Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 278 ... 349 350
kelderfan

'@Murcia
Teunissen heeft in 't verleden ook zijn zege behaald in de TdF. Dus is hij echt een klasse minder, want hij is er niet bij.
Wat mij betreft ga ik ook niet voor 't vlaggetje, maar heeft een goeie renner mijn voorkeur.
Deze TdF-selectie heeft zich echt getoond. En nog een dag ITT met Wout als een van de kanshebbers.

goldone123

Nerveus voor morgen wat er in 2020 met roglic gebeurde vergeet ik nooit 😅

Murcia

'@kelderfan
Dat weet ik ook wel, maar je moet erkennen dat Christophe een veel betere en completere renner is dan Mike. Alleen al vanwege zijn betere klimmers benen moet je altijd voor hem kiezen. Mike had niet gekund wat Laporte zondag deed na de val van Jonas.

kelderfan

Dat klopt dat de keuze voor Laporte de juiste was. Laporte memoreerde dat zelf ook na zijn zege.
Daarom zeg ik ook, dat dit team nu al een 10 heeft verdiend.
De gele trui, de groene trui, de bolletjes en ook niet onbelangrijk nu al 5 zeges in de TdF.
De groene trui bijna met de meeste punten ooit.
Dan zijn er nog twee etappes te gaan.

Murcia

Nog iets over Roglic zijn blessure, op twitter wordt gesteld dat zijn manager zou hebben verteld dat hij twee (rug) wervels zou hebben gebroken bij diens crash. Kan hier verder nergens iets over terugvinden, maar dat zou deelname aan de Vuelta volgens mij zo goed als onmogelijk maken.

Michieltje

En dat hebben ze niet door gehad na zijn val? Dat zou wel nalatig zijn dan

JumbowintdeTour

En nog meer dan een week mee rondgefietst?

Rawolf

Hier is die tweet

https://twitter.com/CiclismoInter/status/1550524435941171206?t=aIUkGW32X0XXxpJRghm6nw&s=33

Apemantus

Geen teamplayer die Roglic..... Wil niet voor anderen knechten.....

Michieltje

Apie, tis geen chat hier hoor

Cycling

Er zijn journalisten en kenners die altijd willen afgeven op Roglic. Hij zou geen teamplayer zijn. Gelukkig krijgt hij van zijn fans/teamgenoten wel altijd de waardering en weten die wel wat voor een teamplayer / kopman Roglic is.

Laatst gewijzigd
Apemantus

Harry geeft al wat meer duiding voor je Michieltje. Vind jouw post veel meer forumvervuiling en lokt enkel derailing van het topic uit, maar dat geheel terzijde. *kuch*

Laatst gewijzigd
EdEnd

Als je een beetje bekijkt hoeveel trager Vingegaard in de tijdritten is en hoeveel langzamer hij mag zijn... hoef je je voor morgen toch minder zenuwachtig te maken. Hij mag zo tegen de 3km/u langzamer rijden dan Pogacar. Dat terwijl hij zelfs in zijn mindere tijdritten tegen Pogacar niet meer dan 2km/u trager was. Dat was overigens de tijdrit in de Tirreno van dit jaar.

Michieltje

Oh je was sarcastisch. Prima hoor. Ik kauw nog wel op het woord ‘derailing’...

Laatst gewijzigd
tdola

Als roglic de vuelta niet zou kunnen rijden en bericht klopt zou dat wel echt grote domper zijn......
Als dat geval is vraag ik.me af wat doel gaat zijn in vuelta.
Zelfs kooij meenemen om dan te sprinten lijkt me niet onmogelijk.
Of foss herkansing op goed klassement icm etappe zeges najagen.

Laatst gewijzigd
EdEnd

Ik zou zeggen: als ze in de Vuelta niet voor het AK gaan: bergtrui... dan hebben ze die dit jaar in elke grote ronde :)

tdola

Kan nergens op internet hier verder bericht van vinden, dus laten we hopen dat t niet klopt of meevalt en dat roglic gewoon kan meedoen in vuelta.

luca77

Mag je linkje plakken? Zo ja, dan bij deze van HLN:
https://www.hln.be/wielrennen/koers-kort-roglic-serieus-twijfelachtig-voor-vuelta-na-mogelijke-breuk-in-twee-ruggenwervels~a0949d720/

tdola

Mmmmm

Hier ook: https://cyclinguptodate.com/cycling/primoz-roglic-may-have-broken-two-vertebrae-at-tour-de-france-crash

Hopelijk valt t toch mee en kan hij tijdig herstellen als t klopt, maar heb er dan hard hoofd in....
T kunnen in theorie ook nog oude fracturen zijn. Met schansspringen ook wel eens gevallen natuurlijk.
En wervelkolom foto's kunnen nog wel eens lastig te beoordelen zijn.

kelderfan

Dat Roglic dus moest afstappen in de TdF is dus niet zonder reden. Hopelijk komt 't goed voor de Vuelta.
.

kelderfan

quote: "Ik heb de voorbije weken alles gegeven, maar vandaag was het aan mij."
Christophe Laporte
Fabio Jakobsen zag 't groen voor zijn ogen. Quote: "In de verte zag ik een grote groene motor alles uit elkaar sleuren"
De heren zien 't gebeuren en verstijven en dat allemaal door Wout Van Aert, die een keer 't groen mee naar huis wil nemen.

YogiBear

'@Ditwashet Eerst was er commentaar op afstappen en nu wordt er geschakeld naar commentaar op de arts/ploegleiding. Wederom op basis van nieuwsberichten zonder de feiten te kennen. De ene breuk is de andere niet en ook een scheurtje wordt wel als breuk aangeduid en kan pas bij een scan worden gevonden. In goed leesbaar Nederlands; dan ziet/weet de ploegarts het ook niet. En nee, genoeg medische kennis heb je dus niet.

Laatst gewijzigd
Murcia

Eerst verwijten naar de renner en nu naar de ploegarts. Het is erg amusant allemaal maar in de kern gaat het om het toch maar weer negatief zijn over de ploeg. Roglic valt zwaar, gaat nog een tijd door terwijl hij na de etappes van zijn fiets moet worden getild en helpt Jonas op een belangrijke dag met als consequentie dat hij en de ploeg worden afgezeken door een aantal media types in Vlaanderen en de verklaring van hem en de ploeg na diens afstappen in twijfel worden getrokken.

Laatste man

Roglic is gewoon een hele goede vriend van Vingegaard, die is niet zomaar afgestapt. Breukjes (kan allerlei soorten zijn) in de ruggenwervel of niet. Gelul over hem en zijn mentaliteit.

Treurig voor Nathan trouwens.

kelderfan

Ja dat is zeker treurig dat Nathan Van Hooydonck naar huis moet door familieomstandigheden.
Sterkt Nathan, die echt een goede TdF heeft gereden.

1 2 ... 278 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.