Ah, goed om te weten! Thanks voor de bronvermelding. Lijkt me dat hij dan wel geschrapt kan worden voor de Vuelta. Zelfs als ze de oorzaak snel achterhalen, niet echt een geschikte koers om te hervatten na zo'n periode van onderzoek.
@kelderfan; wat is precies het probleem? Waarom lukt het niet om een beetje normaal (inhoudelijk) te reageren op mij? Wellicht kan ik iets anders doen om deze frustratie weg te nemen? Vind dit namelijk een beetje vervelend zo steeds, ontneemt me direct weer de zin om hier te reageren.
Ik kan ook met conclusie Sandy leven de 5 groene vinkjes + Roglic, Oomen en Dennis. Denk nl dat Roglic snel herstelt (of dat hoop ik...). T van Dijke en Vingegaard denk ik echt niet. Foss, Hofstede en Roosen op de reservebank.
Ik had zelf in mijn achterhoofd nog Laporte gehad (met lead out Affini, teunissen best kans), maar die start blijkbaar mgl Denemarken en misschien nog uitgeput van tour.
'@I. Karner
Dit is echt jammer, ik hoop, dat hij niet ernstig ziek is en dat Tom moet laten gaan omdat hij maar niet fit is. Er zijn nu weer vele mensen met corona besmet hier in Limburg. Balen voor hem. Gelukkig zijn nog vier weken tot Australië.
Wij wilden nog één keer genieten van deze grote sportman: Tom Dumoulin, en zijn afscheidsfeestje vieren. Ik weet niet of wij de ticketprijs terug krijgen.
Volgens mij wilde meneer Plugge ons held alleen uitbuiten.
Ik heb onlangs op radio gehoord, dat Dumoulin geen ruimte en ook geen middelen van de ploeg richting Australië krijgt. Dat bijvoorbeeld Tom al afspraken qua enkele aanpassingen en tests bij zijn tijdrit gemaakt heeft, maar dat de ploeg het niet betalen wilde.
Dat is wel echt uitbuiting inderdaad, niet eens voor een laatste windtunnel test willen betalen? Moet je je voorstellen, dan vertrek je na een aantal moeilijke jaren waarin je niet hebt laten zien wat je in je hebt, en dan moet je ook nog de laatste aanpassingen aan je tijdritfiets zelf betalen. Straks gaan ze ook nog van hem eisen dat hij hem zelf terug stopt in de doos als hij er klaar mee is..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.