Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 301 ... 349 350
Michieltje

Ja, zoals hij daar zat in de TDF met zn bruine Hugh Heffner badjas aan haha.

Yeez

https://www.teamjumbovisma.nl/vooruitblik/nieuws/team-jumbo-visma-gaat-op-deense-bodem-voor-dagzeges-en-klassement/

Leemreize voor Dumoulin

Sijbrands

Ik meen mij te herinneren dat JumboVisma niet echt gelukkig was met hoe De Plus weg ging. Ik verwacht dan ook niet dat die terugkomt. Heeft ook niet zoveel laten zien de afgelopen 3 jaar.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De Plus heeft twee jaar geleden een dik driejarig contract getekend bij Ineos. Dat gaat hij nu echt niet inleveren om voor veel minder bij een andere ploeg te knechten in kleinere rondjes (want dat is zijn plek met zijn huidige niveau).

Prima om nostalgisch te zijn over oude prestaties, maar laat dat het dan gewoon zijn, daar hoeven dit soort ideetjes niet aan opgehangen worden.

BraboCycling

De Plus is toch aangereden vorige week? Misschien is dat de reden dat ie niet start

Glorious

Dumoulin stopt.. mooi alleen al voor dat vreselijke gezeik hier door ene cen hahahahahahahaha en gezien zijn recente reacties zal iedere reactie over tom gaan.... wat is dit triest.

simplex

"Glorious : ......wat is dit triest."
Wat ben jij een triest figuur.
Ik vermoed dat van alle duizenden lezers / poster er slechts een enkele kan zijn die jou "hahahahaha bralpraat kan waarderen. Met zo'n instelling / exposure zal het waarschijnlijk niet lukken met andere mensen / vrienden te kunnen communiceren en aan te sluiten.

Yeez

'@glorious enige trieste reactie geef jij. Hoort thuis bij de zolderkamer reaguurders op dumpert. Met je hahaha

De Zeboe van de Zoncolan

'@glorious
Ik zie net zoveel berichten van jou over Cen.

Ben je fan van hem?

Wel sympathiek dat je in de laatste zin je reactie beoordeelt :)

Laatst gewijzigd
Berend

Wat is er mis met sommigen(!) op dit forum?

Beetje meer respect wederzijds, proberen je in te leven in de ander en proberen anderen te behandelen zoals je zelf graag behandeld wil worden zijn maar een paar tips :)

Succes!

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Amen

$kedel

Bedankt Tom! Dat je voor ons de Giro won.
Helaas waren alle successen voor een ander team en liet je bij Jumbo vooral hele grote incasso's zien.
Het was in Etten-leur waar die ouwe zeur(oma van Vingegard) zowaar zijn anatomisch zadeltje kaapte, en hij daardoor zijn droomrace in Denemarken staakte.

Ik zal alvast nooit vergeten hoe je langs de kant van de weg hebt gescheten.
De laatste jaren liep het dan weer dun door de broek, en daarmee valt nu jammerlijk het doek.

Laatst gewijzigd
Fanny

Veel pech voor Bouwman.
https://www.gelderlander.nl/sport/koen-bouwman-geen-vuelta-door-ontsteking-in-knie~a818e98c/

Michieltje

Skedel. Word!

kelderfan

Ja @Fanny
Het is echt jammer, dat Koen er niet bij kan zijn door die knie. Hopelijk komt snel weer goed.
Jammer dat er zoveel renners afvallen door malheur. De lappenmand zit wel aardig vol.

BraboCycling

Hoppa Kooij!!!! Lekker hoor, wat een sprint!

kelderfan

Ja het is Kooij die voor de zege zorgt in Denemarken. En dat tegen Jasper is toch niet verkeerd.

tdola

nr 36 tjv en nr 10 Kooij. Knappe sprint hoor. 20 jaar pas deze topper.
Mooi ook blijdschap van Laporte en van Dijke op achtergrond.

Geef die jongeman aub alvast contract verlenging (nu maar tm 2023 vastgelegd) en ga kijken welke grote ronde die komend jaar gaat betwisten. Gezien opbouw seizoen TJV zal dat wrs giro zijn. Of roglic moet voor giro gaan oid, dan wellicht vuelta.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

'@Tdola vaak zitten er in de Giro ook meer sprintkansen dan in de Vuelta, dus Giro lijkt me ideaal. En dan combi met Kelderman voor klassement.

kelderfan

JV heeft met Jonas Vingegaard "plannen", want hij laat 't WK schieten om andere doelen na te streven. bron Feltet/IDL.

kelderfan

'@tdola
Ik heb al eerder aangegeven, dat Kooij de sprinter van dienst wordt in de ploeg, maar die jongen is pas 20. Dus laat hem rustig komen, want zijn jaren gaan zeker komen en dan is de Giro de beste GT om met hem te starten.

Poeksel

En het doel van Vingegaard is om een monument te winnen en hij gaat zich richten op de ronde van Lombardije. Tot die tijd gaat hij het rustig aan doen.

Michieltje

Kooij had bloed op zn poten, toch het asfalt gekust?

kelderfan

'@Michiel
Een paard heeft al benen en die Kooij heeft ook benen, al heeft hij een hekwerk gekust.
En ja kussen mag hij, want 't is echt een baasje geworden.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Mooie dikke sprinterspoten heeftie :D

1 2 ... 301 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.