Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 264 ... 349 350
Michieltje

Jaaaaaa wOop WooP

Michieltje

God, klaarkomen is er niets bij

wieler4live

Jaaaaaa komaaan

skylimit

Vingegaard dus toch met een geweldige cartouche! Gefeliciteerd TJV nu heb je de koers weer in handen en begint er weer een andere koers! Het is nog niet gedaan...... al krijgt Pogacar wel een flinke klap en/of hij deze nog te boven komt is maar zeer de vraag.

BraboCycling

Ongelooflijk. Dit is geniaal. De hele dag, van heel TJV, tot aan Laporte en Nathan aan toe die ook mooi werk geleverd hebben. Gewoonweg geniaal.

Michieltje

Kruijswijk sluipt ook de top 10 binnen

Kudo’s voor Primoz

kelderfan

Wauw wat een team met jr. kopman Jonas Vingegaard op de 1e. plaats. Die geeft Pogiboy echt een klap om de oren.
Chapeau Jonas Vingegaard met wederom een klasbak als Wout Van Aert als hulpje.
Toch een mooi woord voor de geplaagde Roglic, die zich echt uit elkaar heeft gereden om Jonas in polepositie te brengen.

Michieltje

Zag Primoz stralen aan de finish dan

$kedel

Jachtsluiaard van Niemandsdorp kom er maar in..

Laatst gewijzigd
Michieltje

Jachtluiaard?

Dat is me een tegenstrijdig dier

kelderfan

Ja @Michiel ik zag Primoz echt stralen na deze geweldig coupe, want met al die aanvallen heeft Roglic echt zijn bijdrage geleverd om Pogacar te slopen. Maar wat een klim, want die moeten zij erin laten.
Morgen wordt nog clash op de Nederlandse berg. Trouwens Kruijswijk boven verwachting prima in orde.

Sandy Casar

Wat een dag !! Genoten van de ploeg

deharderpeter

Heerlijk dat de azijnzeikerds hier weg zijn. WT een rit van Jumbo en fantastisch dat Jonas het dan zo afmaakt.

T80JZ

Een ander scenario dat ik gisteren verwachtte, maar daar kan ik alleen maar blij om zijn. Geweldige teamprestatie met een hoofdrol voor Roglic die zijn eigen klassement heeft opgeofferd om Vingegaard te helpen Pogacar te slopen. De Cauwer moest daar toch weer iets negatiefs van maken "Roglic heeft zichzelf in de vernieling gereden." Alsof het daarom ging. Hij wilde de geweldige teamprestatie van Roglic niet toegeven.

Murcia

Heerlijke etappe! Als ploeg groots gereden en Jonas maakt het af. Mij viel vooral de grotere versnelling op dan de rest, dan heb je macht in de poten. Nog niks beslist qua eindzege maar wel laten zien waarom al die inspanningen van iedereen binnen de ploeg van renner tot masseur het verschil kunnen maken. Deze Corona kucher heeft genoten tot de max.

kelderfan

Maar ik ben blij dat ik van NOS ben overgestapt naar de Belg, want de NOS zonder Clement is niet om aan te gluren.😒
De Cauwer geeft prima analyses. Bijna zo goed als Clement zou ik zeggen.
En wat maakt 't uit, dat hij nog iets negatiefs zegt, want ja het enige minpuntje is, dat Roglic niet meer serieus mee doet voor 't klassement en dat was toch vooraf door de ploeg zelf gecommuniceerd om met twee kopmannen te rijden.
Ik kan alleen maar genieten van deze geslaagde coupe. Met een geweldige winnaar Jonas Vingegaard.

Laatst gewijzigd
T80JZ

Vooraf kelderfan, dat was voor zijn val. Die veranderde alles voor de Tour van Roglic. En maak je geen zorgen. Ik laat het genieten van deze geweldige TJV prestatie niet verpesten door De Cauwer.

Geel en groen in handen, maar eens met Murcia dat de Tour nog niet is beslist. Pogacar heeft toegegeven dat hij is gesloopt door TJV, maar kondigde tegelijkertijd aan dat hij gaat aanvallen. En er is ook nog het gevaar van covid. Deze Tour zal echt pas in Parijs beslist zijn.

Rawolf

Mooi aanvallend gereden van Jumbo vandaag

S. Morgenstern

Ja, weet je nog dat je je afgelopen weekend nog zo druk maakten, omdat ze achter zo'n kopgroepje van drie aan gingen rijden om met Van Aert de rit te winnen en je dacht dat ze dus maar wat zaten te lullen dat ze op onverwachte momenten bommetjes wilden gooien. Ja, ja, die gingen wachten op woensdag en wat een fout zou dat zijn.

Maar gelukkig, toch mooi aanvallend gereden vandaag. Mooie samenvatting.

Laatst gewijzigd
Rawolf

'@morgenstern, ik weet niet wat je bedoeling is maar de prestatie van vandaag zegt weinig over voorgaande etappes.

S. Morgenstern

Voorbarige conclusies bij voorgaande etappes kunnen best even tegen het licht gehouden worden. Maar goed, mooi aanvallend gereden vandaag.

Rawolf

Achteraf is het mooi wonen. Dat Pogacar hier in 1 etappe 3 minuten verliest op Vingegaard had niemand voorspelt

Laatst gewijzigd
goldone123

wat had pogi nou, in de interview niks gezegd over een hongerklop ofzo, zo jonge kan je ook niet haten.

Rawolf

in een interview las ik wel dat Pogacar zei gebrek aan suikers. Maar het kan van alles zijn...

Nu wordt het verdedigen, we gaan een mooie tour tegemoet denk ik. UAE is echt wel sterk in de bergen met vooral Majka en Soler, McNulty dus Pogacar kan nog wel wat verzinnen. Thomas en Bardet lijken me ook niet echt mannen die settelen voor podium gezien hun palmares in de Tour. Jumbo is iig in orde met een sterke WvA, Benoot en Kruijswijk. Sepp Kuss heeft nog steeds geen trap op kop gedaan deze hele Tour, wordt steeds meer een Wout Poels 2.0 die kan in de 3e week zijn rol gaan spelen.

goldone123

ja ik las op bij nos, hij zei idk ik moet nog nadenken wat het was het kan een hongerklop zij hij .

1 2 ... 264 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.