Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 322 ... 349 350
Yeez

Ik kan ook van dsm genieten hoor. Dat je de een support wil niet zegt dat je automatisch de ander moet haten

Maillot à Pois

Niet toevallig citeert ie een voetballiedje, denk ik dan

Laatst gewijzigd
Michieltje

Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat Van Eerd grootschalig heeft witgewassen en btw heeft ontdoken, als je zo vermogend bent. We gaan het meemaken

Michieltje

there we go
https://www.ad.nl/binnenland/jumbo-reageert-na-inval-bij-topman-frits-van-eerd-onderzoek-richt-zich-niet-op-bedrijf~a005180d/

Fanny

-

Laatst gewijzigd
AWestie

En wat had Koos precies willen lezen hier? Het is al het hele jaar best stil in het DSM topic, waarom schrijft hij daar niks? Allemaal vragen waar ik echt echt antwoord op moet hebben.

De Zeboe van de Zoncolan

Ach, er zijn voldoende superrijken die zich op allerhande semi-legale en illegale manieren proberen nog verder te verrijken, dus het is zeker niet uitgesloten.

Maar zolang we weten wat er in de media bekend is kun je er weinig zinnigs van zeggen.

kelderfan

'@Michiel
Dat hebben wij toch goed gezien met Loe van Belle. Die net achter de drie quicksteppers eindigt in Slovakije.
Staune ook goed en opvallend David Dekker bijna in de top-tien.
Ook Koen Bouwman heeft goede uitzichten met een degelijke tijdrit en ook net buiten de top-tien.

Laatst gewijzigd
Michieltje

It's a dirty job, but someone's gotta do it, Kelderfan

Ik zie geen Dekker in top10

kelderfan

Sorry net buiten de top-tien. Maar die Loe komt eraan, want in de Tour de L'Avenir heeft hij zich ook goed getoond.
Dus dat is toch een opsteker na alle "dirt" van vandaag.

Michieltje

Waait wel weer over hoor

kelderfan

Heb je gezien dat Dekker 11e. is geworden. Loe vloog en Dekker waaide over 't wegdek.

Michieltje

Nee, niets zien waaien..maar 4de 11de en 13de is prima

Laatst gewijzigd
Yeez

Dekker dns. Ziek. Niet zijn jaar…

kelderfan

La Gazzetta dello Sport meldt dat Jonas Vingegaard waarschijnlijk in de Cro-race gaat starten. PCS heeft Jonas een tijdje terug al gelinkt aan die race. Ik maar denken, dat die toppers alleen maar WT-rijden.
Update: Jonas Vingegaard staat er weer op bij PCS voor de Cro-race.

Laatst gewijzigd
kelderfan

UCI bevestigt eerste WK’s Gravel; eerste editie in oktober in Veneto. Gaat JV zich hier ook op gooien?

Maillot à Pois

'@kelderfan
Aangezien niemand van JV tot hiertoe aan de qualifiers deelgenomen heeft, wellicht niet.
Net zo min als andere WT ploegen trouwens.

kelderfan

Gezien de Strade Bianche, die door enkele toppers toch elk jaar wordt bestreden, lijkt dat werk misschien wel een goeie optie voor de komende jaren.

AWestie

Strade is vooral een graadmeter voor onverharde stukjes in meer koersen, niet voor of een gravel wereldbeker/WK grote namen uit het wegwielrennen gaat halen. Lijkt me knap lastig te combineren allemaal.

Leuk overzicht van PCS: TJV rijdt 9 meer races dan vorig seizoen. Vorig seizoen reden ze ongeveer even veel als Bayco-Jayco, EF en Bahrein. Nu staat Bahrein strak onderaan met maar 46 races en daarna Ineos & TJV. Gemiddeld per rijder ook maar zo'n 45 racedagen. Hebben ze (maar ook bijvoorbeeld Ineos) netjes uitgebalanceerd als je even bedenkt dat ze ook bovenaan de UCI ranking staan. https://www.procyclingstats.com/article/are-teams-riding-more-races-because-of-the-relegation-ranking

Laatst gewijzigd
$kedel

Ik denk ook niet dat die gravelscene veel uitdaging kan bieden voor de worldtour toppers.
Bovendien hebben wij geen renners met snor.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat zij meer racedagen hebben dan vorig seizoen lijkt mij logisch, want zij hebben meer jongeren, die zij kunnen inpassen. Volgend seizoen zal dat nog duidelijker worden, omdat zij bij de geplande 16 development rijders vier jongens die zij kunnen inpassen bij de mannen. Staune, Van Belle, Boven en ook Ryan kunnen zeker WT-races verteren.
Kijk nu maar bij de Tour de Slovenia, waar zij met drie Development renners rijden. .

kelderfan

'@$kedel
Ha, ha, daar heb je meer renners met baarden voor nodig.

Maillot à Pois

'@kelderfan
Renners uit het Development Team mogen niet ingezet worden in WT races. UCI regel.

kelderfan

Dat beweer ik toch net @Maillot a Pois
Ik bedoel dan voor jou, dat die jongens vaker in 1. + Pro kunnen worden opgesteld. Want JV zal zeker een plan hebben met de beoogde 16 development. renners.

Maillot à Pois

Dan begreep ik je verkeerd toen je zei dat Staune, Van Belle, Boven en Ryan WT wedstrijden konden verteren.
In het niveau eronder zullen deze jongens inderdaad zeker hun rol kunnen spelen.

1 2 ... 322 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.