Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 263 ... 349 350
Rawolf

Stevie en Laporte probeerde t. Benoot ook 1 keer. Wva eigenlijk niet.

Sowieso weer een gemiste kans, weer een relatief makkelijke dag voor UAE helpers.

Ineos doet 't iets beter, Pidcock heeft Pogi aardig zenuwachtig gemaakt en Yates ook nog een keer meegeschoven.... roglic had ik ook wel in die rol willen zien

Yeez

Pidcock deed totaal geen moeite. Wil zonder inspanning meezitten en is vooral bezig zijn eigen bv in de top 10 te houden.

Verder inderdaad een gemiste kans om uae in het defensief te dwingen in deze chaos

Michieltje

Lekkere chaos daar. Hopelijk zien we nog een aanval van Roglic of Vinnie

madeinstars

Prima dagje. Morgen dag 1 van de waarheid.

Murcia

Inderdaad goed gereden, Poga wilde de trui niet behouden en Bora tot bondgenoot maken morgen. Dit hebben ze met een kleine inspanning bij TJV kunnen voorkomen en alweer ging hij sprinten als een bezetene en leverde het hem geen seconde op. Misschien is Tadej nu simpelweg een veelvraat maar ik heb liever dat hij dit soort dingen blijft doen die eigenlijk niet nodig zijn.

goldone123

Vingegaard is best explosief, heb zin in morgen

Michieltje

Pogi sprint niet voor niets voor elke seconde. Hij vreest Jonas

Cen Morawec

'@Rico

Zo’n criterium voor amateurs is niet echt iets wat ik Bouwman graag zie doen

Er is geen amateur wedstrijd!
Volgens Wouter Bos, voorzitter van de KNWU, is Etten-Leur is Profwielerronde waar ze alitijd grote renners laten komen.

Misschien mogen wij o.a. Tom Dumoulin ook in Boxmeer zien op 25 juli. Rondebaas van Daags na de Tour Hermans heeft poging gewagt hem daar naar toe te halen.

AWestie

'@Cen je weet hopelijk wel hoe zulke criteriums een beetje opgezet zijn, hoop ik?

Sandy Casar

Vandaag zoals verwacht weinig actie maar ik verwacht morgen wel een paar bommetjes van onze mannen. Zin in!

T80JZ

Het lijkt me dat de mate van herstel en de vorm van Primosz van grote invloed zal zijn op het soort van aanval(len) dat TJV morgen en overmorgen kan uitvoeren. Voorlopig ga ik ervan uit dat Roglic nog gespaard gaat worden tot volgende week voor een eventueel dan nog noodzakelijke grote aanval en dat de komende 2 dagen met Plache des Filles in gedachte toch vooral een strijd wordt tussen Pogacar en Vingegaard. Met van TJV zijde misschien Kuss of Kruijswijk als voorgeschoven pion om te kunnen helpen. Waarbij het er voor Roglic om gaat zo goed mogelijk te volgen om zijn positie in het algemeen klassement te verbeteren zodat volgende week niet teveel ploegen achter hem gaan rijden als het zover is.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Cen Morawec. Wouter Bos geeft er vast een mooie draai aan. Ik gun Dumoulin een mooie reeks criteriums. Staat toch mooi op je CV, in je afscheidsjaar. Gelukkig hebben we de foto’s nog.

Volgens de ploegleiding is Primoz nog niet goed genoeg hersteld voor knallen. Wat T80JZ zegt

Rawolf

https://mobile.twitter.com/leparisiensport/status/1546929041944485891?t=DrCNEafsd_tr9Iirl3qn0A&s=19

Rugklachten voor Vingegaard.

unionwagtmans

"Rien d’inquiétant pour l’heure. ... "Rien de franchement grave pour l’heure mais juste un peu inquiétant"

nix verontrustend voorlopig ... niets echt erg voorlopig maar een klein beetje verontrustend

(NB, heerlijk, de journalist(e) die dat in het zelfde kleine artikel kan zetten ....)

unionwagtmans

Verder staat er eigenlijk alleen maar dat hij op de rustdag veel bij de fysio/osteo heeft doorgebracht
en dat ie niet langer dan 45 sec uit het zadel kan komen (maar dat ook dat niet erg is want dat doet ie toch nooit)

goldone123

Niet echt een leuk bericht, gaan het morgen zien.

goldone123

Trouwens over de rug van vingegaard het is nep nieuws word nu gezegd

ti-raleigh

Maar wat is waar ? Wordt dit gerucht verspreid om Pogacar uit de tent te lokken ? Of heeft iemand zijn mond voorbij gepraat en heeft hij toch last en proberen ze dat nu te verbergen..?

Michieltje

Komen we niet achter. Als hij wel last van zn rug heeft zal de ploeg dat echt niet bevestigen

goldone123

Ik zal het wel als een smoesje gebruiken het jonas niet kan weg rijden van pogi 😂😂😉

Michieltje

Lol. Ja snap ik.

Ik ben zelf bezig iets te bedenken waarom ik Pogi kan ‘haten’. Lastig, want tis een sympathiek ventje

goldone123

Ik ook niet 😂

Michieltje

Ja, mooi toch. Mn werk lijdt er wel onder maar een kniesoor....

skylimit

Mooie koers, maar de aanval volledig afgeslagen door Pogacar en nu lijkt het de verkeerde kant op te vallen voor TJV en zit Vingegaard geisoleerd! Tactisch pakt het dus vandaag in ieder geval niet goed uit, of Vingegaard moet nog een geweldige cartouche hebben.

AWestie

Ze hebben dikke knuppels gegooid, maar ook iedereen weer laten verzamelen in het hoenderhok. Mooie tactiek, maar wel wat te slopend voor het team lijkt het.

1 2 ... 263 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.