hermsen en Traksel of de amateurs bij de NOS. Dus corvee voor mij woensdag.

goldone123

Nos aan zonder geluid is de beste optie.

J. Bernal

Hmm teamselectie van morgen is lastig. Ik denk dat er wel sprinters gelost kunnen worden. Klimmetjes zijn niet heel zwaar maar het zijn er wel veel, mannen als Jakobsen en Groenewegen zullen sowieso niet meer 100% zijn als ze er nog bij zitten. Kans de de vlucht het haalt is zo goed als nul, er zijn te weinig sprintkansen deze Tour om deze rit weg te geven aan een vluchter. Denk dat morgen voor Van Aert gaat zijn!

1 2 ... 247 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.