Staune-mittet wint etappe 1 in de isard. Zat samen met van belle en boven in een kopgroep van 14 die met nog 10 km te gaan 8 minuten op het peloton hadden 😅😅 van belle lag solo op kop, maar zou in de finale verkeerd zijn gereden 😅😅
Edit: nu wordt gezegd dat van Belle zou zijn gevallen
Vreemde zaak. Kennelijk had niemand het in de gaten:
« Loe Van Belle s’envole vers une belle victoire en solitaire. Sauf que sans que personne ne s’en rende compte il chute dans un fossé dans les derniers kilomètres. Johannes Staune-Mittet son coéquipier arrive en solitaire et lève la main tout simplement croyant faire deuxième. »
Iemand nog beelden van die val tegengekomen?
Quote: IDL- Kruijswijk "in rondes zoals de Giro en de Vuelta hoopt hij nog op een rol als kopman. 'Hier wil ik wel de ruimte voor krijgen. Mijn ultieme doelen zijn een podiumplek in de Giro en het winnen van een etappe in de Tour."
Ook Kruijswijk komt niet meer in actie dit seizoen. Het is herstel geblazen.
Prima die combi Giro met TdF voor komend seizoen. Hij wil dus niet alleen als helper functioneren..
Als Jonas het rondje door Kroatië wil winnen moet dat morgen gebeuren denk ik of niet? Zo bekend ben ik niet met de routes daar, maar er zitten een paar klimmen in die dag lijkt het
TJV kan trouwens nog steeds over QS heen wippen qua aantal overwinningen dit jaar. Staan één overwinning achter...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.