Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 281 ... 349 350
AWestie

Als ik de afgelopen dagen iets heb geleerd is het dat Jonas ook nog gewoon goed een slippertje kan corrigeren in volle inspanning. Die kan ook goed sturen.

madeinstars

Die tijdrit in een derde week wordt ook gewoon een extra wapen.

Poeksel

Lantern Rouge vertelt vandaag dat ze al een tijdje voor Jumbo-Visma werken. Ze geven adviezen op het gebied van strategie, data en videoanalyse. Niet dat ze het altijd eens waren met het uiteindelijke plan en ze waren soms ook kritisch in hun podcast. Helaas vertelden ze niet of ze ook een merkbare invloed hadden in deze Tour (en hoe), wel dat ze er zelf ook veel van geleerd hadden.

ti-raleigh

De koning is dood. Lang leve de koning. Roglic, de vaandeldrager van TJV is overvleugeld door prins Vingegaard. Hoe nu verder ? Ergens heb ik het gevoel dat Roglic nog steeds de Tour een keer wil winnen. Kan dat bij TJV ? Ik denk het niet. Roglic is te groot om als afleidingsmanoeuvre te dienen voor Vingegaard. Twee kapiteins op 1 schip kan niet. Benieuwd hoe dit verder gaat. Kerckhoffs noemt op deze site al Ineos voor Roglic. Zou me niks verbazen. Als ik mocht kiezen laat de Tourwinnaar maar gaan. Roglic was voor mij liefde op het eerste gezicht (platonisch dan hè).

ghostwriter

Voor deze Tour dachten veel mensen ook dat groen en geel niet samen kon. Ik denk dat Roglic en Vingegaard beide de persoonlijkheid hebben waarmee ze het kopmanschap kunnen delen. Al zou ik graag zien dat Roglic naar een andere ploeg gaat, het is leuker als de toppers tegen elkaar rijden.

Laatst gewijzigd
AWestie

Ik kan het ook waarderen als toppers eerlijk verdeeld zijn, al is deze weelde ook heerlijk.

Met Vingegaard hebben ze in principe een beter wapen tegen Pogacar, aangezien Roglic vooral een gelijke is tov Pogacar. Goed klimmen, goed sprinten, goed tijdrijden maakt ze hetzelfde ahw.

Die mededeling van Lanterne Rouge is echt pijnlijk van gasten die ook graag op hun morele high horse zitten. Ik ben benieuwd hoe die samenwerking echt zat, want ik snap best dat TJV advies opvraagt. Het is dan aan Benji c.s. om dat af te wijzen om partijdigheid oid.

Laatst gewijzigd
goldone123

Die tijdrit op de einde vab de ronde is idd een goed wapen, ik denk dat vingegaard alleen maar beter gaat worden ik hoop dat hij nog een stap zet.

oscarito1908

De samenwerking met LR? Lol laat den Benji het bij PCM houden.

AWestie

Tijdens de rit naar Arenberg had Tiesj een fiets met dropper post zodat die aangepast kon worden voor de kopmannen. Dit lukte niet bij de fiets van Nathan. https://twitter.com/velofacts/status/1551161509564252160?t=nmJT9USTh7Ptth-jamy3sg&s=19

Michieltje

Lachen gister bij vive le velo. Gerucht dat Vingo de tijdrit aan Van Aert schonk. Oe Aah, niks van waar, laten we het Wot zelf vragen. Wout bevestigde het vervolgens in een interview waarna ze er maar niet meer op terug kwamen, hahaha

kelderfan

Goed zo @AWestie
Benoot legt in die podcast goed uit wat het verschil is tussen de aanpak van JV en zijn vorige ploegen. Vooral het gegeven, dat JV met de Tourploeg plus reserves meerdere keren op hoogte zijn geweest. Gelukkig mocht de familie mee naar Tignes en dat is een gouden greep gebleken.
Ik heb vaak genoeg gezegd, dat wedstrijden ook belangrijk zijn en moeten blijven, want bij Kuss zie je duidelijk, dat hij beter wordt in de wedstrijd of zoals Tiesj het zegt; "In de derde week zijn wij minder slecht."

kelderfan

'@Michel
Ik heb dat ook gezien, maar ik zeg, dat VLV een stuk beter is om te pruimen. Die hebben de mannen van JV wel aan 't woord gelaten en de avondetappe vist elke weer achter 't net.
want bij Dione, dacht ik: "is dat 't enige wat er moet worden besproken over gebruik en het emotioneel beantwoorden door Wout van die shit-vraag."

Apemantus

VLV zo potsierlijk dat het bijna aandoenlijk wordt.

Avondetappe zo onnozel dat het bijna aandoenlijk wordt.

Beide programma's oeverloos gekeuvel. Soms zijn er gelukkig nog gasten die de uitzending dragen, maar vaak ook niet.

Ik mis Mart.

Laatst gewijzigd
AWestie

In welke podcast sprak Tiesj?

kelderfan

PODCAST TOUR. Tiesj Benoot: “Hoe Jumbo-Visma het aanpakt, dat is bijna een andere sport”; bij 't Nieuwsblad.

Glorious

Valter dus en geen Dunbar.. kan veel verbeteren.

madeinstars

Als je ziet welke stap Laporte zet na overgang van een Frqnse ploeg, dan denk ik dat Vallter nog mooie dingen kan laten zien.

Rawolf

Valter ook al, de tering. Word een 2e ineos

Barttej

'@madeinstars: Bij FDJ is de begeleiding wel een stukje professioneler dan bij Cofidis. Maar een mooie aanwinst voor Jumbo. Twee jaar geleden zat Jumbo ook al achter hem aan.

holliehewitt

Le Roi est mort. Longue vie au roi.

AWestie

Als je zag hoe Gaudu op zijn tt fiets zit is er ook bij FDJ nog genoeg te winnen. Ik hoopte op Jungels, maar op Valter zit vast nog meer marge. Steeds meer tekenen wijzen op vooral nog Jumbomannen naar de uitgang.

Glorious

Mooiste nieuws is toch wel dat dhr ducrot vertrekt... al kijk ik altijd de belg door hem en vraag ik me af welke onbenul bij de nos hiervoor terugkomt.

Glorious

En straks Laporte....

Laatst gewijzigd
goldone123

Ineos wil roglic hebben hoor ik bij sporza

Laatst gewijzigd
AWestie

Die bieden Primoz ieder jaar wel een contract aan

1 2 ... 281 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.