Als WvA klaar is met die groene trui kan hij volgende keer gewoon voor de bollen gaan, dat heeft Jalabert al eens eerder gedaan. Maar je moet er geen klassementsrenner van proberen te maken. Ik vind trouwens dat je helemaal niemand moet veranderen, als iemand dat zelf wil dan komen ze daar uit zichzelf mee. Je kunt wel iemand eerlijk adviseren en aangeven wat de kosten zijn qua training en voeding en wat de mogelijke opbrengsten zijn... maar laat die persoon lekker zelf bepalen wat ze willen.
Laat WvA maar lekker doen waar hij zin in heeft, volgens mij boekt hij daar hele mooie resultaten mee. Ik vind van wel in ieder geval ;)
Hooijdonk verlengd, staat nog bij einde contract.
Dekker moet zich bewijzen, op de wip?
Dumoulin stopt (Kelderman gehaald)
Eenhoorn wrs weg, belangstelling oud Lotto. (Van Baarle gehaald).
Hofstede gevoelsmatig denk ik weg (tratnik komt erbij?).
Harper altijd laatste beslissing?
Roosen onbekend, zou m graag zien blijven
Teunissen heeft aanbieding jumbo maar kijkt ook verder
Lijkt er op als zelfde aantal renners als volgend jaar in de ploeg, dan nog 4 plekken waaronder mogelijke verlengers.
Als Teunissen en dekker zouden vertrekken, dan om nl identiteit te behouden wrs 2 nl zeker gewenst.
Zouden pluimers en/of van Belle kans maken?
Aflopende contracten nl in wt. Vd berg en Nieuwenhuis niet erg wrs voor tjv verwacht ik.
'@Poeksel
Ik denk bij Van den Berg eerder aan DSM of Lotto. Dat Eenkhoorn vertrekt lijkt mij ook logisch.
Wat Teunissen @tdola betreft, die staat toch bij de Vuelta-ploeg gemeld. Dan mag je ervan uitgaan, dat die zeker blijft.
En ik hoop en verwacht dat Timo Roosen gewoon wordt verlengd.
@Michiel
Pluimers leek op weg naar 't team, maar die Lou van Belle lijkt hem voorbij te streven en ook Staune staat te trappelen..
Lamberts moet je serieus nemen, hij geeft duidelijk aan wat de Vlaamse media al lang weet maar niet durft te melden. Het is namelijk de harde waarheid dat Wout heel veel moet inleveren voor een onzekere uitkomst als hij voor AK's grote rondes zou gaan. Waarom zou je dat willen terwijl er nog lacunes zijn in je palmares zoals WK, RVV en P-R. Bovendien is er geen noodzaak financieel nog sportief om een andere richting uit te slaan.
Ja @Michiel
Je hebt een beetje gelijk, maar ik zie dat Loulou vaker in de Ncup wordt opgesteld met Hagenes.Kijk eens bij de Course de la Paix Grand Prix Jeseníky. Hij doet toch aardig mee, ook als 't bergop gaat. Ook bij 't National Championships Netherlands U23 doet hij 't beter dan Rick Pluimers met de VAM-berg erin.
Dat @tdola heb ik nog altijd jammer gevonden het vertrek van Powless.
Ik hoop niet dat Teunissen dezelfde afslag neemt, maar je hebt gelijk, dat 't geen 100%.
Maar 't team heeft nu al een 10 verdiend voor Jumbo, want de ploeg blijft zich tonen in deze TdF.
Die Laporte blijkt toch een goeie aanwinst te zijn. De 1e. Franse zege is ook een feit.
Dus als JV nog met Franse aanwinst komt, dan hoor jij van mij geen wanklank.😎
'@Rawolf
Budget geldt wel voor het hele wielerproject, dus ook vrouwen en development. Dat kost ook centen. Voor de World Tour ploeg zul je dan tussen 30 en 32 uitkomen denk ik. En dus op plek 3 van de World Tour. Terecht wordt overigens opgemerkt dat iemand als Vingegaard zelf is opgeleid. De ploeg is niet alleen maar van het kopen.
Laporte was vandaag geweldig trouwens en krijgt de beloning voor een seizoen waarin hij zijn waarde op zoveel fronten heeft bewezen. De man is gewoon een klasse beter dan Teunissen en kwaliteit moet altijd voor het vlaggetje gaan in topsport.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.